Érezted már azt,hogy egyedül vagy?Senkire nem számíthatsz?
Érezted a napi megalázottságot azt,hogy magatehetetlen vagy?
Nem?Addig örülj neki én 2 éve ezt érzem.Had meséljem el nektek.
Kezdjük az elején:A nevem Zoé barna hajam barna szemem van szóval átlagos vagyok,17 életévemet töltöttem be Decemberben.London egy kisvárosában boldogan éltem igen csak éltem egy bizonyos szörnyű napig,a szüleim autóbalesetben meghaltak mikor 12 voltam.Árvaházba kerültem.Egészen 15 éves koromig.Eljött értem Dévid akkor még azt hittem minden rendben lesz addig amíg meg nem tudtam mire kellek neki.Maffia bandáknak akart eladni addig a pontig amikor észrevette hogy elkezdtem nőiesedni akkor úgy döntött, hogy megtart magának,de azért a kiválasztásokon részt kellett vennem ahonnan mint látjátok nem kerültem el,mert ő tett róla minden olyan dolgot mondott rólam ami nem igaz ezért nem kellettem senkinek.Addig a bizonyos pontig amikor a One Direction nevű maffia be nem sétált az ajtón.Ha érdekel a történetem hogyan jutottam ki innen hogyan estem bele az egyik megmentőmbe,hogyan alakul az életem,mennyi mindenen kellett még átmennem ,hogy boldog lehessek.
Elrablás,erőszak,féltés,védelem,szerelem,hiány.
Tarts velem.
YOU ARE READING
A maffia mentett meg
FanfictionVajon a maffia tényleg képes megmenteni egy lányt? Vajon a maffia feje tényleg képes szeretni?