10 perce megyünk már , lassan körülnézek a fiúkon és csak a komoly arcukat látom, megakad a szemem a fürtösön kezeit fekete tetkók borítják némelyik elég furcsán néz ki a 4 fiú közül neki van a legtöbb.
-Na ha már így összegyűltünk tisztázhatnánk a szabályokat, amiket ajánlatos lenne betartanod ha jót akarsz magadnak. - nyeltem egy nagyot
-Zayn először mutatkozzunk be neki. - mondta a szőke és ezek szerint Zayn felhorkant.
-Niall vagyok, a bandában én vagyok a csempész. – hát ez jól kezdődik.
-Louis vagyok, de csak Lou én a kínzó vagyok. – atya úr isten.
-Liam vagyok, bárkit lenyomozok 2 perc alatt. – ő tűnik a 'legbarátságosabbnak'.
-Zayn vagyok, általában én intézem el az embereket. – remélem csak viccel- Nem viccelek. – na jó igazán kezdek tőle félni.
-Harry vagyok a főnök itt minden az én szabályaim és irányításom alatt áll. - nézett rám.
-Nos a szabályok egyszerűek de hatásosak. Az első és legfontosabb azt csinálod, amit mondunk. Második csak velem létesíthetsz szexuális viszonyt akkor, és amikor én akarom. Harmadik, ha megpróbálsz megszökni Zayn intézkedni fog. – ránéztem az említett személyre ő csak vigyorgott.
Végül egy 5 perc alatt megérkeztünk a házhoz, ami hasonlított inkább egy kastélyra.
-Lou mutasd meg a házat, míg mi a fiúkkal tárgyalunk egy fontos ügyről. Lou csak bólintott és rám nézett egy kedves mosollyal, amitől egy kicsit megnyugodtam. A ház nem csak kívülről de belülről is hatalmas volt. Ahogy beléptünk az ajtón egy hatalmas nappali fogadott egy plazma Tv-vel és kanapékkal a konyhán átmenve volt az étkező. Az ajtó mellett volt egy lépcső ahol a folyosó végén egy WC volt található és rengeteg szoba, én a legutolsót kaptam, ami mint megtudtam Harry szobájával van szembe. Nem tudom, hogy megnyugodjak vagy inkább ne. Lou lerakta a szobámba a bőröndöt és már készült volna elmenni, de én utána szóltam.
-Igen? - kérdezte, míg hátrafordul.
-Harry mennyire gondolta komolyan a dolgot?
-Mármint az szexet?- csak bólintottam- Halál komolyan. De most hagylak, pakolj ki 5 perc és vacsi.
Ahogy kiment jobban körbe tudtam nézni a szobában, ami felért egy igazi luxussal barna falak modern bútorok egy hatalmas franciaággyal és íróasztallal a szobámból nyílt egy ajtó, ami az erkélyre vezetett ahonnan a hatalmas udvar volt látható és még egy másik, ami a fürdőbe a saját fürdőmbe nyílt. Amint megfordultam, hogy induljak le hirtelen megtorpantam Harry az ajtófélfának dőlt és onnan nézett.
-Tetszik? –kérdezte egy szívdöglesztő mosollyal.
-I-Igen. – feleltem dadogva és a földet néztem. Ellökte magát és oda jött elém, már láttam a cipője orrát. Az államnál fogva felemelte a fejem így a magasságkülönbség jóval szembe tűnőbb volt 1.5 fejjel volt nálam magasabb.
-Nem kell félned amíg azt csinálod amit mondok nem eshet bántódásod. - suttogta a fülembe majd végigsimított az arcomon. – De most gyere le a többiek már várnak az étkezőbe. Ezzel elindultunk le és a fiúk ott ültek már, leültem Louis és Niall közé.
-Mesélnél magadról nekünk Zoé?-Liam kérdésével az összes szempár rám szegeződött.
-Mire vagytok kíváncsiak?
-Szűz vagy még?- a félig megrágott falat majdnem a torkomon akadt.
-Nem.- mondtam és az emlékek csak úgy visszatértek a fejembe, amikor is Dévid kikötött az ágyhoz és megerőszakolt egy ismerősével, csak 15 éves voltam.
A vacsora további részében a fiúk beszéltek valamilyen szállítmány leszállításáról. Nagyon nem volt energiám figyelni, mert nagyon fáradt voltam, úgyhogy egy jó éjszakát elmormolva felmentem a szobámba. A bőröndömből kivettem a pizsamám, ami egy rövid gatyából és egy toppból állt és elmentem lezuhanyozni és fogat mosni. Végeztem és elindultam ki és megláttam Harryt ahogy az ágyamon fekszik, érkezésemre felkapta a fejét és végigmért, láthatóan az alsó ajkába harapott.
-Tetszik ez a rövidnadrág kiemeli a combjaid szexi.- ezekhez nem vagyok hozzászokva így megint elpirultam. –Zoé megkel tanulnod ne pirulj el mindig sebezhetővé tesz.- felemelte a takarót hogy menjek oda így hát befeküdtem mellé.
-Rendben. –csak ennyit tudtam mondani.
-Amúgy is csak azért jöttem, hogy mondjam holnap bandatalálkozó buli lesz, ahova mi is megyünk így te is. Bólintottam. A homlokomra adott egy puszit mielőtt kikelt az ágyból és elindult az ajtó felé. – Jó éjt Zoé.
-Jó éjt Harry.- ezzel kilépett az ajtón.
Elfordultam az oldalamra és abban a pillanatban elragadott az álom. Az álmaimban egy zöld szemű fiú szerepelt.
CITEȘTI
A maffia mentett meg
FanfictionVajon a maffia tényleg képes megmenteni egy lányt? Vajon a maffia feje tényleg képes szeretni?