3.bolum

238 21 3
                                    

Atakanın agzindan
Bodrum katındaki odayi hazirlattim.Miray cok sarhos olmustu.Bugun eve goturemezdim bu sharhos haliyle.Burada kalmasi daha dogru olurdu.Yukari cikip onu alip odaya goturmem lazimdi.Yatmadan sarhoslugu gecmezdi.Yukari ciktigimda Miray yerinde yoktu.Bu kiza yerinden kalkmamasini soylemedim mi ben?Allah kahretsin.Sarhos sarhos nereye gitmisti.Yanima gelen Yilmaza oldurucu bakislarimi attim.Yilmaz benim gecen seneden dusmanimdi.Aramizda bir sorun yoktu ta ki sevdigi kiz beni sevene kadar.Bunun hirsini benden cikarmasi araminda husumet olusmasina sebep olmustu.Sanki kiza beni sev diye ben soyledim benim ne gunahim var demi?aman neysee.
Gelip tam karsimda durdugunda "ne istiyorsun lan"diye bagirdim."sakin ol sampiyon"diyip pis pis siritti serefsiz."sen varken sakin olmak soz konusu bile degil"dedigimde beni hic duymamis gibi sozune devam etti."Benim senden degil senin benden isteyecegin birsey var" deyip siritmaya devam etti."Ne isteyecekmisim lan ben senden"dedigimde siritmasi kahkaya donustu.Iyice sinirlerim bozuldu."Deger verdigini dusundugum birini"dediginde sinirlerim tepeme cikmisti artik.Kimden bahsediyordu bu?"Nediyosun acik konus"diye bagirdim."Peki sen bilirsin"deyip biraz dusunur gibi yaptiktan sonra"Miray"dedi ve gulmeye basladi.Demek Miray bu serefsizin elindeydi.Burnumdan soluyordum."Hemen Mirayi birakmazsan ssni oldururum"deyip ustune yurumeye basladim.Ben ustune gittikce o geroye kaciyordu."Tabi neden olmasin zevkle amaa bir sartim var"dediginde hic de sasirmadim.Tam da ondan beklenen bir hareketti.Hicbirseyi karsiliksiz yapmazdi."Ne istiyosun soyle" dedigimde zafer kazanmis edasiyla guldu.Mirayi kesinlikle bu picin eline birakamazdim."Guzel"deyip kafasini salladi."Mirayi biraktiktan sonra bir daha onunla gorusmeyeceksin hatta ve hatta konusmayacaksin bile:dediginde gozlerimi kistim."Asla"diye kukredim ve devam ettim."Hem senin bundan ne gibi cikarin olabilir ki"diye sordum. "Birak orasi da bana kalsin"diye yanitladi.Yine biseyler karistiriyordu bu pic yakinda kokusu cikardi.
O benim yuzumden tehlikedeydi bu yuzden zaten yaninda duruyordum.Onu birakamazdim."kendin bilirsin o zaman birdaha Mirayi hic goremezsin"dedi.Bunun dusuncesi bile cok kotuydu.Ne yani benimle arasindaki sorun yuzunden bir kiz kacirmisti ve simdi de ona zarar verecegini mi ima ediyordu?Bu nasil bir caniliktir hic sucu olmayan bir kizi nasil oyununa alet edebilirdi?"Mirayi katma bunun icine soyle ne kadar istiyorsun"dedigimde yuzunde pic bi gulumseme olustu."senin parana mi kaldim ben KORKMAZ".dedi.Birbirimize soy isimlerimizle hitap ediyorduk.Niye isi bututtuyordu ki al parani defol demi psilik herif.Illa uzatacak kizi yanimda gordu ya bikac defa deger verdigimi saniyo kendi aklinca.Isin aslini bildigi yok bilse en son tutacagi kisi cunku kiza zerre deger verdigim yok sadece su tehlike isinden yanimda tutuyordum.Yoksa bir dakika tutmam o kizi yanimda.Teklifini kabul etmekten baska carem yoktu tabiiki ona gore onu biraktiktan sonra onda uzak duracagimi saniyosa yaniliyordu."Tamam Mirayi rahat birak uzak duracagim ondan"dedim Yalan.Kulliyen yalan."Aferin iste boyle kocum"dediginde kendimi saldirmamak icin zor tuttum.Sonucta Miray hala onun elindeydi. Ne saniyordu bu kendisini.Hem bu samimiyet nereden geliyordu?
Mirayi biraktiginda iyi olup olmadigini sordum.Iyi oldugunu kendisine hicbirsey yapmadigini soyledi.Derin bir oh cektim rahatlamistim.Sonucta kiz benim yuzumden bir tehlikenin icindeydi.Basina bir is daha acamazdim.(siz simdi tehlikenin ne oldugunu merak ediyorsunuz.Anlatiyim.ya da anlatmayim hikayenin heyecani kacar.)
Mirayi evine birakip kendim tekrar bara geldim.Biraz ictikten sonra eve geldim.Birseyler atistirip odama ciktim.Kendimi uykunun kollarina biraktim.
                    **
Mirayin agzindan
Atakan beni eve birakmisti.Eve girip direk odama ciktim.Ustumdekilerden kurtulup dusa girdim.Saclarimi ve vucudumu kopukleyip iyice durulandiktan sonra ciktim ve ustume pijamalarimi giyip yatagin icine atladim.
                               ***
Sabah alarmin sesiyle uyandigimda saarin 07:56 oldugunu gordum.Kalkip okul icin hazirlanmaya basladim.Altima kot sort ustume duz bir t-short giyip odamdan ciktim.Asagiya indigimde annem coktan kahvaltiyi hazirlamisti.Kahvaltimi yapip evden ciktim.Evin onunde siyah lamborghini gormeyi tabiki de beklemiyordum.Gozlerimi portletmis arabaya hayran hayran bakarken icimden aceba kimin diye dusunmeden edemedim.Beni dusuncelerimden ayiran ses bir korna sesiydi.Onume baktigimda lamborghini tam onumde duruyordu ve daha onemlisi Atakan cami acmis "hadi atla"diye seslendi.Gozlerim acik saskin saskin ona bakarken"binecekmisin zorla mi bindireyim"diye sordu.Kapiyi acip arabanin icine atladim.Hayran hayran arabanin icine bakarken Atakan "agzinin salyalari akacak sanki cok yakisikli,kasli tas bir erkek gormus gibi bakiyorsun"dediginde bakislarimi ona cevirdim.Tam cevap verecektim ki sozune devam etti."Tabiki o kiside tam yaninda oturuyo"dediginde egosuna gozlerimi devirmeden edemedim."Benim yanima gelirken egonu biyere birak da gel"dedigimde siritmaya basladi.Ben siritacak ne soylemistim ki iste Atakanin dengesizlikleri diye cevapladi icsesim."Ya kaybolursa sonra ben egosuz naparim"dediginde yaptigi espriye yuzumu burusturdum."Hic iyi degildi hatta igrencti"dedim.bir an ciddilesti."Gercekten beni egolu mu goruyorsun"diye sordugunda hic dusueden "evet"diye cevapladim.kahkaha atmaya basladi yine.Bu cocuga bosuna dengesiz demiyorum ben."Ee ne guluyorsun be"diye cemkirdigimde "sen bagirma sesin zaten cirtlak bide bagirdiginda igrenc bir ses cikiyor ortaya"dediginde konuyu degistirmeye calistigini anladim."Yemezler konuyu degistiremezsin niye guldun"dedigimde"Gercekten ciddi oldugumu mu sandin"dedi ve tekrar gulmeye basladi.Cevap vermedim camdan disariyi seyretmeye basladim.Okulun yolundan gitmedigimizi anladigimda"Nereye gidiyoruz"diye sordum."Kahvalti yapip oyle okula gideriz diye dusundum okul saatine daha var"dediginde "benim fikrim neden sorulmuyor"dedim bu seferde."Onemli olan senin fikrin degil benim fikrim"dedi.Tam cevap verecektim ki durdugumuzu anladim.Gunu mahvetmemek adina bisey demedim.Kucuk sirin bi restorana geldigimizi gordugumde gulumsedim.Bir anda kapim acildi.Bunu Atakandan beklemiyordum ki biraz sasirdim.Kapimi kapatip elini uzattiginda tutmakla tutmamak arasinda kaldim.Elimi tutup kulagima fisildadi."Senin guvenligin icin yoksa elini tutmaya merakli degilim ufaklik"dediginde icimde hayal kirikligi yasadim.Bu guvenlik meselesini de hala anlamis degildim sorsam da soylemeyecegini bildigim icin sormuyordum.Elbet yakinda cikardi kokusu...
Cok guzel bir gun gecirmistimmYemekten sonra sinemada romantik bir filme de girmistik.cok duygusaldi.Sonunda ben aglamistim.Tabi Atakan hem duygusuz hem ruhsuz oldugu icin ne aglamisti ne de duygulanmisti.Ben agladigimdaysa 'kizim ne agliyon kurgu bu'demistim.Ben bisuna dengesiz,ruhsuz,duygusuz diye.Her neyse...
Yolda giderken bana bakip bakip siritiyordu.En sonunda dayanamayip "ne guluyorsun ya"deyip omzuna vurdum."Sana guluyorum"dedi ve gulmeye devam etti."Neyime guluyosun"dedigimde"Bilmem gozume cok komik gelsin"dedi ve bir an goz goze  geldik.Oylece birbirimize baktik.Derin  bir sessizlik olustu.Bir anda cikan gurultu sesiyle ne oldugunu anlayamadim tam o sirada kafami cama vurdum.Elimi kafama goturdum sonra da elime baktim kanlar icerisindeydi elimi tekrar kafama goturdum yarildigini anlamistim.Hemen Atakana baktim kasindan yuzune dogru  kanlar akiyordu.Oylece yatiyordu."Atakan uyan"dedim yalvarir gibi soyledim bunu."Atakan.Atakan.Lutfen cevap ver Atakan sana bisey olursa kendimi asla affetmem.Atakan olme Atakannnn"diye bagirdim sanki biri sesimi duyup yardima gelecekmis gibi. ve gozumden bir damla yas suzuldu.

Tesadüf (Başlangıç)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin