19. Odločilni dan

87 9 13
                                    

Zvečer smo vsi zaspali. Imela pa sem grezne sanje. Sanjala sem da mi je Jack rekel da me sovraži in me noče nikoli več videti ter da ljubi Rebeko. V sanjah me je tudi udaril in z Rebeko sta pobegnila od tu mene pa sta pustila samo. Takrat je prišel Max in me odpeljal nekam. Privezal me je ob posteljo in začel trgati oblačila z mene. Takrat pa sem se zbudila saj je bilo to že preveč zame. Bilo mi je zelo vroče in na čelu sem imela kapljice pota. Spomnila sem se sanj in se malo zajokala. Takrat pa se je zbudil Jack. "Hei hei hei. Umiri se. Vse bo še vredu. Imela si le nočno moro." Pomirila sem se in se trudila da bi si obrisala solze. Jack je to videl zato se je s stolom premaknil k meni ter mi z ramo obrisal solze. Vem da ni ravno romantično vendar tiste njegove oči so me spet začarale. Spolnila sem se včerajšnih ugotovitev in spet me je navdajala tista praznina saj sem vedela da Jack nikoli ne bi maral take punce kot sem jaz. Pogledala sem vstran. Jack mi je glavo potisnil z ramo nežno navzgor da sva se spat gledala. "Alex. Nevem kako bi ti to povedal vendar ti moram. Emm. Ko sem te prvič videl sem mislil da sem zašel v nebesa. S tabo čutim neko povezavo ki je do zdaj še nikoli nisem. Kadar se pogledava se kar zgubim in zdi se mi da sva na svetu samo še midva. Rad te imam Alex. In to več kot prijateljico. Vem da je vse tako nahitro saj sem te komaj spoznal vendar sem se zaljubil vate." Svojo glavo je nagnil nežno k meni in zaprl je oči. Tudi jaz sem zaprla oči. Najine ustnice so se rahlo dotaknile takrat pa so se odprla vrata. "O golobčka! Saj vesta da tole ne bo šlo kajne. Moram pa ti povedati fant da bom užival ko bom prodrl v tvojo punco." To je bil Kly. Ob teh besedah se je Jack razjezil in hotel je udariti Klya vendar je imel še vedno zvezane roke. "Haha ne skrbi. Oblačila ji bom slekel zelo počasi in nežno. Ne morem pa ti obljubiti da ji bom tudi noge razprl nežno. Haha." "Ha ha. Vic stoletja. Lahko se sama odločim ali bom šla z enim od vaju v postelji ali ne. In jaz sem izbrala NE." "Ah ljuba Alex. Vedno tako polna jeze. Mislil sem da vam je Max razložil zadeve. Ti ne boš izbirala. Izbirala bova jaz in Max. Ter izbrala bova katera od vaju bo imela čast spati z mano in katera z Maxom. Haha naivnica mala. In trenutno me ti zelo vzburjaš tako da mislim da se bova danes še srečala." Med Klylovo razlago se je zbudila tudi Rebeka. Spet me je postalo strah in nisem vedela kaj storiti. Kly je nato odšel iz sobe ves zadovoljen. Jack me je s svojim pogledom spet potolažil in spet je svojo glavo premikal proti meni. Vedela sem kaj to pomeni vendar sem bila pripravljena. Dotaknil se je mojih ustnic. Bilo je čudovito. V trebuhu so mi poplesavali metulički. Bilo je preprosto popolno. Ko se je odmaknil sva se drug drugemu nasmejala. "Oooo😍. Kok kjuut sta," se je oglasila Rebeka "vendar hitro moramo uiti iz tu ali pa vesta kaj sledi....."

Sreča❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora