Cap.III

89 5 2
                                    

       Odata ce pun mana pe manerul usii ,imi veni o idee. De ce sa nu merg sau sa alerg pana la mall ? Putina miscare ma va linisti. Daca voi ramane in masina ,mai mult ma va pune pe ganduri.

       Imi iau ceva comfortabil din dulap, imi apuc repede castile de pe noptiera si cobor repede scarile. Cat ai bate din palme am ajuns la masina
       
-Nu e nevoie să mă duci ,voi merge singur.
-Ești sigur că nu vrei sa te duc eu până acolo? E destul de departe,spune ea puțin îngrijorată.
-Ashi,nu-i nevoie! Spune ce vrei să îti cumpăr...
-Bine ,dacă așa vrei...Poftim lista si banii. Ne vedem la cină.
       Fac puțină încălzire ,dau drumul la muzica și pornesc. Măresc treptat viteza.
       Mai am puțin și ajung la casa familiei Jhonson ,cea mai enervantă familie din cartier. Cu toate că domnul și doamna Jhonson au jobburi decente și câștig foarte bine sunt foarte aroganți și le place să-i ironizeze pe ceilalți. Au 3 copii ,doi băieți:Gabriel și Ted și o fata:Rose, care,bineînțeles, au moștenit același obiceiuri proaste.
       Se pare că terorizează din nou pe cineva. Țintele lor erau mai mereu tocilari pentru ca se considera stapanii scolii  dar defapt alegem tinete vulnerabile pentru a fi mai usor de intimida. De cand ii cunosc  i-am vazut ca pe  niste lasi. "Daca tot te crezi asa tare , de ce nu te iei de cineva pe masura ta? " 

       In general nu ma bag in astfel de probleme ,le ignor dar de data asta sa o fac?

                                                                 ~ Perspectiva ei

        Mergeam pe strada spre mătușa mea pentru ai face o vizită . De cand eram mica , mi-a placut cartierul asta , este linistit dar cel mai mult pentru ca casele au o anumita arhitectura parca trec putin in timp cu toate ca e cam greu sa spui asta.

       Zaresc niste indivizi la urmatoarea casa: bautura,tigari, probabil seminte; senzatia care mi-au provocat-o este una neplacuta ,aproape ma inspamanta.  Trec pe langa ei ca si cum n-ar exista.Indignati ,presupun, au inceput sa ma fluiere si   strigandu-ma : Păpușă, Dulceața și alte lucruri penibile. I-am ignorat din nou dar mai rau mi-am facut .

       Au pasi in spatele meu, au inceput sa ma urmareasca. Simt cum o mana incearca sa ma atinga.Am marit pasul. 

      Imi era teama.

       Deodata  simt o mana pe umar si una la mana, ma trageau inapoi cu brutalitate.

- Dati-mi drumul ! ma intorc sa vad cine a indraznit sa smuceasca in felul asta.

- Stai linistita nu vrem decat sa stam de vorba ! incepe sa zambesca stramb la mine

        Hotarati ,m-au apucat toti de maini si ma tarau langa casa unuia dintre ei apoi m-au înconjurat.
       Speriată ,mă retrag cu câte un pas și mă lovesc de perete. Ce au tipii ăştia? 
Unul dintre ei îmi pune mâna în păr.
-Ce faci pe aici ,păpușă? Îi zice el cu o privire banuitoare, care ascunde  o idee sinistra.
        Îl imbrancesc,sperând să fac destul  loc incat să fug. Chiar dacă de El am trecut  ,prietenii lui, m-au prins de par si m-au tras inapoi de data asta dandu-ma de perete  . 
-Ai ceva tupeu să mă împingi așa, îmi spune rânjind, apropiindu-se mai mult de mine. Ii simteam rasuflarea.
       De teama îi trag o palma peste față.
       Atunci i se schimbă expresia feței. Mă apucă de ambele mâini și mă lipește cu forță de zid.
-Ești foarte violenta pentru o domnișoară așa delicată ca tine!Cred că trebui să te învăț cum să respecți un bărbat... Mă  trage împreună cu ceilalți 2 în curte.

                                                                ~perspectiva lui Blake

          E Ted,o trage în curte,nu e bine! Știu că nu am nicio tangență cu ei dar nu pot lăsa lucrurile așa . Femeile trebuie protejate,nu agresate. Ăsta e principiul meu. Alerg cat pot de repede sa ajung la timp, aproape intrau in curte.Ajuns aproape de casa  , am luat o pozitie mai amenintatoare.
-HEI!!!
-Ce vrei,Carter?
-Nu te-ai săturat să-ți bați joc de oameni?
        Mă apropii și mai mult de ei.
-Las-o sa plece! Îi spun hotărât
-Da' ce te privește pe tine ? Îmi spunea ,făcând un semn din cap. Și de când îmi da-i mie ordine ?

       Intr-adevar o lasa in pace dar acum vine spre mine.

" Mereu ma face sa rad. Daca i-ati vedea fata care o are acum ,ati izbugni in ras. E ca un hamster indopat si constipat"

      Ma imbranceste.

- Ce vrei ma ? Hai zi ce vrei? 

- Ti-am zis sa o lasi in pace! ma duc spre ea sa o iau dar atunci ma trase de tricou ,aruncandu-ma pe jos.
       Stiu ca in situatiile astea trebuie sa fii calm si sa nu raspunzi violentei cu violenta dar cred ca de  data asta o sa fac o exceptie.

 - Ted ,vino putin !

-Vrei sa ma implori sa te las in pace ? Se apela spre mine, eu fiind tot jos.

- Da ,ai dreptate! Eu am gresit.Vino mai aproape ,iti voi spune la ureche scuzele mele.

- Ba eu nu stiam ca esti asa o gaina, Carter, dar de ce nu.

     Stiam eu cae dobitoc dar cine ar fi stiut ca e si prost.

        Ii apuc castile de la gat si ii dau un cap fix in fata. Isi pune mana la buza, ii curgea sange . Infuriat ca l-am facut de ras si l-am ranit in orgoliu le ordana , nu le spune, celor doi sa ma salte.Cei doi ma tin de maini . 

- Acum sa vad cum mai scapi!

  "Nu-mi pasă dacă voi avea probleme cu tatăl lui . Eu fac ce cred eu că e corect." Nu pot să mă avânt într-o bătaie serioasă din cauza concursului din aceasta săptămână . Trebuie sa mă gândesc la un plan.
          Il lovesc cu picior in abdomen, cat ei erau surprinsi de lovitura , ii pun piedica celui din stanga mea si-l pun la pamant. Odata scap de  el , ma rasucesc si il iobilizez si pe celalalt . Am facut doi faci inapoi si asteptam sa vine spre mine. Mi-am pus toata foarta la bataie si-l invart aruncadu-l  pe Ted si amicul lui. Toti erau pusi la pamant dar inca puteau fi periculosi. Fata in tot acest timp statea speriata ,cu mainile la piept.

        Am prins-o de mana si am luat-o la fuga.

       Nu a durat mult și au început să ne urmărească.
-Nu ...mai ...pot ,îmi spune    ,resuflănd greu .
,,Așa de repede?Abia daca am facut jumatate de kilometru. Ce facem? Se vede că e obosită. Nu avem timp."
        Mă așez ghemuit.
- Urcă ,te voi căra! Hai, repede!
        A stat puțin pe gânduri dar până la urmă a acceptat.
   "Nu e asa de usurica dupa cum pare !"
- Te voi duce la bunica mea,la bloc, până liniștesc lucrurile cu ei.
-De ce faci asta? Mă întreabă cu un glas taiat.
- Crezi că e momentul să-ți dau explicații?
       Am alergat repede lăsându-i în urmă până am ajuns la scara blocului.
- Mă aștepți aici ,ai înțeles?
      Plec repede să nu mă vadă cu ea.

                                                                            ~Perspectiva ei

        Mă apropii de geamul ușii și -l privesc cum fuge și cum acei tipi se apropie de el. De ce mă ajută ?
       M-am rezemat de usa și aștept să se întoarcă.
       Trece jumătate de oră și tot nu apare. Ce s-a întâmplat? Mi-a spus sa-l astept dar...Sper că e bine.

      Brusc observ pe cineva...El este.
- A...a  , nu stiam ce sa spun
       Fața lui avea câteva vânătăi ,un ochi umflat și se tinea cu mana de abdomen . Îmi părea tare rău pentru starea în care a ajuns. .. E nu mai vina mea. 
-De ce ai făcut asta?
- Dacă te-aş fi ignorat m-aş fi simțit vinovat și cred că s-ar fi supărat pe mine.
-Cine? Întrebarea mea rămâne fără răspuns.
-Ar fi bine dacă ai face cursuri de autoapărare. În zilele noastre  rar mai sar băieții în ajutor doar daca ii sustin pe aia.
    Are dreptate.
- Hai ,te voi conduce până aproape  casă .Un locuiesti?

-Cartierul X , stada Y

- Bine,sa plecam.

        Cu toate că m-a salvat suntem tăcuți. Tot drumul am fost asa .  Mă simțeam ciudat ,în schimb el părea normal de parcă nu se întâmplase nimic .
        Nu dupa mult timp ne apropiem.
-Aproape am ajuns.
-Voi pleca acum,sper să nu mai intri în bucluc.
-Haha ...de parcă eu am vrut. Îi spun aruncându-i o privire încruntată  .

   Se întoarce cu spatele și pleacă .
Își ridică  mână în aer ca  semn de la revedere,si se indeparta  . Îmi amintesc că nu i-am mulțumit.
"Off acum ce fac!!!"

   Soarele începe să apună.Razele sale il fac sa para un drumet . Stau si  ma intreb ; il voi mai vedea vreodata?

De Ce Ea?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum