4. :)

338 12 1
                                    

Pohled Angee: 

Chvíli jsem přemýšle jat no napsat,  pak mě to napadlo.

,,Ahoj MenTe, mám se dobře. Vím ohraná odpověď :D. A ty? A k tomu Youtuberinku... Příjdu moc ráda. "

Odeslala jsem to a za chvíla ve dveřích stála Nic. 

,,To musíš vidět!" Vykřikla na mě a šla směrem k počítači. Usmála jsem se a čekala na její reakci, až uvidí to, že už jsem to viděla a ne jen to. Já mu i odepsala.

,,Ne! Řekní mi že si to neudělala! Že sis to přečetla! A že si mu odepsala!" 5vala na mě snad přes celou ulici. 

,,Musela jsem to udělat, ty by si mu odpověděla v zápuru.... a návíc, bude to výhodné pro nás obě." Odpověděla jsem dost v klidu, až moc možna.

,, Jak to bude výhodné pro nás obě? A kdo říkal, že tě vezmu s sebou?" Její odpověď se mi zdála celkem klidná.

,,Takže jedeš? Jupí! No a jako výhodné pro nás obě. Já uvidím Kovyho a ty zase MenTa. A jako stejně by si tam sama nejela, tak co." Dořekla jem to a nemohla jsem si nevšimnout jejích červených táří, které se oběvily po dořeknutí slova MenT. 

,, A to jsem neřekla. Ale... ale asi jo. Když už si mu to napsala a když mě chce poznat osobně." Dořekla a krom toho, že opět byla ruda jako rak, tak radostí vypískla natolik, že to museli slyšet i ve vedlejším městě. 

Pohled Nicoll:

Vešla jsem do pokoje a chtěla jsem ukázat tu zprávu Angee, ale když jsem si všimla, že už na tu zprávu odepslala, mysela jsem že ji zaškrtím. Ale nakonec jsem byla ráda, protože já bych mu to napsat nedokázala. Sidce jsem za ten večer musela být nejmín 100 krát červená, ale co už, uvidím svého nejoblíbenějšího Youtubera naživo. Pustila jsem nějaký doluhý remix a spolešně s Angee trsala a smála se jako pominutá. Když bylo už dosty pozdě a my byly unavené, uložili jsme se do poselí a šli spát.

Pohled MenTa:

Vzbudil jsem se, ani nevím kolik bylo a rovnou si šel dát sprchu na probrání. Vysušil jsem si hlavu ručníkem a potom pustil fén a vyfénoval je. Dnes jsem si vyalsy sčesal do boku, aby byla nějaká změna. Nasnídal jsem se a vyrazil do kanclu. Jelikož sem neměl dneska nic jinačího na práci, chtěla jsem natoit alespoň 4 videa do zásoby. 

V kanceláři jsem si dal selfie a dal je na insta. Pak jsem se jestě na FB. Nová zpráva. 

,,Ahoj MenTe, mám se dobře. Vím ohraná odpověď :D. A ty? A k tomu Youtuberinku... Příjdu moc ráda. " 

Přečetl jsem si zprávu a nevím proč, ale při čtění jsem se usmíval. Možná proto, že jsm toužil poznat tu holky. Fakt nevím čím to bylo. Nevěděla jsem co bych měl odepsat, tak sem to nechal být a šel už koečně natáčet. Při dotočení druhého videa došel do kanceláře Tomáš. Oba jsme měli hlad, tak jsme se domluvili, že se pojedeme najíst. Myslím, že miimálně ještě ty 2 videa stihnu. Zamkl jsem dveře a jeli jeme.  Při obědu jsme se bavili o plánu na jedno video. Celkem rychle jsme to do sebe naházeli a jeli zpátky do kanceláře. Tomáš si sedl k druhému počítačia už začal stříhat moje natočeý videa. A e ty ze dneška, má jich jestě dot nedostříhaných.Já mezitím natáčel další videa. Dneska jsme oba udělali dost práce, dokonce jsme natočil ještě 3 videa místo 2. S Tomášem jsme se rozloučili a já jel domů. Zul jsem si boty, vzal si ručník a šel do sprchy.

Pohled NIcoll:

Probudila jsem se a podívala se na Angee. Ještě spala. Já jsem ji porstě nemohla vzbudit normálně. Jo jsem svině, ale navíc dlužím jí to za toho MenTa. Potichu jsem došl do kuchyně a napustila pohárek studene vody, ale abych to udělala ještě horší, vyndlala jsem z mrazáku led a pár kostek tam hodila. Počkala jsem až se to rozpustí a mířila zpáty nahoru do pokoje. Měla jsem co dělat, abych nevybuchla smíchy, ale zvládla jsem to. Tak na tři pomyslela jsem si. Dala jsem sklenici nad ni a prudce jí otočila. Voda se jí vylila přímo na oblíčej. Angee leknutím vyskočíla z postele a než stačila pochopit co se stalo, válela jsem se po zemi s výbuchem smíchu.

,,Jsi ale blbá." Řekla naštvaným hlasem.

,,Ale prosím tě, stejně si mi to dlužila za toho MenTa, tak co." Řekla jsem, ale musela jsem u toho znít dost divně, jelikož jsem se ještě furt smála. A asi jesem taky zněla, protože se Angee začala usmívat, potom se smála a potomu už ležela na zemi a smálůa jse jako pominutá.

Chtěla jsem se jít převlíct z pyžama, ale dala jsem Angee přednost, jelikož byla mokrá. Za chvíli Angee příšla a já se teda šla převléct. Doběhla jsem do pokoje pro toho retarda a šli jsme dolů se najíst. 

,,Hele nebudeme se koukat na film?" Napadlo Angee.

,,Jo to je super nápad." Už jsem šlá k televizi, abych vybrala nějaký film z CD, ale v tom An začal vybrovat mobil. Někdo jí něco řekla, ale muselo to být něco vážného, jelikož zbledla a zvážnila výraz. Jakmile to položila, zeptala jsem se jí co se stalo.

,, Sorry Nic, ale musím jít, máma je v nemocnici." Řekla, zvedala se z pohovky a skoro běžela nahoru se zbalit.

Doběhla jsem za ní a jen jí pozorovala, nedokázala jsem nic říc, byla jsem tak zaskočená.

,,Mrzí mě to. Pak mi dej vědět co jí je. Měj se." Sidce jsem se snažila znít klidně, le moc mi to nešlo. Angee mi no to odpověděla pouhým pohledem na znamení souhlasu, otevřela dveře a vyběhla ven. Já po mí zavřela a šla do pokoje.

Napadlo mě, že jestli chci jít na ten Youtuberink, tak bych si měla obědnat lístky. Šla jsem tedy na webové stránky Youtuberiku a zabukovala 2 lístky. Samozřejmě jsem to musela obědnat i Angee. Má teď dost starostí a ještě k tomu ta mamka. Jelikož se zítra měla vrátit mamka, rozhodla jsem se, že to tu ještě poklidím, ať se nevrátí do úplného bordelu. Pak jsem s osprchovala a šla spát.

Takže doufám. že se vám tahle kapitola líbila. Tak ahoj u další části, nebo v dalším příběhu.

MoMenT LáskyKde žijí příběhy. Začni objevovat