S Tomom sva torej odšla proti avtobusni postaji. Med potjo sva se pogovarjala o tem, v katerem nadstropju je ravnateljeva pisarna in kako bo prosil, če mu lahko jaz razkažem šolo. Imel je najbolj smešne načine za razlago kratic predmetov in najboljše vzdevke za učiteljice na njihovi šoli mi je povedal. Pot do šolo je hitro minila in kmalu sva morala narazen. On do ravnateljeve pisarne jaz pa k pouku. Imeli smo slovenščino, pri kateri smo pisali test. Seveda nisem znala vsega a ciljam na štirico. Med naslednjim odmorom sem Sari povedala vse o Tomu. Bila je navdušena in komaj je čakala, da ga spozna. V tistem trenutku pa je prišel mimo Max. To je najlepši fant na naši šoli in sem zaljubljena vanj ampak on je enostavno prekul zame. Za njim pa se je na moje začudenje pojavil Tom in se ustavil pri nama s Saro. Nekaj časa je samo strmev v Saro potem pa se ji predstavil in ji podal roko. Ona pa je zardela in nekaj zamomljala nazaj. Tomu se je že mudilo naprej in mi samo rekel, da je ravnatelj rekel, da me bosta sredi naslednje ure prišla iskat v razred, saj bom Tomu razkazala šolo. Ko je odšel je Sara vzkliknila: "Nisi mi povedala, da je tako srčkan!" " To pa je zato ker ni." sem ji odgovorila in se nasmehnila. Med kosilom pa so spet prišli tisti fantje, ki me ves čas zafrkavajo. Torej so začeli. "Kva je aa?" "Smo slišal d j pršu tvoj prjatu na šolo." S temi besedami so me potisnili ob mizo in s tem sem se z glavo udarila ob mizo. Takrat pa je k sreči prišel učitelj športne vzgoje in fantje so odšli. Njihov vodja je bil fant z imenom Kyle in on je vačinokrat začel s tem zafrkavanjem šibkejših. S Saro sva potem hitro pojedli in odšli do stranišča kjer sem si zacela hladiti čelo, potem pa še pudrati, da se modrica ne bi videla. Na srečo sva bili v stranišču sami in me nihče drug ni videl. Sara me je napudrala saj se sama ne ličim in bi bilo samo še slabše. Ko sva me uredili sva odhiteli v razred. Po pouku je šev Tom z nama s Saro domov in imeli smo se super. Ko sem prišla domov starša na srečo nista opazila, da imam modrico. Tako smo u miru pojedli in naredila sem vso domačo nalogo. Potem pa je prišel na obisk Tom. Čez nekaj časa je opazil, da imam modrico na čelu, saj je skoraj ves puder že šel dol. Tako je začel. "Alex. Ali veš da imaš na čelu buško?" "Ne." sem mu zanikala. "No imaš jo." potem je pritisnil za muško in zabolelo me je, zato sem zajamrala. On pa me je čudno pogledal. "Ali si sigurna, da se ne spolniš kdaj si to dobila?" "Ja...No ne vedar ti povem samo, če obljubiš, da ne poveš nikomur."
YOU ARE READING
Sreča❤
RandomZgodba govori o nepopularni najstnici Alex, ki obiskuje 2. letnik gimnazije. Na to šolo pa se prepiše tudi njen leto starejši bratranec Tom, ki pa spremeni predvsem Alexine odmore v šoli.