1.bölüm...

723 26 0
                                    

Sabah kalktım.Duş aldım,yatağımı topladım ve üstümü giydim.Bunları yaptıktan sonra karnımdan sesler geldiğini farkettim.Mutfağa ilerledim.Kendime bir sandvic yaptım.O sırada babamın sesiyle irkildim."günaydın meleğim."dedi babam.Ben de cevap vermeden gülümsedim.Babam bana bir şey anlatmaya başladı.Ben de önümdeki sandvici kıtlıktan çıkmış gibi yerken onu dinliyordum."Tatlım sana harika bir haberim var.Hani hayatında değişiklik istediğini söyleyip duruyordun ya.Bana dün gece bir teklif geldi.Harika bir iş.Ayrıca eski maaşımın 4 katı maaş veriyorlar.Üstelik artık texas'tan taşınıyoruz.Artık Los Angeles'de yaşayacağız.İste sana hayatında bir değişiklik."dedi babam.Ağzıma tıktığım sandvici birden yuttum.Ayağa kalktım ve babama mutlu olmuş gibi davranarak odama çıktım.Resmen artık burda yaşamayacaktık.Tamam hayatımda değişiklik istiyordum ama bu çok fazlaydı.O gün en yakın arkadaşım hatta kardeştende öte olan demetria'yla buluşucaktım.Hemen dışarı çıktım arabama bindim.Tam gidecekken annem bağırmaya başladı."Nereye bayan gomez? Bir sürü işimiz var yarın yola çıkıyoruz.Şimdi o arabadan in ve hemen buraya gel!"dediğini duydum.Anneme karşı gelebilirdim.Babam arkamda dururdu fakat eğer valizime o iğrenç kıyafetleri koyarsa rezil olurdum.Arabamdan indim.Demetria'ya mesaj atıp gidemeyeceğimi haber verdim.İşe koyuldum bitirdiğimde annem akşam yemeğine çağırdı.Aşağı indim birşeyler yiyip adama çıktım.Sıcak bir duş aldım ve yatağıma uzanıp Demetria'ya olanları anlattım.Bana"inanmıyoroooom"dedi.Resmen ağlıyoduk.Ona yarın gelmesini vedalaşmak istediğimi söyledim.Tabiiki tamam dedi.Yatağa yattım gözümü kapatır kapatmaz uyumuşum.Vee tatlı uykumdan beni uyandıran annem oldu.Kalktım duş aldım üstümü giydim ve valizimi kapının önüne götürdüm.Demetria'yla salya sümük ayrıldıktan sonra uçağa bindik.İçimdeki ses:Hayatın değişiyor gomez...

Hayatmı bu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin