Gozlerimi araladigimda kendimi hastane odasi gibi bir yerde buldum.Kolumda serum takiliydi.Demek ki yanilmamisim.Elim kafama gittiginde bez parcasi gibi birsey hissettim.Kafama dikis atmislardi sanirim.Aklima gelen seyle serumu kolumdan cikarip firlattim.Atakan.Atakana ne oldu?Atakan oldu mu?
Odanin kapisini acip kendimi koridora attim."Atakan Atakan neredesin beni duyuyormusun Atakannn"diye bagirmaya basladim.Onume gecen ilk hemsireye "Atakan nerede o iyi mi hemsire hanim lutfen birsey soyleyin"diye sordum."Sakin olun hanimefendi kimden bahsettiginizi anlamiyorum"dediginde ona hak verdim."Atakan. Atakan Korkmaz trafik kazasindan geldik"dedim.Gozlerini kacirdi ve "su anda yogun bakimda dedi.Gozyaslarim benden istemsiz olarak yanagimdan suzuldu."Durumu nasil"dedigimde "cok kan kaybetmis doktor bey elinden geleni yapacagini soyledi ve benide sizinle ilgilenmem icin gonderdi"dediginde sozunun devamini dinlemeden"yogun bakim nerede"diye sordum."Hanimefendi sizin dinlenmeniz.."sozunu keserek "yogun bakim nerede"diye bagirdim."Ileri solda"dediginde kosarak yogun bakima dogru gittim.Doktor odadan ciktiginda "Doktor bey Atakan nasil iyi olacak demi birsey olmayacak ona"dedim."Biz elimizden geleni yaptik su anda uyuyor uyanmasini bekliyecegiz takdir Allahtan"dediginde ona tesekkur edip sandelyeye oturdum.Kollarimi dizlerime dayayip basimi ellerimin arasina aldim."Allahim nolur ona bisey olmasin diye kendi kendime dua ederken doktor ve hemsirelerin kosarak yogun bakima girdigini gordum.Hemsirelerin birini durdurup ne oldugunu sordum.Hemsire "hastanin kalbi durdu lutfen bizi oyalamayin"deyip yogun bakima girdi.Bacaklarimin daha fazla beni tasiyamayacagini anladim.Dizlerimin ustune dustum ve tekrardan aglamaya basladim.
**
Gozlerimi actim.Kendimi az onceki odada gordugumde sinirlerim bozuldumNoldu bana?Daha onemlisi Atakana ne oldu? Nasil?
Basimdaki hemsireyi gordugumde "bana ne oldu"diye sordum.Aglamaktan kendimi kaybettigimi ve sakinlestirici yaptiklarini soyledi.Yavasca basimi sallayip uzandim.Basim donuyordu cunku biraz dinlenip Atakanin yanina gitmeliydim.Gozlerimi kapatip uyumaya calistim ama uyuyamadim.Sedyenin ustunden dogrulup ayagimi sarkittim.Odadan cikip yogun bakima dogru yurudum.Dizlerimin ustune cokup bekledim.Bekledim.Bekledim.
Sonunda doktor cikti."Hasta kendine geldi gorebilirsiniz yarim saate kadar uyanir"dediginde icimde bir sevinc dalgasi olustu.Demek kendine gelmisti.
Atakani ben bayildigimda odaya almislar.
Odanin kapisini acip iceri girdigimde gozleri kapali bir sekilde uzanmis yatiyordumBenim yuzumden bu haldeydi.Onu arabada soru yagmuruna tutmus olmasaydim onun da dikkatini dagitmis olmazdim.Sucluluk duygusuyla yanina dogru gittim.Yatagin yanindaki sandelyeyi cekip oturdun ve basladim dusunmeye.Onunla iyi ya da kotu gunlerimiz oldu.Gercekten iyi biriydi.Onu ne kadar zamandir taniyorsun diyeceksiniz?Ama demeyin.1 aydir gorusuyoruz.Insan bir aydir gorustugu,konsutugu birini az cok tanir.Atakan yavasca gozlerini araladiginda "Atakan iyi misin agrin var mi?"diye sordum.Kollarindan destek alip oturur hale geldi.Yastigi yaslanacagi sekilde arkasina koydum."Sakin ol biraz agrim var ama iyiyim"dediginde rahatlamistimAma bi dakmka agrim mi var demisti "Cok mu agrin var? Doktoru cagiriyim mi?"diye telasla sordum.Yuzunu pic bi gulumseme kapladi."Sen benim icin endiselendin mi kiyamam"dedi alayci bir ifadeyle."İyi be seni dusunen de kabahat"deyip gidiyordum ki arkamdan "benim icin endiselenmene sevindim"dediginde aninda durdum.Eliyle yatagin ustune vurup "gelsene"dedi.Yanina gidip oturdum.Elini elimin ustune koyup"sen gercekten cok iyi,dusunceli ve cok temiz kalpli bir kizsin"dediginde kalbim hizli hizli atmaya basladi.Basimi one egerek "tesekkur ederim"dedim ve devam ettim."Neyse ben cikiyim sende biraz dinlen birseye ihtiyacin olursa seslen kapinin onunde olurum hemen gelirim"deyince elimi avucunun icine alip "senin yaninda dinleniyorum zaten ben ve ihtiyacim olan birsey var"dediginde"nedir"diye sordum.Gozlerimin icine bakarak "sensin"diye yanitladi ve sozune devam etti "benim sana ihtiyacim var Miray yanimda kalir misin?"dedi.Ne diyebilirdim ki?Ona bu halde hayir diyemezdim."peki"dedim.Gozlerinde bir parlaklik gorur gibi oldum ama hemen gozlerini kacirdi."bana birseyler anlatsana" dediginde ne dedigini anlamadim."derken" diye sorarcasina soyledim."Hayatindan"dedi kisaca."Babma yok yani vefat etti."dedim.Sanki gozlerinde bir sucluluk duygusu olusmustu.Hemn kendini topladi."Hmm Allah rahmet eylesin"dediginde basimi sallamakla yetindim ve devam ettim."Annemle beraber yasiyorum.Kitap okumayi cok seven biriyim"dedigimde "ee bu kadar mi baska"dedi.O anda aklima baska hicbirsey gelmedi.Biraz dusundum.Aklima gelen parlak fikirle guldum."Ben Miray 18 yasindayim 1 yil sinifta kaldigim icin 11.sinif okuyorum.Bu kadar bilgi yeterli.Bir arkadasim var su an hastanede beni oyalamazsan yanina gitmem gerekiyor"deyip kahkaha atmaya basladim."O arkadasin ben oluyorum oyleyse" deyip o da gulmeye basladi."Demek beni 'bir arkadas'olarak goruyorsun"dedi.Yalniz arkadasa ustune bi bastirdi.Bir anda ciddilesmistim"Evet baska ne olarak gorebilirim"dedigimde gozlerinde bir umit varmis da onu kaybetmis gibi bir hal aldi sanki.Her neyse...
"Tabi canim ne olarak gorcen sanki sevgilin olarak gorcek halin yok ya"dedi ve ben sok.
Son kelimeleri kisik sesle soylese d ben duymustum.Ne yani sevgilisi olmami mi istiyordu?
Bunu daha sonra dusunmeyi aklima yazarak "Benim uykun geldi hadi uyuyalim"dedim ve yanina uzandim.Odada sadece yatak ve bir tane de sandelye vardi.Mecburiyeten yanina yatmak zorunda kalmistim."Iyi geceler arkadasim"dediginde guldum icimden."Iyi geceler Atakan"dedim ve kendimi uykunun kollarina biraktim.***
Atakanin hastaneden ciktigi gunden itibaren 2 hafta gecmisti.Atakan iyilesmeye baslamisti.Yuzzunde birkaç cizik kalmisti.Birkac gune onlar da gecerdi...
Okula cok gec kaldim.Hemen hazirlanim cikmam lazim.
Altima dar bir pantolon gecirip ustume siyah bir kazak giydim.Hafif bir makyaj yaptiktan sonra asagiya indim.Anneme okula gec kaldigimi soyleyip evden ciktim.Yoksa bana zorla kahvalti yaptirirdi.Yalan degildi aslinda gec kalmistim.
Hemen duraga dogru yol aldim.Okul eve yakindi falat gec kaldigim gunker okula otobusle giderdim.Otobusle gitmeye karar verdim bugun de.Otobus okulun onunde durdugunda hemen indim ve okulun kalan yolunu kostum.
Okuldan iceri girdim ve sinifa dogru yurudum.Hoca derse coktan girmisti.kapiyi tiklatip ozur diledikten sonra iceri girdim. Atakan merakli gozlerini uzerimde gezdirsi.Siraya dogru yurudum ve yanina oturdum.
"Nerdesin sen"dediginde "seni ilgilendirir mi" diye sordum"Bana cevap ver"diye diretti."Gec kalktim bu yuzden de kaldim oldu mu?"dedim."Oldu ama bidaha olmasin"dedi ve onune dondu.Bu neyin atarini yapiyor be.Bide sdn kim oluyorsun da karisiyorsun ki.
Ders tarih oldugundan olsa gerek hic dinlemedim.Zilin sesini duydugumda derin bir oh cektim.Bir an hic bitmeyecek sandim.Masaya kollarimi koyup basimi kollarima yasladim.Kollarimin cekilmesiyle kafami kaldirdim.Of Atakan.Yine ne yapacak diye dusunmeden edemedim.
"Atakan ne yapiyosun ya"diye sordum."sus ve beni takip et" deyip kolumu birakti.Basimi sallayip onu takip ettim.Okuldan ciktigini gordugumde "Atakan sen okulu ve dersleri takmiyor olabilirsin ama benim icin cok onemli kavramlar"deyip geri donecektim ki tekrar kolumu cekistirerek "Biliyorum"dedi ve sustu.Bu cilocugu gercekten analmiyorum.
En sonunda bir caddede "Buraya neden geldik"diye sordum."Miray ben..."
"Evet sen"diye tamamladim sozunu."Nasil diyecegimi bilemiyorum"
Dediginde neden bahsettigini anlayamadim."En bastan baslayabilirsin ne anlatacaksan"dedim.
"Cok yardimci oldun saol yani" dediginde gururlanacaktim ki dalga gectiginj anladim ve sustum.
"Eee anlat iste derslerimi ekmek istemiyorum.Ne kadar erken gidersem o kadar iyi"diye soylendim.
"Bak Miray ben seni daha yeni tanimiyorum.Ben seni onceden taniyorum.Basinin belada olmasinin sebebinin ta kendisiyim.Hatta arabada giderken sana caktirmamaya calisip sana bakiyomus gibi yapip da kazati oyle yapmisiz gibi gosterdim ama o bir kaza degildi.Arabanin frenleri tutmadi."
"Na..Na..sil Ya..ni" diye kekeledim."Yani bizim daha dogrusu birileri senin pesinde.Sana zarar vermek icin oldurmek icin herseyi yapacaklar.Ama ben oldugum surece kimse sana zarar veremez."
"Ee ne demek istiyorsun"diye sordum zorda olsa.Ellerim titriyodu korkudan.
"Demek istedigim su ki herkes senin benimle oldugunu sanarsa sana hicbirsey yapamazlar.Yani kisacasi "sevgilim ol Arkadasim"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf (Başlangıç)
Novela JuvenilMiray Aydın;saf,düşünceli,dürüst ve kendi halinde biri Atakan Korkmaz;tam da soy ismini taşıyan,korkunç ve tehlikeli... Bu iki insan biraraya gelirse ne olur? okuyun ve gorun:)...