Átlagos nap, egy átlagon felüli lány. De ez most nekem jó vagy nem?! Bármit teszek elrontom, amit meg nem akarok az még is összejön. Sydneyben élek és...
-Add már vissza azt a rohadt boxeromat!!!!!
-Dehogy adom!!!-jaj de szeretem amikor az iker bátyáim veszekednek. Alex és Max a két... Hmmm hogy fogalmazzam meg az őket jellemző dolgot? Talán mint a tojások. Nem tudod melyik záp és nem tudhatod melyiket töröd össze. Komolyan mondom. Olyan aranyosnak tűnnek, de bummm. A látszat néha csal. És sajnos néha nem tudom melyiket küldjem kórházba...
-Aleeeeeeeex!!!!Nem mászkálhatok törölközőben!!!
-Dehogy is nem!!-ordibálnak egymással.-Skyler segíts!!-rontottak be a szobámba, közben Alex visított mint a szopós malac, majd elbújt a hátam mögött.-Ez az idióta megakar b*szni!!-mutatott a bátyjára, ugyanis Max az idősebb úgy 10 percel ha jól tudom.
-Előbb tenném egy ananásszal!! Na de most már add ide szépen.-mondta idegesen és megállt az ajtóban.-Vagy légy férfi és küzdj meg, ne búj a hugod háta mögé sipákolva.-erre Alex kiegyenesedett és úgy néztek farkasszemet.
-Menjetek el western filmbe, de azt megjósolom, hogy Alex fog először kidögleni.-mondtam nekik mire Max elröhögte magát és Alex pedig megsértődött.
-Én is szeretlek.-nyújtotta rám nyelvét.
-Mi az, hogy "is"??! Én egy szóval sem mondtam, hogy szeretlek.-védtem magam. Látta, hogy úgy is Max pártját fogom ezért megforgatta a szemeit fújtatott egyet, odabaszta Max elé a boxert és kiviharzott a szobából.
-Hála az égnek, hogy te engem jobban szeretsz!-jött oda és borzolta össze a hajamat.-Anyáék 1 óra múlva üzleti útra mennek...-kikerekedtek a szemeim ezt hallva-Neked nem szóltak??-megráztam a fejem.-Szar ügy. Szóval 1 hétig velem és magával az ördöggel leszel. És most a hab a tortán!-csapta össze tenyerét.-Minden nap átjönnek a "hülye" haverjaink és egyszer te is tarthatsz egy csajos estét.
-Persze, ez tök egységes ajánlat. Ezen a héten elkell viselnem 10 nyomorékot és csak egyszer láthatok egy felmentő sereget ami 3 emberből áll?? Köszi. Lehet akkor ellopjuk Alexet, próbabábúnak. Legalább haszna legyen...-erre nem szólt semmit csak röhögött és elhúzott a szobámból. Nos igen Alex nem igazán a kedvencünk de attól még szeretjük csak van vele 1-2 probléma mert minden órában valmi huncutságon töri a fejét, de elkell viselnünk még 1 évig a hülye fejét, mert egyetemre megy. Idézem: "Amint felvesznek egy egyetemre ,remélhetőleg 2 év múlva már ott leszek, nem kell többet 2-őt látnom magamból. -engem mindig is leszart, de attól még szeret csak hát az egója nem engedi, hogy kifejezze ezen érzését. De velem azért jól eltud hülyéskedni. Néha jobban szeretem őt mint Maxet, de aztán olyan gyerekes lesz, hogy legszívesebben gyermekotthonba dugtam volna őt. Anyáék, hogy voltak képesek kibírni eddig 18 évet VELE??? Minden elismerésem.
-Sky!!! Gyere le!-kiabált Max. Pedig olyan kényelmes volt az ágyon feküdni... 47 percet. Hogy elszaladt az idő. Unottan felültem majd vettem a fáratságot és lekászálódtam a földszintre.
-Sziasztok, vigyázzatok magatokra, és nincs semmi buli!!! Értetted Max??!-szólt rá apám erélyesen. Max védekezően feltette a kezét, hogy lenyugtassa apát.-Alex, te pedig ne verd szét se a házat, se a kocsit, se a növényeket, se a tesóidat, se a bútorokat.-mondta apám a legfontosabb dolgokat anyám meg csak helyeselt.-Skylar. Remélem túl fogod élni a bátyáidat.-tette kezét a vállamra apám, majd egy puszi után a szüleink elhagyták a házat.
-Alex, hozd a piát!
-De apa világosan megmondta, hogy...
-Hallotad mit mondtam? PIAAAA!!!!
-Ja az úgy már más!-azzal távozott köreinkből.
-Sky, ha jőt akarsz magadnak, ne húzz fel lenge öltözéket... Tudod mit?Inkább le se gyere a földszintre!-utalt a fogyatékos és kanos barátaira, miszerint nem jó ha ott van egy lány.-Szerintem menjél föl mert fél órán belül megérkeznek, zárd kulcsra a szobádat és relytőzz el a paplanok között.
-Miért horror filmben vagyok?-mondtam unottan. Már épp válaszolni akart amikor óriási csörömpölést hallottunk majd egy cifra káromkodást.
-Sky!! Lesétálnál hat karton sörért és 3 üveg vodkáért?-kiáltott nekem Alex. Ebből arra következtettem, hogy sikeresen elejtette a törékeny portékákat, illetve kevés a sör.
-Miért meg bénultál?-semmi kedvem nem volt mászkálni.
-Légysziiiiiiiiii!!! Addig én feltakarítom a kupit.
-Öcsi, nem vagy te lázas??? Jól hallottam, hogy Alex Strandon takarítani fog??!-úgy döntöttem nem várom meg mi lesz a vége így hát elindultam az 5 percre levő boltba és megvettem a kért árucikkeket. Az eladó furcsán nézett rám, de pont leszartam. Haza fele menet rájöttem, hogy egy kibaszott izompacsirta vagyok. Kezdhettek félni drága bátyuskáim. Amikor haza értem nem számítottam arra, hogy itt lesznek a hülye barátai a bátyámnak...
YOU ARE READING
Elválasztva
RomanceMellettem vagy, de még is olyan messze... Hallom a hangod, de mintha meg sem szólalnál... Látlak, de még sem vagy itt... Miért vagy tőlem elválasztva, hogyha egymásnak lettünk teremtve??!