"Marie fazla uzatmak istemiyorum seni...bu hafta sahildeki eğlenceye davet etmek istiyorum."
O kadar sinirim bozuldu ki.Ben de bana seni seviyorum diyecek zannettim -_-
drew'in gözünden;
Ahh kahretsin... Seni seviyorum diyecektim ama ben herşeyi batırdım.
Tam diyecekken sanki bişe oldu da kararım geri tepti -_-
Marie rahatsız olmuş gibiydi bunu anlayabiliyordum.Sanırım seni seviyorum deseydim daha mutlu olacaktı.
İçimdeki ses:Evet Drew yine batırdın...
Bu benim içimdeki ses sürekli herşeye burnunu sokar.Ben de her seferinde sinir olurum -_-
marie'nin gözünden;
Çok güzel şimdi sahildeki eğlenceye hayır dersem eminim bana gıcık olur...
"Sanırım şu eğlenceye gelebilirim" dedim ve hafifçe gülümsedim o da gülümsedi.
"Sesin güzelmidir?" diye sordu.
Tanrım ne diyeceğim sesim güzel ama ya söylememi isterse.Biraz cesaret lazım bana.Yalan söylemiycem...
"Aslında evet" diyebildim.
Tanrım lütfen söyle demesin.
"Sahildeki eğlencede gitar çalıp şarkı söyleyeceğiz.Yani sen de söylersen beni yani...bizi çok mutlu edersin" dedi.
"tabii" dedim.Mal gibi gülümseyerek.
Hesabı istedi.Ödedikten hemen sonra kalktık.Beni arabamın olduğu yere götürdü.
Sahilde tam olarak nereye gideceğimizi söyledi.Başımla onayladım.
Eve gittim duş aldım.Üstüme beyaz kot şort,siyah düz bir tişört,siyah bol uzun bir hırka ve beyaz converse giydim.Anneme ve babama haber verdikten sonra evden çıktım.Evet doğru duydunuz sadece haber verdim artık 18'im izin almıyorum.
Oraya vardığımda kocaman bir ateş gördüm.Ateşe doğru yürüdüm Drew'i gördüm.Yanına gittim...
Kafasını kaldırdığında beni gördü.Gülümsedi ve nazikçe"gel otur"dedi yer açarak.Gülümsedim ve oturdum.
Drew şarkı söylemeye başladı.Sesi o kadar güzeldi ki...Büyüsüne kapıldım sanırım.Drew'in şarkısı bitince herkes bana döndü.
"Şarkı söyle"dedi drew.Bak işte bunu hiç beklemiyordum.Ardından"Yazdığın şarkın var mı?"diye ekledi Drew.
Vardı ama o kadar utanıyordum ki."va-var" dedim kekeleyerek.Drew"Notaları ver ben çalarım" dedi.
"Tabi"dedim. Notaları verdim çalmaya başladı.(şarkı come and get it)Söyledim ve herkes alkışladı.Drew beni tebrik etti ve sesimin harika olduğunu söyledi.Ben de "seninki de harika" dedim.
drew'in gözünden;
Marie'nin harika bir sesi vardı.Tanrım sanırım aşık oluyorum.Ama ya hisleri benimle aynı değilse.Ya ona hislerimi açıklayınca başından beri ona dost gibi davrandığımı düşünürse...
Tanrım o kadar korkuyorum ki.Ben bunları düşünürken Marie'nin güldüğünü gördüm.Tanrım bir insan bu kadar güzel nasıl gülebilir?
marie'nin gözünden;
Drew bana bakıyordu.O kadar tatlıydı ki.Ona hislerimi açıklayamayacağım sanırım.Dostluğumuz bozulursa çok üzülürüm doğrusu.
Eğlence bittiğinde herkes dağılmaya başladı.Ben de yerimden kalktım.Drew kalkarken elimi tuttu.Bidaha elimi yıkamıcam diyemem ıyy o ne lan :D
Ama elimi tutarken öyle malca gülümsedim ki sanırım Drew çok iğrenmiştir -_-
Drew'le birlikte arabaların olduğu bölüme yürüdük.Arkadan biri"Şşş güzellik benimle çıkar mısın?"dedi.Drew rahatsız olduğumu anlamıştı.
Drew arkasını döndü kim olduğuna baktı elimi tuttu ve"Üzgünüm kapıldı"dedi. Resmen felç oldum.Asılan çocuk gitti.Drew'de elimi bıraktı.
Drew'e teşekkür ettim.Gülümsedi.Tanrım resmen elimi tuttu delirmemek için kendimi zor tuttum.Eee sonuçta yanımda Drew var :D Eve gidince çığlığı basarım olur biter :)))
drew'in gözünden;
Bana bu cesaret her nerden geldiyse iyiki gelmiş.Sanırım artık Marie'yi çok kıskanıyorum.Marie arabasına binip gitti.Ben de eve gittim.
Vee karşılaştığım manzara hiç hoş değildi...
drew neyle karşılaşacak bir dahaki bölümde göreceksiniz...Hepinizi çok seviyorum.Umarım hikayemi beğenirsiniz.i love you so much