7. Prvi poljub

158 18 10
                                    

Ta teden je hitro minil in kmalu je bila sobota, ki pa sem jo seveda komaj čakala. To pa je zato, ker je prišel Max prespat k Tomu, Sara pa k meni. Vendar Max in Sara nista vedela, kaj točno ju čaka. S Tomom pa sva vse načrtovala. Ko sta oba prišla, smo se zmenili in se dobili na neki jasi. S sabo smo prinesli tudi armaflekse da nam bo bolj udobno. Seveda sva s Tomom takoj malo začela namigovati na flašo resnice saj sva bila oba nestrpna. Obe najini simpatiji sta bili tam in kmalu bova izvedla kdo je njujna simpatija. Ko smo se končno začeli igrati je bila ura že 17.00. Zato sva s Tomom takoj začela z vprašanji in izivi. Prvi je zavrtel Max. Plastenka je pokazala name in nanj. Spraševala pa sem jaz. "Resnica ali iziv?" "Hmmmmm resnica." Veselo sem vprašala: " V kero si?" mislila sem lahko samo na njegov odgovor. Seveda sem si želela, da bi bila jaz a tega nisem smela pokazati. Tudi če bo rekel drugo se moram delati, da je vse vredu. Torej. Odgovoril je. "Emm. Veš. Nekako sem zaljublen vate Alex." ves čas je gledal v tla in medtem močno zardel. Jaz pa sem mu mirno odgovorila: "Kul." V sebi pa sem skakala od sreče in najraje bi skočila v njegov objem, ampak seveda nisem mogla. Naslednja pa je spraševala Sara Toma, ki pa je sedel nasproti. "Resnica al iziv?" "Resnica." je zamomljal Tom. Sara je nekaj časa premišljevala nato pa tudi ona vprašala: "V kero s pa ti?" Vedela sem da je v sebi živčna ampak na srečo fanta tega nista opazila. "Ja vate an." je čisto normalno rekel Tom kot, da ne bi bilo nič. V Sarinih očeh sem videla navdušenje. Naslednji je vertel Tom, ki pa je potem spraševal Maxa. Izbral je iziv. "Objemi Alex." Max je to seveda tudi storil. Njegovi objemi so bili taki, da bi v njih lahko zaspala, ampak se je kmalu odmaknil. Zavrtel je name. "Resnica a iziv?" "Resnica."srm odgovorila nato pa me je vprašal:" A bi bla moja punca???" Kar nisem mogla verjeti kaj sem slišala. Ko pa sem se malo zbistrila sem rekla ja. In takoj je prišel do mene, me objel in nežno poljubil. To je bil moj prvi poljub in nisem si predstavljala, da ga bom doživela z Maxsom. Mislim, da sta naju Sara in Tom samo gledala potem pa sta se začela odkašljevati. Z Maxsom sva prenehala in šli smo se naprej. Izvedeli smo še da sta si Tom in Sara tudi všeč in tudi onadva sta postala fant in punca. To se mi je zdelo čarobno. Kot bi bila v filmu. Nastala pa je že tema in morali smo domov. S Saro sva se še do dveh ponoči pogovarjali o Tomu in Maxsu. To je bil najboljši dan mojega življenja. Jaz in moja najboljša prijateljica sva obe dobili fanta. Obe sva se objemali in smejali. Tudi jutri se bomo dobili in upam, da bo spet tak super dan kot je bil danes. S temi mislimi sem šla spat.

Sreča❤Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon