2.bölüm...

520 26 0
                                    

Uçaktan indiğimde etrafımdaki insanlara baktım.O kadar muhteşemlerdi ki.Fakat Demetria'yı özlemeye başlamıştım.Birkaç dakika sonra 1 araba yanımızda durdu.Babam binmemizi işaret etti bizde bindik.Eve vardık.İçeri girdiğimizde ağzım kulaklarımdaydı.Yeni evimiz o kadar muhteşemdi ki.Odama çıktım oha oda değil saray :D Duş aldım,valizimden çıkarttığım pijamalarımı giydim.Yatağa uzandım.Tam gözümü kapatırkeen.Ertesi gün okul olduğunu hatırladım.Evet yarın okulun ilk günüydü.Gerçi üniversite olduğu için gitmesemde olur ama gitmezsem buraya alışamam.Hemen uyudum.Sanırım demetria meraktan ölmüştür :D Sabah uyandım.Duş aldım.Üstünde good night yazan göbeğime kadar tişörtümü tişörtün altına bir sporcu atleti,siyah kot şortumu ve siyah vans'larımı giydim.Okulun yolunu babam eve gelirken göstermişti kendim gidebilirdim.Aşağı indim ağzıma küçük bir ekmek atıp okula gittim.

Okula girdiğim anda bütün gözler benim üstümdeydi.Rahatsız olmuştum fakat belli etmedim.İlk gün olduğu için ders yokmuş okulu gezmemiz için izin verdiler.Biraz gezindikten sonra okulun girişindeki banka oturdum.Elimdeki kitabı okumaya başladım.Birden son model bir araba girişte parketti.Ve arabadan bayağa yakışıklı bir çocuk indi.Bana baktı.Tanrım göz göze gelmiştik.Kafasıyla selam verdi bende mal gibi gülümsedim.İçeri gitti ben de kitabıma döndüm.Yanıma bi kız oturdu adı martina'ymış.Bayağa uzun bir süre lak lak yaptık.Sonra devasa yakışıklı çocuk okuldan çıktı.Bana doğru geliyordu.Hadi cnm :D Yanıma geldi konuşmaya başladık.Adı drew'miş.İsmine taparım lan senin :D
drew'in gözünden;

Kızın yanına gittim ve konuşmaya başladım.Kesin aptal gibi gözükmüşümdür -_-  Adı merie'ymiş.Vay anasını :D Kız birden atıldı ve"numaralarımızı verirsek daha sonra da konuşabiliriz."dedi.Ve gülümsedi.Tanrım o kadar muhteşem gülümsüyor kii.Herneyse ona numaramı verdim o da bana verdi.Şimdiden ezberledim.Kıza resmen tapıyorum...
marie'nin gözünden;

Gerizekalı gibi numarasını istedim.İlk adımı ben attım anlayacağınız.Ne malım yaa.Çocuk yanımdan ayrıldı bende kitabımı çantama koydum,arabama bindim ve eve gittim.Güzel bi duştan sonra Demetria'yı arayıp herşeyi anlattım.Herzamanki tepkisini verdi."İNANMIYOROOOM."dedi.Bu kız harbi mal :D Telefonu kapattım yemek yemedim.Çünkü drew'i düşünmekten ismimi bile unutuyordum.Biraz sonra mesaj geldi.Demetria olduğunu düşünerek elimi uzattım taa kii ekrandaki ismi görene kadar.Ana drew bana mesaj attı.Çığlık attım.Ama tanrıya şükür kimse duymadı.Attığı mesaj:Bu gün çok zaman geçiremedik.Yarın okul çıkışı uygun musun? Ben birden felç oldum.Hemen "evet" yazdım ve yatağa uzandım.Herzamanki halim yine uyumuşum :D Sabah kalktım duş aldım üstüme çok özendim ve en güzel kokulu parfümümü sıktım.Sonuçta Drew'le buluşucam :D Arabama bindim okula gittim.Dersler tıpkı texas'taki okul gibi sıkıcı geçti.Ve sonunda zamanı gelmişti Drew'le buluşucaktım.Dışarı çıktığımda beni beklediğini gördüm.Arabanın kapısını benim için açtı ve o da direksyona oturdu.Cafe ye geldiğimizde aynı şekilde indi ve benim kapımı açtı.Teşekkür ettim.İçeri girdik ikimizde oturduk ve birer latte istedik.Drew çok geçmeden konuya girdi."Marie fazla uzatmak istemiyorum seni...

bakalım drew marie'ye ne diyecek ;)

Hayatmı bu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin