Marie'nin gözünden;
Hayatımdan çıkmayacakmış bla bla bla...
Ne gerekirse yaparım.Ama Drew'le asla barışmıycam.Kavgaya devam ediyorduk...
Drew:Bana inanmamana çok şaşırmadım Gomez.Zaten ilk baştan beri bana karşı böylesin sen -_-
Drew sadece çok kızgın olduğu zaman bana "Gomez" der.Onu sanırım biraz fazla kırdım.Ahh banane kırılsın o kızla yarattığı manzara hiç hoş değildi -_-
Ben:Drew sana herşey açıkken nasıl inanabilirim söyler misin?
Drew:Boşver Marie artık önemli değil.
Ben:Ne önemli değil ben mi yoksa ilişkimiz mi?
Drew:Her ikiside...
Dedi ve gitti.Gözlerimden yaşlar süzüldü.Canım yanmıştı.Ama umurumda değil.Gözyaşlarımı sildim.Ve eve gittim.
Drew'in gözünden;
Sinir olmuştum.Sanki tek kalbi kırık olan kendisiymiş gibi bağırıyo bana.İnsan sevgilisine inanmazmı?
Eve gittim.Bira aldım.İçmeye başladım.Bi anda kendimi kaybettim ve bardağı elimle sıktım.Sıkınca bardak kırıldı ve elim kanamaya başladı...
Annem geldi ve elime pansuman yapıp sardı.Aslında hastaneye gitmek istedi.Ben itiraz edince ve sinirlenince vazgeçti.
Ertesi gün kalktım.Duş aldım ve üstümü giydim.Tanrım başım o kadar ağırıyordu ki...
Okula gittiğimde "Gomez" öylece oturmuş kitap okuyordu.Arabanın sesiyle irkildi.Bana baktı.Elimi gördü korktuğunu anlamıştım ama sesimi çıkarmadan okula girdim...
Marie'nin gözünden;
Drew arabadan indi.Elini gördüm o kadar korktum ki...Ama bana bakmadan direkt okula gitti."ODUN".
Matematik dersinde birlikteyiz.Ne yapıcam şimdi off :(
Derse gittiğimde Drew'i görünce bir an duraksadım.Ama sonra düzelip yanına oturdum.Sormadan yapamayacaktım...
Ben(marie):Eline ne oldu Drew?
Dedim.Ama sormasaydım ölürdüm :D Ne cevap verdi sizce?
Drew:Kimin umrunda ki?
Oha resmen ağlama noktasına gelmiştim.Hayır... hayır ağlamadım.
Birden cesaret geldi.
ben:Kimin umrunda biliyo musun?Benim...Benim umrumda.
Ağzı açık kaldı.
İçimdeki ses:Aferin Marie.İyi halt yedin.Anlamıyo musun çocuk sinirden elini kesmiş.
İçimdeki sesten nefret ediyorum.Gerizekalı şey.Hıhh...Herneyse Drew cevap verdi...
Drew:Pek umrunda gözükmüyo GOMEZ.
Ben:Drew yeter artık anlıyo musun? Sendende triplerinde bıktım usandı.
Drew:Ahh haklısın inanmayan ebemdi dimi?
Ben:O manzarada nasıl inanabilirim?Sen beni öyle görsen napardın?
Drew:İnanırdım.Aşkın temeli inanmak değil midir zaten.Sen yaptığını çok iyi mi zannediyosun.Bana inanmayınca beni bırakıp gidebilirdin dimi?Tamam.Sen bırakırsın ama ben hiçbir zaman vezgeçmiycem NOKTA.
Ben:Yaa yaa tabii.Ben sana o haldeyken inanıcam defol yaa -_-
Herkes bize bakıyodu.Dinliyorlardı.Ve aralarında konuşuyorlardı.Ve Drew'den beni ağlatan cevap geldi.
Drew:Ben hayatımda ilk defa birine seni seviyorum dedim.Ben hayatımda ilk defa aşık oldum Marie.Sanırım bu ilk ve son olucak.
O sırada biri "yeter"diye bağırdı...
Yeter diye bağıran kim ? Birdahaki bölümde bölümde ne olacak?Hepinizi çok seviyorum.Muck Muck ;)