Cap.VIII

26 1 0
                                    

     Rămân în stație până o văd în autobuz . Să fiu sigur că pleacă,cu bine . O urmăream din priviri.
Urcă prima treaptă apoi se opri. Brusc îi simt brațele cuprinzându-mi gâtul .Se ridică, ușor pe vârfuri, ajungând la urechea mea .
-Chiar îți mulțumesc !
      "Mulțumesc! " l-am auzit de atâtea ori ... dar e foarte diferit acum. Cel rostit de ea ,mi-a atins inima. Mi-am simțit inima cum bate.
    Mă îmbrățișă strâns. Era o senzație atât de intensă și așa de liniștitoare...atât de caldă. Mi-am închis ochii
-Domnișoară, urcați sau nu? Întrebă șoferul, cam iritat pentru că îl face să aștepte.
    Îmi dă drumul și se urcă.
    Doream să nu se desprindă de mine . Să stea pe loc încă puțin...
-Îmi pare rău că v-am făcut să stați mai mult decât era cazul.
   Deschid ochii și o văd doar pe ea. Este cu fața spre mine. Înfățișare ei, senină, îmi aruncă un surâs . M-a lovit ca o scânteie.
    " Atâtea emoții pentru o fată ?"
    În minte am revăzut momentele cu Abby ... m-a mâhnit!

~Alissa~

    Zâmbetul pe care îl aveam s-a schimbat când l-am văzut pe Blake cu o expresie așa de sumbră. M-a întristat .
      Mă îndepărtez de usă ca să-mi caut un loc. Este unul lângă geam . Mă duc și mă așez.
     Îmi sprijin capul pe geam. A început să picure.
     M-am gândit mereu la el și îmi făceam griji fiind că nu știam dacă s-a terminat. Capul mi-a devenit greu din cauza gândurilor.
      " Ce a pățit ? Sunt sigură că el nu este așa!M-am decis. Voi încerca să devin prietena lui si să aflu ce i s-a întâmplat. Poate așa îl voi ajuta. "
Încrezătoare și entuziasmată, mi-am zis într-una: "Pot să o fac! Pot... să... O. ..
-FAC! Mi-am dat seama că am zis-o cu voce tare.
      Mă uit în ecranul telefonului și le văd fețele celor din spate. Se holbat
    " Vai Mamă, vai mamă,vai mamă!"
Mă las în jos și mă scufund în scaun.

~Ziua următoare ~

   Mă trezesc. Îmi întind corpul ,amortiț, după o zi încurcată. Încă buimacă de somn am rămas un moment în pat. Stănd așa în pat,mi-am amintit momentul în care l-am îmbrățișat pe Blake.
    Îmi ating fața. Este fiebinte. Inima începe să-mi bată .
    Mă trântesc în pat și mă acoper cu pătură.
    " Acum cum voi da ochii cu el?"
      O parte din timp am rămas cu întrebarea asta apoi l-am înlocuit cu clipa în care l-am văzut posomorât.
     "M-a durut când l-am văzut astfel. În fine . O sa rezolv eu cumva..."
     Mă dezvelesc, sar din așternut și îmi fac rutina zilnică.
    După câteva minute sunt gata.
    Sunt în mașină cu mama.
-Dragă cum a fost prima zi?
- A fost interesat . Au o sala special pentru cei talentați la desen . E super!! Îi zâmbesc.
-Și... Te-ai atras vreun băiat?
     "Serios nici nu am început bine și mă întrebi ăsta? Nu ca n-aveam fi adevărat dar totuși! "
-Nu . Sunt de treaba dar nu m-au atras în mod special.
-Chipul tău spune altceva ! Râde
-Maaamăăă
-Bine Bine. Uite că am ajuns . Ai grijă scumpo!
-Da.
    Cobor din mașină.
    Măresc pasul pentru a ajunge la timp la oră.
    Când intru în clasa îl văd pe Blake ,din nou cu capul pe bancă.
Nu m-a surprins ...mă așteptam să-l găsesc astfel,mă gândeam în timp ce mergeam.
    Îmi scot repede cărțile și mă așez.
-Bună dimineața, Blake!
...
    Se strângea și mai mult. Mă ignora -_-. Și colegii au început sa vorbească intre ei dar nu mă interesează.
    Mă ridic la el.
    Îl trag de ureche și îi spun din nou.
-Bună dimineața! !! Nicio schimbare.
    " Mă calci pe nervi!"
     Îl iau și mai tare de ureche și îl trag în sus.
-Au au au . Ce crezi ca faci?
-Deci poți să vorbești!
-Nu ai dormit bine sau ce ? De ce mai tras în halul ăsta?
-Idiotule ai idee cât de nepoliticos e să nu-i răspunzi cuiva?
-Idiotule? Cea nepoliticoasă ești tu!

~Trevor
    Discut cu Emma despre proiectul la biologie. Când încep să se certe fata nouă și Blake.
-Cam aprinsă cearta lor ,nu-i așa?
-Da. Doar am avertizat-o despre el. Dar cine știe ce are în cap
-Sunt destul de caraghioși.

~Alissa
     Niciunul dintre noi nu încetăm. Din vorbă am început să țipăm.
     Atunci intră profesorul de fizică .
-Cei cu scandalul ăsta? Cine țipă?
-Alissa și Blake ,zice o colegă din față.
-Woods și Carter va puteți rezolva problemele de îndrăgostiți în timpul pauzei!.
-Nu suntem iubiți! Strigă tare la profesor.Expresia lui era așa agresivă .
-Am un anunț așa că ... LUAȚI LOC !
      Mă pun pe scaun ,la fel și el.
-Acum că gâstile s-au oprit din măcănit. Să trecem la subiect. După cum știți copii ,în fiecare an, liceul nostru organizează balul primăverii. Anul ăsta nu va fi în martie ci la sfârșitul lui aprilie din cauza unor probleme. Noi suntem în 28 martie; până pe 15 aprilie trebuie pregătiți împreună cu ceilalți seniori balul. Înțeles?
     "Balul primăverii? "

Sper ca va plăcut. Viitorul capitol îl voi publica în a doua săptămână din vacanță. Îmi tare rău. Vreau să mă relaxez în timpul ăsta.













De Ce Ea?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum