Gozlerimi araladigimda basimda siddetli bir agri vardi.Bi dakika biz neredeydik boyle.En son iki adamin bize eter koklatip bayiltmasini hatirliyordum.Bizden ne istiyorlardi?Atakanin anlattigi gibi frenleri bozan kisiler bu adamlar olabilir miydi?Atakana baktigimda hala baygindi"Atakan kalk Atakan"diye bagirmaya basladim.Cunku ellerim ve ayaklarim bagliydi.Yanina gidemiyordum.Allahtan agzimi bantlamayi akil edememislerdi.Atakan yavas yavas kendine gelmeye basladiginda"Atakan kimdi o adamlar bizden ne istiyorlar biz onlara ne yaptik"diye karka arkaya sorulari siralamaya basladim.Atakan bana bakarak "sen iyi misin"dedi.Saka gibi ya.Suan biz kacirilmisiz elimiz ayagimiz bagli bir odada tutuluyoruz onun dusundugu seye bak."Atakan sorularima cevap ver"diye bagirdim.Sanki birseylerden kacar gibi bir hali vardi.Ama ben elbet ogrenirdim."Sen benim soruma cevap ver asil"diye tepki verdi.Allahim ya hem suclu hem guclu.Anlasildi iyi oldugumu ogrenmeden bisey soylemeyecekti sorularimi cevapsiz birakacakti anlasilan.Sakince"iyiyim"dedim ve "Hadi artik Atakan soyle kimdi o adamlar ve bizden ne istiyorlar? Neden bizi kacirdilar?"diye sordum tekrardan.Gozlerini kacirdi.Ve sıķıntılı bir nefes vermekle yetindi.Gercekten birseyler sakliyordu.Buna artik emindim.O sirada Atakanin agzini acmasiyla kendi dusuncelerimden siyrilip onun soyleyeceklerini kulak verdim."Anlatamam Miray yapamam zamani gelince ogrenceksin herseyi zaten.Bu kadar erken ogrenip benden nefret etmene izin veremem.Yapamam anla beni.Nolur daha fazla soru sorma"diye yalvarir gozlerle bakti.Yani birseyler bildigini,sakladigini inkar etmiyordu.Icimden dusunduklerimi disa da vuracaktim elbet."Biseyler bildigini inkar etmiyosun yani" sakin bir seyle mirildanir sekilde "etmiyorum"diye cevap verdi.Ve devam etti"lutfen kapat artik bu konuyu daha fazla beni uzme"dedi.Simdilik bu konuyu kapatacaktim ama bu o kadar kolay degildi.Hem neden ondan nefret edektim ki?Demekki o da isin icinde.Neler karistiriyorsun sen Atakan.kendimle savas veriyordum adeta."peki simdilik bu konuyu kapatiyorum ama bu o kadar kolay degil burada bitmedi bunu sonra konusacagiz"dedim Atakan tam agzini acmis birsey dicekti ki acilan kapiyla ikimizde kafalarimizi kapiya cevirdik.Bizi kaciran adamlar iceri girdi.Tiksintiyle onlara baktim.Nefretimi kusucaktim."Bizi niye kacirdiniz biz size ne yaptik bizden ne istiyorsunuz biz normal hayatlarini yasayan amaclari olan siradan insanlariz yani en azondan ben oyleyim size ne gibi bisey yapmis olabilirim?"diye bagirdim.Gittikce sesim yukselmisti.Oh be icimi doktum rahatladim.Once Atakana bakip sonra bana baktilar ve birinin agzindan su kelimeler dokuldu.
"HESAPLAŞMA VAKTİ"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf (Başlangıç)
Teen FictionMiray Aydın;saf,düşünceli,dürüst ve kendi halinde biri Atakan Korkmaz;tam da soy ismini taşıyan,korkunç ve tehlikeli... Bu iki insan biraraya gelirse ne olur? okuyun ve gorun:)...