4.bölüm

444 24 6
                                    

Vee karşılaştığım manzara hiç hoş değildi...Anam örümcek.Ben örümcekten acaip tırsıyorum özellikle de uzun bacaklılardan.

Hemen annemin terliğini aldım öyle bi vurdum ki sıçık gibi yapıştı lak diye.

marie'nin gözünden

Eve geldiğimde en sevdiğim pijamalarımı giydim ve uykuya daldım.Yarın okul var ve Drew'de orda :D

Gece 3'de birden uyandım.Drew'i şimdiden özlemiştim.Telefonuma baktım ve biraz oyun oynadım.

Sonra da tekrar uyudum.Sabah kalktığımda hemen üstümü giydim sonrada aşağıya indim.Kahvaltı yaptım ve arabama binip okula gittim.

Okula gittiğim anda Drew'i gördüm.Başıyla selam verdi ben de gülümsedim.Yanında bir kız vardı.Tanrım yine boş ümitlere kapıldım sevgilisi var!

drew'in gözünden

Marie'yi gördüm.Tanrım o kadar güzeldi ki.Yanımda kuzenim vardı ve kafasını omzuma koymuştu.Umarım sevgilim olduğunu düşünmez...

Marie'nin yanlış anlamış olmasından çok korkuyordum.Hemen toparlandım ve koşarak peşinden gittim.Tanrım bana cesaret ver!

marie'nin gözünden

Dolabıma gittim.Drew yanıma geldi ve konuşmaya başladı."Marie o yanımdaki sevgilim değil sadece kuzenim"dedi.O kadar utanmıştım ki ben de"Banane Drew açıklama yapmak zorunda değilsin"dedim."Tamam"dedi.Üzüldüğünü görebiliyordum tanrım ben ne dedim.

Ders matematikti.Drew'le aynı sınıftaydık.Ve yan yana oturuyorduk.Ahh tanrım yüzüne nasıl bakıcam!

drew'in gözünden

Matematik dersi için sınıfa girdiğimde Marie öylece oturuyordu.Yanına oturdum.Bana birşeyler söylemeye başladı."Drew ben...Sana...şeyy yanii...çıkışta söylesem daha iyi olur."dedi.

Başımla onayladım.Zaten bu son dersti.Zil çaldığında Marie'yle birlikte dışarı çıktık.

ben (drew):Ne söyleyecektin?

marie:Yaa Drew söylediğimde kaçıp gitmeyeceğine söz ver.

ben:Yoksa erkek misin? :D

marie:Drew kes şunu :D

ben:Tamam.tamam.Seni dinliyorum?

marie:Ben...Seni seviyorum.

ben:Sen beni what?

marie:Drew karşılıklı değilse...

Hemen sözünü kestim"Hayır.Ben de seni seviyorum"dedim.Lan oha ne yaptım ben :D

Lan yemin ediyorum felç oldum şu an ben nası yaptım la bunu.Tanrıya şükürler olsun...

marie'nin gözünden

Resmen söylemiştim.Lan o kadar korktumki sevmiyorum dicek ya da hemen kaçıcak diye.Lan bu cesareti nerden bulduysam çok hoşuma giti :D

Drew gittikten sonra ben de eve gittim.Demetria'ya herşeyi anlattım.Tepkisini herkes biliyodur sanırım"inanmıyorooom"dedi her zamanki gibi.Kızın hayat felsefesi bu :D

Drew'den mesaj geldi.Okudum.

Mesajda yazanlar:İyi geceler prenses ;)

cevabım:Sana da herşeyim ;)

Lan ben bu çocuğun ağzını yüzünü yırtarım :D Yine psikopatlaştım :)))

bidahaki bölümde ne olacak? Umarım beğenmişsinizdir.Bu aralar okul nedeniyle günde 1 ya da 2 bölüm yazabiliyorum.Sizi seviyorum ;)

Hayatmı bu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin