14. Brian

62 11 2
                                    

Bila je sobota. Danes popoldan sem imela spet trening plesa vendar še vedno nisem morala narediti špage. Ni me preveč skrbelo saj to lahko traja nekaj časa. Torej vzrla sem vse potrebne stvari in se odpravila. Šla sem z avtobusom. Na avtobusu pa sem srečala Briana. Sedel je na sedežu nasproti mene. Nisem vedela kako naj pritegnem njegovo pozornost saj nisem hotela biti vsiljiva. Imel pa je tudi slušalke tako da bi mi bilo nerodno če me ne bi slišal. Tako sem razmišljala in ga samo gledala. Kot da bi to vedel se je nato obrnil k meni, se mi nasmehnil in dal eno slušalko z ušesa. "Hei" me je pozdravil. "Ojla" sem mu odgovorila in se mu prijazno nasmehnila nato pa pogledala v tla. Upala sem da ni opazil da sem ga prej gledala kot nekakšna budala. On pa je opazil, da gledam v tla zato je nežno prijel mojo glavo in jo potisnil navzgor da sva se gledala iz oči v oči. Zardela sem on pa me je samo milo gledal. Bilje takooo lep. Samo gledala sva se in bila tiho. Takrat pa sem hitro umaknila glavo saj se je on 0ribliževal mojim ustnicam. Videla sem tudi kako jih je gledal. Ko pa sem umaknila glavo je tudi on umaknil svojo in nato sva se začela smejati. "Oprosti Alex. Skoraj bi te poljubil pa se sploh ne poznava dobro."  "Haha je že vredu Brian."  Nadaljevala sva pogovor do konca vožnje, ko pa sva stopila iz avtobusa je začel padati dež. Zasmejala sva se nato pa odhitela proti studiju. Jaz sem tako hitela da sem kar rinila čez cesto in sploh nisem opazila avta ko se mi je hitro bližal. Brian, ki je bil tik za mano pa me je prijel za roko in potegnil nazaj. Pristala sem v njegovem objemu. Spet sva samo obstala tam, čeprav je še vedno padal dež. Spet sva se tudi gledala iz oči v oči. Potem pa je pogled preusmeril v moje ustnice. Zavedala sem se tega vendar se nisem premaknila. Svojo glavo je premikal vedno bližje moji. Hotel me je poljubiti vendar sta se mojo in njegovo čelo zaletela. Začela sva se smejati in nato spet teči proti studiju. Na poti do tja se mi je vsaj 100x opravičil in ni me poslušal ko sem mu vsakič rekla da je vse vredu. Vztrajal pa je toliko časa, da sem privolila da me pelje po treningu na pijačo. Nisem si mogla pomagati misli na njega in cel trening sem razmišljala samo o njem in o pijači na katero bova šla. Zavedala sem se da so moja čistva do njega močnejša kot sem mislila. Trening je minil brez kakšnih posebnosti, le da je Rebeka hotela izvedeti vsako malenkost. Kaj je bilo na avtobusu, na prehodu za pešce ter med potjo. Seveda sem ji povedala vse, saj čeprav se ne pozava tako dolgo ji popolnoma zaupam in mi pomeni telo veliko. Ona pa me takoj začela zafrkavati in govoriti da bova z Brianom zagotovo skupaj. Nisem ji verjela a sem močno upala da ima prav. Med treningom sem ga večkrat zalotila kako me je gledal in res sem komaj čakala. Končno je bilo treninga konec in ko sem se preoblekla me je že čakal. Bil je naslonjen na steno na prsih pa je imel prekrižane roke. Na obrazu pa je imel njegov zapeljiv pogled in očarjiv nasmeh. Prišla je do njega on pa ji je brez besed samo prijel roko in prekrižala sta prste. Nato jo je odpeljal v nek kafič kjer je bilo pravzaprav zares lepo. Ko sta se usedla še vedno ni spustil njene roke vendar sta se začela pogovarjati o vsakdanjih stavreh. Sredi pogovora sem začela razmišljati o tem, da se mi zdi da ga poznam že celo večnost.....

Hvala vsem, ki berete mojo zgodbico💕. Vote&comment💓💕

Sreča❤Where stories live. Discover now