Egyedül 1.rész - Körülvéve

31 1 0
                                    

(Valamikor az 1900-as években, mikor a hölgyek szoknyát hordtak és érdekből házasodtak olyan úriemberekkel, akiket nem szerettek igazán.)

Azóta sok minden történt velem, de egyik dolog sem volt számomra igazán fontos. Nem írattak iskolába, magántanuló lettem. A "szüleimnek" tellett rá, így azt mondták ne aggódjak semmi miatt csak tanuljak jól. Én pedig megtettem. Mindenből szín ötös tanuló voltam. A normál, reál tantárgyak (mint pl: matek, magyar, történelem) mellett rengeteg mást is meg kellett tanulnom. Ilyen volt az illem, a tisztelet, a megbánás és megbocsájtás. A kérem és a köszönöm. Legjobban festeni szerettem... ez volt az én kis pluszom. Rengeteget olvastam szabadidőmben, ezzel is növelve a szókincsem.
És bár rengeteg mindent tudtam de a kinézetem és személyiségem nem tudták megváltoztatni.

Anyám hiába rakta tele a szekrényem rózsaszín, barack, citrom és hasonló színű ruhákkal, hiszen egyszer sem vettem fel őket. A szürke skálán mozgott a színértéke a ruháim egy kis részének amit hordtam. A sminkem sem hagytam natúr vagy világos formában, nálam itt is a sötét és piros szín dominált. 
Egyszóval kiríttam a családból. 

Kyra (a mostoha anyám) alacsony, vékony, szőke hajú, zöld szemű és rettentően kedves teremtés.
Máté (a mostoha apám) magas, szálkásan izmos, barna hajú és szemű úriember.
A mostoha öcsém Levi az anyjára ütött. A szemei zöldesbarna színben ragyognak. Alacsony és vékony. Sehol egy izom. Rettentően törékeny kisfiú.
 Szöges ellentéte mostoha bátyámnak. Magas, izmos, a bőre barna, a szemei pedig rikító kékek.

Szőkés-barna haja legtöbbször a szemébe lóg, ami igazán nagyon szexi.... Na igen. Ez volt az a mondat amit soha az életben nem hallhat az én számból...
Herczeg Kristóf... Mi a szarért vagy ennyire kibaszottul szexi?...


Konichiwa! Ez lenne az első rész^^ Tudom, elég rövidre sikerült de olyan sok információ benne van, (a fő szál kiinduló pontja is) hogy gondoltam ezzel kompenzálok kicsit és nem terhelem le az agyatokat egyből... az még ráér! ;) 

Egyedül (Szünetel)Where stories live. Discover now