he is your...bro?

108 11 18
                                    

Yüzü bana dönük olan arkadaşımın yavaşça arkasını dönerek abimi selamlamasını izledim.

"Merhaba efendim ben..."

Yüzünü görmesiyle donup kalmıştı. Yaklaşık beş dakika öyle kaldıktan sonra. Abimin sıkıntılı nefes verişini duydum.

"Salon."

Başımla onaylayıp onun önce gitmesini bekledim. Yanımda hala kıpırdamadan duran Jungkook'u hafifçe sarstım.

"Bekletilmekten nefret eder."

Kocaman açtığı gözlerini sonunda normal bir hale getirdi. İfadesiz bir hale gelen suratını bana çevirdi.

"Neden söylemedin?"

"İnanır mıydın?"

"İnanırdım."

Beni orda bırakıp içeriye geçti.

Ben de arkasından gittim.

Koltuğa oturduğum an abim konuşmaya başladı.

"Abisi olduğum duyulursa başına kötü şeyler gelebilir. Saklaması gerektiğini ben söyledim. Böyle bir olay için arkadaşlığınızı bitirmeyin."

Şaşkınlıkla abime bakakalmıştım. Normalde öğrenen arkadaşlarıma takındığı tavır çok farklıydı. Tehtit bile ettiği oluyordu. Ama bu yaptığı çok... olguncaydı?

"Yorgunum. Ben yatmaya gidiyorum. Seninle de tanışmış oldum..."

"Jungkook. Jeon Jungkook."

"Jungkook."

Minik bir gülümsemeyle Jungkook ile tokalaştı. Yavaş adımlarla yanımdan geçerken saçlarımı karıştırdı ve ortadan kayboldu.

Ben hala şaşkınlıkla arkasından bakarken Jungkook'un beni sarsmasıyla kendime geldim.

Korkarak ona döndüğümde tahmin ettiğim gibi bana tırsınç bakışlar atıyordu.

"Sen. Bana. Nasıl. Söylemezsin."

Her kelimesinden sonra anlıma bir fiske yiyordum.

"Hehehe. Bence bunu konuşarak halledebiliriz Kook."

Ben yüz kaslarımı zorlayarak sırıtırken onun gayet ciddi bir şekilde bana baktığını fark ettim. Normal bir ifadeye büründüm.

"Kendi de dedi az önce. O söylememi istemiyor."

Biraz yumuşadığını hissedince rahatladım.

"Yoksa ben söylemek istemez miyim sanıyorsun. Acayip havam olurdu bir düşünsene."

Haber spikerlerini taklit ederek konuşmaya başladı.

"Az önce haber merkezimize gelen bilgiyi aktarıyoruz sayın seyirciler. Ünlü dünya starı G Dragon'un küçük bir kız kardeşi olduğu ortaya çıktı!!!"

orabeoniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin