5.bölüm

396 18 0
                                    

Drew'le mesajlaştıktan sonra uyudum.Sabah kalktım.Telefonumdaki mesajı gördüm.Drew'dendi.

mesaj:Okula geldiğin anda okulun arka kapısına gel bekliyorum...

Korkmuştum.Umarım bişey olmamıştır.Olduysa öldürün beni.

cevabım:tamam.Bi sorun mu var?

Arabaya bindim okula gittim.Ama hala cevap yazmamıştı.Hemen arka kapıya yöneldim.Drew'nin yanında bi kız vardı.Ve drew kıza iltifat ediyordu.

Gözlerimden yaşlar aktığını hissettim.Çok canım yanmıştı.Ve benim canım yanarken onun mutlu olmasına izin vermeyecektim.

Oraya gittim.Drew beni gördüğü anda kıza iltifat etmeyi bıraztı."Marie göründüğü gibi değil"dedi.Ama tokadı çoktan yemişti.Kendime hakim olamadım ve tokadı bastım.

Koşarak ordan uzaklaştım.Drew'de arkamdan bakakaldı.Okula gittim.Gözlerimi sildim ve derse gittim.

Sıra geldi son derse drew'le birlikte oturduğum ders.Off hiç istemiyorum -_-

Sınıfa girdim.Hiç konuşmadan yanına oturdum.Dersin yarısına kadar gözlerimin içine baktı.Ben de en son dayanamayıp...

ben(marie):Keser misin şunu?

Drew:Neyi?

Ben:Aptal gibi gözlerime bakmayı.

Drew:Bu kadar gözlere sahip olurken bana mı sordun?

Ben:Gerçekten sinirleniyorum.

Drew:Sinirlenince çok tatlı oluyosun ama. ;)

Artık olayı açıklamaya çalışmıyordu.Sanki herşeyi unutmuş gibi başa dönmüştü.Beni hiç tanımıyormuş gibi,asılıyormuş gibi yapıyordu.

ben:Drew bakma artık. -_-

Drew:Marie yemin ederim gördüğün gibi değil.Ya anlatmama bile izin vemiyosun ki :(

ben:Anlat hadi dinliyorum.

Drew:Bak şimdi şişe çevirmece oynuyoduk.Cesaret dedim.Kızı tavlamamı sonrada hemen terketmemi söylediler.Oyun başlamadan önce yapacağımıza dair söz vermiştik.Ben onu tavlamaya çalışırken.Arkadaşlardan biri sana mesaj atmış.Yani suç benim değil...

ben:Drew ben gerçekten biraz düşünmek istiyorum.

Drew:Bana inanmıyosun dimi?

ben:Drew sadece kafamı toplamaya çok ihtiyacım var.

Drew:Tamam tamam.Ama şunu unutma seni asla bırakmıcam...

Korkmuştum.Nasıl yani?Drew ayrılsam bile hayatımdan çıkmayacakmıydı.Bak bu hiç iyi olmadı.Öff kesin kararımı değiştirmem için yaptı.Olur mu öyle şey -_-

6.bölümde ne olacak.Marie Drew'i affedecek mi? Hepsi ve daha fazlası ilerki bölümlerde ;)

Hayatmı bu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin