Atakanla yasadiklarimizin ardindan 2 gun gecmisti.Neden beni yanina cekti?neden onunla takilmam gerekiyor?ama bana guvenmem gerektigini soylemisti.Ona guvenmelimiydim?Belki de...
Dusuncelerimden siyrilip yatagimdan kalktim.Dolabimin karsisina gecip altima dar siyah pantolon ustume askili bluzumu giydim elime deri ceketimi alip odamdan ciktim.Asagi indim ve evden ciktim.Bugun otobusle gitmeye karar verdim.Hic yuruycek halim yoktu cunku.Duragin yolunu tuttum.
Okula geldigimde mudur konusma yapiyordu.Onu takmayarak siramin oldugu yere dogru ilerledim.Konusmasini bitirdiginde herkes dagildi.Sinifa girdigimde Atakan yoktu.Sirama dogru ilerletip cantami sirama biraktim.Basimda bir agri vardi.Basimi siraya koyup yattim.Birinin yanima oturdugunu farkettigimde siradan basimi kaldirdim yanima oturan kisiye baktigimda Atakan oldugunu anladim."iyi misin"diye sordugunda "iyiyim sadece biraz basim agriyor"diye yanitladim."Iyi bakalim"dediginde birsey demeden tekrar yattim.Zilin sesiyle gozlerimi araladim.Ne kadardir uyuyordum?saate baktigimda 13.00 oldugunu gordum.Ogle arasina mi girmistik?giris saatinde uyumustum yuh be 5 saattir uyuyormuydum?Karnimin guruldadigini duydugumda aciktigimi hissedip kantine indim.Kantinden yiyecek birseyler alip sinifa ciktim.Atakan hala sinifta benim siramda oturuyodu.Yanina gidip oturdum."Hala sebebini anlatmadin"dedigimde bana dondu"neyin sebebini"desi.Gercekten mi? "Salaga mi yatiyosun simdi"diye sordugumda guldu."zamani gelince ogrenecegini soylemistim"dediginde gozlerimi devirdim.Onu bende biliyordum ama ben simdi ogrenmek istiyordum.Daha fazla ustelemedim.Kalan 3 derse girmiycek ve cikacaktim.Atakanin da pesimden geldigini gorunce "hayirdir"dedim."unuttun mu yanimdan 1 saniye bile ayrilmaman lazim"dediginde kafami salladim.Ona guvenmemi soylemisti ve bende ona guveniyordum.Okuldan ciktik Yolda yururken bir serseri grup yanimizdan gecerken islik calip laf atti."hey guzellik"dediginde digeri oradan "fistik gelsene biraz da bizle takil"diye bagirdi.Ben geri geri adim attim.Ben i gittikce onlar ustume geliyordu.Atakan beni kolumdan tutup arkasina cekti."siktirin gidin lan"diye bagirdi."sen isine bak oglum bizim senle bir derdimiz yok bizim derdimiz kizla"deyip bana pis pis siritti.Atakan "siz hemen siktirip gitmezseniz ben size iyi dert olucam"deyip tek tek hepsine daldi.Hepsini bir guzel dovdukten sonra yanima gelip "hadi gidelim"diyerek bana bakti."tamam"dedim ve onu takip ettim."Ee simdi nereye gidecegiz diye sordugumda"surpriz"dedi ve yurumeye devam etti.Isiklarla etrafi susleyen luks bir yere geldigimizde bar oldugunu anladim."Burada ne yapacagiz"diye sordugumda gozlerini devirdi."barda ne yapilir"diye soruma soruyla karsilik verdi.Ve bende onun gibi goz devirdim."iyi"deyip onden gidecektim ki kolumdan cekip"sen buraya tek girersen ne olur biliyor musun?yerler kizim seni burada"deyip kolunu uzatti.Koluna girmek zorunda kaldim ve iceriye girdik.Bar sandalyelerine oturup barmene"herzamankinden"deyip bana dondu."Ee begendin mi?benim mekanimi"sorarcasina kaslarimi kaldirdim."senin mekan?" Dedigimde kafasini salladi."Burasi bana ait"dediginde gozlerimi portlettim.vay canina."sen ciddisin"dedigimde "hic olmadigim kadar"diye cevap verdi."bisey sorabilirmiyim" dedigimde "sor bakalim"dddi."benimle neden iligileniyosun?yani nebiliyim insanin hic tanimadigi bir kizi serserilerin elinden kurtarmasi kavga etmesi onunla takilmasi bana garip geliyo dogrusu"dedim."Seni tanimadigimi nerden bili..."sanki agzindan bir sey kacirmis gibi hemen sustu."Aman bosversene bunlari hadi gel dans edelim"diyince bunu sonra dusunecegimi aklima yazip dansa kalktim.Beraber dans edip eglendikten sonra icmeye karar verdim ve Atakana dondum."Ben de icmek istiyorum.Bir tane de bana alirmisn"dedigimde kaslarini catti."Hayir alamam.Simdi sarhos olcan basima bela olcan ugrasamam seninle "dediginde bu sefer ben kaşlarimi cattim."Sanane be karisma bana"dedigimde"iyi ne bok yiyorsan ye"deyip onune dondu.Barmene"aynisindan"diye Atakanin sisesini gosterip bir sise de ben aldim.Ve kafama diktim.Basim simdiden donmeye baslamisti bile.Ayaga kalkacakken dengemi kaybettim yere dusuyordum ki arkandan tutan eller buna engel odlu.Beni tekrar otutturup "ben dedim sana dimi neyse burda bekle hicbir yere gitme gelicem"deyip yanimdan ayrildi.Basimi sallayip onayladim.Yanima gelen kisiyle ona dondum."merhaba guzelim yalniz misin?"diye sordugunda guldum."Evet"dedim.Basim donuyordu ve felaket bir agri vardi.Kolumdan tutup "benimle gel oyleyse"deyip beni kaldirdi.Konusmama firsat vermeden beni surukledi.Geldigimiz yere baktigimda bir oda oldugunu anladim.Basim oyle donuyordu ki icindekileri secemiyordum."Hadi hazirlan bakalim"dediginde ne dedigini anlayamadim"ne diyosun sen be defol git ben senin bildigin kizlardan degilim"dedim ve geri geri yurumeye basladim.Ben gittikcr o ustume geliyordu.Bir yere carptigimda bunun duvar oldugunu anlamam uzun surmedi.Kollarini basimiin yanina koyup dudaklarima egildi.Yapacagi seyi anladigimda kollarinin arasindan kurtulup kacmaya basladim.Ta ki yere cakilana dek.Ayagima celme takmisti serefsiz.Ayaga kalkip tekrar kacicaktim ki kolumdan yakaladi ve beni yere firlatti.Ellerimi ayaklarimi baglayip "senle sonra gorusecegiz kucuk hanim simdi cok onemli bir isim var"deyip odadan cikti ve kapiyi ustumden kilitledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf (Başlangıç)
Подростковая литератураMiray Aydın;saf,düşünceli,dürüst ve kendi halinde biri Atakan Korkmaz;tam da soy ismini taşıyan,korkunç ve tehlikeli... Bu iki insan biraraya gelirse ne olur? okuyun ve gorun:)...