Harry szemszög
Reggel 8 óra az órám megállás nélkül csak szól. Fel kéne kelnem a többiek már biztos engem várnak a nappaliba. Lassú mozdulatokkal lenyomtam az ébresztőm és elmentem a mosdóba elvégeztem a szokásos dolgaimat majd felvettem egy fekete nadrágot és egy fehér felsőt majd elindultam le.
-Császtok Zoé?- érkezésemre mindenki felkapta a fejét.
-Alszik még.- tájékoztatott Louis.
-Biztos vagy benne, hogy el kellene ma hoznod őt... tudod ott lesz ma Derek.- ez egy igazán jó kérdés Niall köszönöm, de a válasz egyszerű.
-Mindenképpen el akarom vinni, megmutatni mindenkinek kihez tartozik ő valójában.
-Hát ahogy érzed haver, de vigyáznunk kell rá.- na nem mondod Liam?.
-Tudom.. na, oszlás mindenki menjen haza készüljetek, 8-ra mindenki itt ne késsetek.- ezzel mindenki oszlásnak indult.
Unatkozom 10 óra, mi az istent csinál már ez a lány ott fent? Él még? Jó leszarom felébresztem minek vártam ennyit én? Harry hülye vagy? Jézus teljesen megörültem magammal beszélek. Benyitottam az ajtón ott feküdt a takaró félig lecsúszva róla a kisrác a gatyámba reagált is rá. Áh ma a buli után magamévá kell tennem.
-Ébresztő csipkerózsika hasadra süt a nap.-de ő csak belefúrta a fejét a párnába és nyögött egyet.- Nem mondom el még egyszer ilyen szépen Zoé.- mintha csak eszébe jutott volna ki is vagyok valójában olyan lendülettel ugrott fel, hogy meg megfejelte az állkapcsomat. Asszem' egy fogamnak annyi kösz.
-Mi a faszt csinálsz?- kezdtem nagyon bedühödni.
-Jézusom Harry nem direkt csináltam ne haragudj, nagyon fáj?- esküszöm az életemre ennyire kétségbe esni valakit egy megfejelés miatt még nem láttam, mintha könnyes lenne a szeme. Megfogtam a derekát és közel húztam magamhoz.
-Sírsz?- felemeltem az állánál fogva a fejét.
-Nem.- szipogott
-Nem most jöttem le a falvédőről Zoé. Nem haragszom annyira, hogy sírnod kéne.
-Annyira?- félénk, túlságosan sebezhető.
-Ha adsz egy puszit ide-mutattam az arcomra-akkor nem leszek semennyire. Ahogy ezt kimondtam elkezdett közeledni az arcomhoz, de én elfordítottam a fejem és az ajkai a számon landoltak. Meglepődve hajolt el és elvörösödött. Kikészít ez a lány.
A nap többi részébe semmi érdekes nem történt, odaadtam a kis fekete ruháját Zoénak, amit fel kell ma este vennie. Megreggeliztünk kicsit beszélgettünk a családjáról, nem sok mindent tudtam meg róla. Papírokat intéztem a következő szállítás miatt és mire körülnéztem 7 óra. A srácok mindjárt itt vannak elmentem készülni a gatyám maradt, de a felsőm lecseréltem egy ingre, amit félig kigombolva hagytam. Megérkeztek a fiúk is. El kell ismernem mindegyik elég jól nézett ki, biztos csajt akarnak.
-Kocsival jöttetek ugye?- bólintottak- Mi külön megyünk ma.
-Harry ugye most csak viccelsz Niall megfog őrjíteni minket, ha nem vagy ott, a hülye vicceit fogja mesélni, kérlek, ennyire ne csessz már ki velünk.- könyörgött Zayn. Igazat kell abban adnom neki, hogy a viccei rosszabbak, mint Louis répapüréje.
-Sajnálom..ja várj nem.- szenvedjenek kicsit.
A lépcső nyikorgására lettünk figyelmesek oda kaptam a fejem Zoé egyszerűen tökéletesen nézett ki ez a ruha kiemelte az alakját, a lábait a mindenét. Meg fogok halni, hozzatok egy oxigénpalackot a légzésem is elállt.
-Khmm.. gyönyörű vagy.- végül észhez tértem.- Indulás akkor.
Zayn keserves feje amint mentek a kocsihoz egyszerűen felbecsülhetetlen volt legszívesebben szétröhögtem volna a fejemet is, de visszafogtam magam. Hirtelen felemelte a középső úját, na eddig bírtam.
-Mi olyan vicces?- kérdezte már az autóban Zoé.
-A fiúk szenvedni fognak, ha nem vagyok ott Niall förtelmes vicceket mesél, sőt már mindet tudjuk kívülről.- Elmosolyodott.
-Mondasz egyet akkor?
-Ahogy akarod.
- Hogy hívják a bátor, mindenre képes kanalat?
- Merőkanál.-Jézusom.- imádom a nevetését, mint egy angyal.
Megérkeztünk mielőtt kiszállt volna a kocsiból Zoé elkaptam a csuklóját.
-Ne menj távol tőlem, ha jót akarsz magadnak.-csak egy bólintás volt a válasza.
Megfogtam a kezét és elindultunk a bejárat felé automatikusan a sorba akart beállni, de én csak megráztam a fejem és odamentem a kidobóhoz, aki rögtön beengedett minket. Megláttam az asztalt a fiúk már ott ültek és Ő is meg a kis csatlósai. Kiszúrt minket és elég rendesen végigmérte Zoét és a szájába harapott. Ma még véres lesz a kezem.
-Harry milyen szép falatot hoztál ide nekünk.-mondta miközben beültünk a srácok mellé. Éreztem, ahogy Zoé megfeszül, ezért a combjára simítottam a kezeim.
-Itt nincs nekünk Derek, ha egy ujjal is hozzányúlsz véged.- egyszer csak Zoé a kezét az enyémre tette. Rögtön oda kaptam a fejem és egy nyugtató mosolyt küldött, amitől megnyugodtam. Míg beszélgettünk Louis meghozta az első kört Zoé nem nagyon akarta meginni csak ült.
-Idd csak meg figyelek rád gyönyörűm.- suttogtam neki és megharaptam a fülét.
Csak jöttek és jöttek a körök Zoé teljesen becsiccsentett, amit abból is észrevettem, hogy folyamatosan nyomul rám. Ami más esetbe nem lenne baj, de most nagyon is az.
-Menjünk táncolni szexpiukém akarom mondani szexikém.- Ahogy ezt mondta már állt is fel és megfogta a kezem és húzott a táncparkett felé. Háttal megállt nekem és elkezdte a csípőjét ringatni. Elmondtam egy miatyánkot, amikor a kis barátom elkezdett éledezni a gatyámban. 5 perc tánc után mondtam a srácoknak, hogy lelépünk. Már a kocsiban ültünk Zoé csak beszélt.
-Zoé teljesen részeg vagy.- mondtam neki miután majdnem kiugrott a pirosnál az autóból.
-Nem is ittam semmit csak egy iciripicirit.- mutatta is a kezével az az iciripicirit vagy mit.
-Istenem úgy letepernélek most a kocsiba Hazza baba.- miért részeg miért?
A házba vezető út sem volt egyszerű, ha 6x nem botlott meg a lábában egyszer sem. A lépcsőn konkrétan négykézláb mászott fel. Segítettem neki átöltözni és lefeküdtünk az ágyba miután megkérte, hogy aludjak vele. 30 perce feküdhettünk már majdnem elaludtam, amikor megszólalt.
-Hánynom kell.
-Mi most? Akkor menjünk a fürdőbe.- Esküszöm ilyen viccesen még senkit nem láttam hányni a WC deszkára támaszkodott a szemeit eltakarta, hogy ne lássa a hányását. A hajával nem is törődött, de én mint gentleman Harry megfogtam neki.
-Szexelünk?- a szemeim tágra nyíltak a kérdésétől.
-Nem, de kérdezd meg, ha nem leszel részeg.
Visszafeküdtünk Zoé a mellkasomra mászott és végül elaludt. Szegény a holnapot nem fogja túlélni annyira részeg. 5 perc után engem is elnyomott az álom.
ESTÁS LEYENDO
A maffia mentett meg
FanficVajon a maffia tényleg képes megmenteni egy lányt? Vajon a maffia feje tényleg képes szeretni?