5. Bölüm Rahat Bir Omuz ve Garip Bir Rüya

23 2 0
                                    

Böyle uçmayalı yıllar olmuş gibiydi. 100 sene öncesini hatırladı. O zamanda Levi iyi kalpliliğinden hapishaneye girmeyi kabul etmişti. Red bir şeylerin ters gittiğini hissedip Kral'ını kurtarmaya gelmişti. Ancak bu sadece dış görüntüydü... O mektubu almasa asla onun orada olduğunu bilemezdi.

-100 yıl önceki karenin aynısı haa... Lanet olsun sana LeviAthan.. İşini biraz daha hızlı bir şekilde  bitirebilirdin değil mi?.

Ethan'a bakıyordu Red bu arada. Pençelerinin arasında usulca uyuyordu. Bu görüntü onun yüreğini ısıtıyordu. tek bir şey düşünüyordu; '' Umarım bu sefer... Lanete yenik düşmeyiz. Bu sefer olmaz değil mi... her şeyini kaybettin bu sefer çocuğunu korumak için... '' bu sözleri söylerken iç çekmişti. Gözlerine bakıldığında ne kadar üzgün olduğu görünüyordu. Artık bu işin bir sonunun gelmesini istiyordu. Uçuşun tadını çıkardı. Yuvanın yakınlarına geldiğini etrafta bulunan ve ''Yuva'' larının enerji kaynağı olan gökkuşağı lavlarından anladı. Bu lavlar normalden farklı olarak bir çok rengi aynı anda bulundurduğu için böyle anılıyordu. Bu manzarayı ne zaman görse her zaman için ağzından sadece bir şey çıkıyordu. ''Çok güzel'' dakikalarca bu manzarayı izlemeyi severdi. Ancak şimdi yapması gereken öncelikli bir işi vardı. İstemeden tekrarladı işini manzara yüzünden... '' Küçük efendiyi rahat edeceği odasına götürmek.''. Yüksek ancak Ethan'ı uyandırmayacak şekilde bir iki hizmetçiyi çağırdı. Aoi ve Shiro gelmişlerdi küçük efendiyi almaya... 

-Küçük efendiyi rahat edebileceği bir yere götürün.Bu gece rahat bir şekilde uyusun yarın ne olup ne bittiğini açıklarız.

-Emredersiniz Ejder Leydi...

Sekronize bir biçimde söylemişlerdi. Red onların aralarındaki bu benzerliği auralarının farklı renkleri olmasa çıkaramayacaktı. Kendi yuvasına gitti. Crimson Tower. Yuvasına girdiğinde ejder formunu bırakmıştı. Hangi formuna girdiğini bile anlayamayacak kadar aklı bir karış havadaydı. Aklında sadece tek bir şey vardı... Ethan. Aklına ne zaman Ethan'ın yüzü gelse utanıyor yatağının etrafında yuvarlanıyordu.  Bu bir kız için normal bir şeydi, üstelik şu anki küçük efendi 100 sene önceki LeviAthan'a ne kadar benzerse benzesin daha tatlı gözüküyordu. Bir şekilde daha tatlı... Bir anda büyük bir acı hissetti... Savaş moduna girmişti en başından beri... Neden böyle bir şey yapmıştı ki... Kanatları incinmişti az önceki aptalca hareketinden dolayı... ''Aptal ben'' diye tekrarladı ve gökyüzüne baktı. Ay kocaman bir Pizza gibi görünmüştü gözüne.

Red birden etrafta yankılanan ses yüzünden ürkmüş, ne yapacağını şaşırmıştı...Red bu sesin kaynağını bulduğunda iyice utanmıştı, sabahtan beri hiç bir şey yemediğini hatırladı... Schiffer'ın küçük efendinin bulunduğu konumu söylediğinden beri...''Aynı yüz yıl önceki olay işte'' diye düşündü ve buzdolabına doğru yürüdü, yürüdü yürümesine dolapta sadece et vardı. Bir kere de açtığında içinden Pizza çıksaydı nolurdu ki sanki... Eti her ne kadar severse sevsin son günlerde biraz da olsa kilo aldığını fark etti. Karnı da bu yüzden aç değil miydi zaten. Dolabı biraz karıştırdı bir kaç patates kaldığını gördü. Bu duruma sevinmişti;

-Çok şanslıyım! Kızarmış patates zamanı! 

Sevinçle bağırıyordu ancak daha sonradan bir şeyi hatırladı, '' Kızarmış patatesler içinde çok yağ bulundukları için onun daha fazla kilo almasına yardım edecekti''.

-Şansıma küseyim neyse haşlama yaparız. Hıh! Haşlama daha tatlı bi kere! Bakalım... Birazcık da... Çikolata kalmıııııııış.  

Dışarıdan sesine göre yorumlarsanız ergenliğe daha girememiş genç bir kızdan başka bir şey değildi, sonuçta bir ejderha için yetişkinlik koşullarını daha yerine geçirememişti. 400 yıl onlar için çok kısa olduğu için doğumdan 350. yıllarına kadar genç ve ergen olarak kalırlar. Eğer bu 350 yıl içinde bir eş bulamazlarsa yetişkin olamazlar. Gibisinden bir sürü kural vardır ejderler arasında. Bu kural Red'i de içeriyordu.İçeriyordu içermesine ancak... Red 350 yaşına başmıştı bu sene... Vücuduna bakılırsa oldukça genç gözüküyordu. Fakat 50 yıl süresini doldurmasına rağmen aşkı hala cevap bulmamıştı. Bulamıyacak gibiydi de...Geçen 340 yılda sadece bir kez aşık olmuştu, o kişi de kuşkusuz Levi klanını uzun süredir ayakta tutan LeviAthan'dan başka biri değildi.Ne yazık ki bu aşk onun için cevap vermemişti... 

In The Middle Of The ObscurityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin