"Arkadasim"kelimesine ayri bir vurgu yaparak soylemisti.Ben o anki soktan dolayi agzim acik bos bos ona bakiyordum.Nihayet kendime geldigimde "ne dedigini saniyorsun sen be" diye cemkirdim.Birden aklima gelen seyle konusmasina firsat vermeden ekledim."Sen beni onceden tanidigini soylemistin degil mi?Nerden taniyosun sen beni"diye sordum."Bosver orasini sevgilim olmayi kabul ediyor msun etmiyor musun?Sen onu soyle"dedi.Bu cocuk benim kafami cok karistiriyordu.Yani neden o benim sorularima isine gelene cevap veriyor isine gelmeyene cevap vermiyorda ben onun tum sorularina cevap vermek zorunda oluyorum ki.İnat etmistim iste cevap vermeyecektim."Cevap versene kizim"diye soylendiginde dislerimi sikarak konusmamak için kendimi zor tuttum.Bir adim atip kolumdan kavradi ve"sabrimi zorlama"diyr fisildadi.Hala cevap vermryrcektim ki kolumu sıkınca "Tamam.Cevap vercem.Etmiyorum sevgilin olmayi kabul etmiyotum.Naparsan yap elinden geleni ardina koyma ne yapabilirsin ki en fazla"diye meydan okudum ve kolumu elinden kurtardim."Son kararin bu mu"diye sabir dilenircesine sordu."Evet bu"dedim sakin bir tavirla.Ben sakin oldukca o daha da zorlaniyordu benim aksime cok sinirli gorunuyordu.Eli cebine gitti ve montunun cebinden caki cikardi.Ben gozlerimi fal tasi gibi acmis ona bakrrkem simdi de o gayet rahat ve sakindi.Ben korkudan titrerken o nasil bu kadar rahat olabilirdi aklim ermiyordu."Noldu guzelim cok mu korktun ay kiyamam"dedi ve tiz bir kahkaha atti.Gozlerime inanamiyordum.Bu Atakan olamazdi ya da benim tanidigim Atakan olamazdi.Karsimdaki kisi gercekten o muydu?Caki cikarip beni bununla korkutmasi tehditvari sozleri gercekten cok saskindim.Yoksa ben ruya falan mi goruyordum.Ilerde boyle bisey olacak diye soyleseler guler gecerdim su anda dustugumuz hale bak."Ne oldu fistik az onceki o cesur kiz hallerine noldu pırr diye ucuverdiler "deyip tekrardan guldu."Cakiyi boynuma surtunce korkudan her yerim titredi."Inatci keci cok korkmus bakiyorumda neyse biz asil olaya gelelim.Ya sevgilim olmayi kabul edersin ya da seni burda oldurur kurda kusa yem ederim"dediginde korkudan olunseydi oracikta olurdum.Diye dusundum.Mecburiyetten basimi salladim.Korkudan konusamiyordum bile."Guzel"deyip cakiyi cebine soktu."Ikimiz icinde en iyisi bu.Ilerde ne demek istedigimi anlayacak ve bana hak vereceksin ama simdilik bu kadarini bilmen yeterli"dedi ve kollarimdan cekerek simsiki sarildi.Sanki birdaha birakmak istemezcesine.Bu ne boyle psikopat bu cocuk resmen diye gecirdim icimden.Az once neler yapti neler simdi hicbirsey olmamis gibi nasil davraniyordu.Bende bunun intikamini alacaktim ondan.Ilerde ne demek istedigimi anlayacak ve hak vereceksin dediginde ne ima ediyordu aceba.Belkide bu cakiyi benim gozumu korkutmak icin cikardi ve basardi da.Belki de bir plani var benimle ilgili.Yoksa Atakanin boyle bir sey yapmasi imkansizdi simdi intikam vaktiydi.Ona kotu ve soguk davranarak imtikamimi alacaktim.Dusuncelerimden siyrilarak "Alt tarafi sevgili rolu yapacagiz ne bu samimiyet sirnasma fazla"dedim ve kollarindan siyrildim.Sanki yuzunde bir hayal kirikligi gordum ama az once bana yaptiklarini hatirlayinca yanildigimi anladim.Onden yuruyerek okula dogru gidiyordum ki arkamdan bagirarak "nereye gidiyorsun"diye sordu."En son senin yuzunden okuldan kacmistik hani seni bilmem ama benim gitmem gereken bir okulum var oyalama beni"diyerekek imada bulundum."benide bekle"dedi ve kosarak yanima geldi.Ona soguk davaranacagim icin okula kadar hic konusmadim.Okula girdikten sonra sinifa girp sirama dogru yurudum.Ilk isim saate bakmak oldu saat 3 tu ve tenefusteydik sadece 1 ders kalmisti cikmayi dusundum ama son dersin matematik oldugu aklima gelince vazgectim.Zaten matematikte yeterince konu kacirmistim sinav da yaklasiyordu.Tekrar sirama oturdum ve hocasnin gelmesini beklerken iceriye Atakanin girdigini gordum.Hemen gozlerimi kacirip baska yere baktim.Yanima gelip oturdu.biraz durduktan sonra "ozur dilerim"dedi.Yuzumde alayci bir tebessum olustu."Neden.Az once beni az kalsin oldurecegin icin mi ozur diliyorsun"dedim ve tekrar alayci bir gulumsemeyle onume dondum.Tam o sirada hoca iceri girdi ve Atakan bisey diyemedi.Hoca yoklamayi alip derse basladiginda pürdikkat hocayi dinledim.Gercekten hocayi dinlediginde tabii birde hoca anlatabiliyorsa matematik hic de zor bir ders degil.Zil caldiginda esyalarimi toplayip cantami sirtima takip cikiyordum ki Atakan kolumdan tutup "Gercekten ozur dilerim oyle yapmak istemezdim ama dedigim ikimiz icin de en iyisi bu"dedi."Valla hic onemli degil falan dememi bekleme cunku onemli senin yuzunden canimdan oluyodum.Seni de hemen affetmemi ve anlamami bekleme"dedim.Ve cevap vermesini bekledim."Zaten ben de hemen beklemiyorum bunlari ama boyle yapmamam gerektigimi anladigimi anlamani istedim.Ayrica beni affetmen icin elimden geleni yapacagim"dediginde yuzumde gulumseme olustu.Ne olursa olsun hala yuzumu guldurebiliyordu ya bu yuzddn bile affetmeye degerdi ama tabiiki hemen affetmeyecegim diye gecirdim.Surunsun azicik bana yaptiklarini bin misliyle odetecegim ona diye dusundum ve siniftan ciktim.Beni affetmemid olman senle gelmeyecegim anlamina gelmez Miraycigim"dedi ve yanimda benimle yurudu.Cevap verme geregi duymadigim icin sessiz kalmayi tercih ettim.Okuldan cikip yurumeye devam ettik."Beraber gezelim mi?"diye teklif ettiginde kafami salladim.Ona hayir diyemiyordum.Sahil kenarina gelip oturduk.Yaptiklari hakkinda konustuktana sonra "hava karardi kalkalim artik"dedigimde "sen nasil istersen"dedi ve kalktik.Biraz yurudukten sonra arkamda bir hareketlilik hissettim.Boyle sanki birileri bizi takip ediyordu.Atakana soyledim ve ayni anda arkamizi donduk.Bir adamin bana digerinin de Atakana eter koklatmasiyla kendimizi yere attik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf (Başlangıç)
Novela JuvenilMiray Aydın;saf,düşünceli,dürüst ve kendi halinde biri Atakan Korkmaz;tam da soy ismini taşıyan,korkunç ve tehlikeli... Bu iki insan biraraya gelirse ne olur? okuyun ve gorun:)...