8.rész

25 5 2
                                    

-A nővérem. 3 évvel ezelőtt elment egy buliba és azóta nem láttuk. A rendőrök szerint már rég halott, de én nem akarok nekik hinni. Sosem hagyna cserben, sosem hagyna egyedül. Amikor ez az eset történt elkezdtem vágni magam, de Alex segített nekem. Úgy éreztem megtaláltam az új Emilyt. De most őt is elvesztettem.
-Értem. Hát akkor köszia.
-Belene haljál egy ölelésbe.-mondom flegmán, majd veszi a lapot és átölel aztán elhúz. Fura gyerek ez a Paul. Úgy döntöttem lemegyek a konyhába és eszek.
-Baba, már puszit sem adsz?-karolta át derekam Rodrick. Megtettem amire kért majd elindultam fölfelé. A lépcső közepén June és Max falta egymást.
-Menjetek szobára.-szólok nekik.
-Szerintem úgy tervezték.-jött mellém Rodrick.-Menjünk mi is egy szobába.-mondta mire Max küldött felé egy gyilkos pillantást.-Nyugi már! Inkább megyek Paulhoz mert szegény elhagyatott. Thomas hol van? Nem akarok kettesben lenni egy nagyrakás szerencsétlenséggel.
-A konyhában láttam utoljára.-jelent meg Ben. Hála az égnek van egy normális ember a házban.-Sky, beszélhetnénk?-bólintottam majd felmentem a szobámba. Ben kulcsra zárta az ajtót.-Hülye vagy.
-Én is szeretlek.-mondtam közben bemutattam neki.
-Te nem is tudod min kaptak össze Rodrickék??-megráztam a fejem.-Ajjaj. És az kicsit sem volt fura, hogy Paul Emilyről kérdezett?
-De az volt. De te honnan tudod?
-Az legyen az én titkom.
-Akkor elmondod min kaptak össze Alexék?

Alex szemszöge

A nappaliba tartottam, de egy beszélgetés lefoglalt.
-Perkálj. Enyém a csaj. Nyertem a 2. Fordulót.-nemtudom beazonosítani ki mondta, de mindegy is.
-Tessék. Akkor jöhet a 3. Forduló. Törd össze és élhetsz.-te jó ég. Biztos, hogy Skylerről beszélnek. Hirtelen a földön fekszem és nem emlékszem semmire. Amikor kinyitottam a szemeimet egy raktárban ébredtem. Egy lövést hallok ami eltalálja a jobb karomat. Fájdalmasan felordítok erre megjelenik előttem..
-Paul??! Hol vagyok? Mit csinálsz? Mi történik itt??!
-Az erdő szélén vagy, fogva tartalak és túl sokat hallottál ezért elkellett téged hoznom onnan.-adott választ kérdéseimre.
-Mit akarnak csinálni Skylerrel?
-Hát összetörni.
-De miért?
-Válaszolok ha válaszolsz nekem egy kérdésre.-bólintottam.-Mi a legfontosabb Sky számára?
-Ne válaszolj neki!!-hallok meg egy rég nem hallott hangot.
-Kussolj ribanc! Ugye nem akarod, hogy baja legyen Alexnek? Na most kimegyek valamiért mindjárt jövök.-azzal távozott.
-Alex... Annyira hiányoztál.-ugrál mellém egy székkel Emily.
-Te itt?? Mi történt veled? Mit tettél, hogy téged is ide hozott??
-3 évvel ezelőtt hallottam, hogy a buliban még józanon fogadott Thomas és Rodrick, hogy Rod képes lesz Skyal kibékülni, rávenni, hogy legyen a csaja, majd össze kell, hogy törje a szívét 3 éven belül, vagy Thomas megölheti Rodot. És mivel már csak 1 hete van vissza cselekednie kell. Amenyiben Rod teljesít egy feladatot kap pénzt, de ha elbukik megdöglik. Amikor megkötötték a fogadást észrevettek és nem akarták, hogy tudjatok az egész dologról ezért elraboltak. Sky szokott velem beszélni?-bólintottam. Sky nem képes elviselni Emily hiányát ezért este odaképzeli maga mellé és beszélget. Anyáékat nagyon megrémítette, hogy szinte egymagában beszél. Max leszarta, hogy mit tesz, egyedül én maradtam neki.-És Roddal miért vesztetek össze?
-Mert tudtam, hogy ő is ott volt azon a bulin, ahol úgy tudtuk, hogy belefulladtál a vízbe és leordítottam a fejét, hogy miért nem segített neked, aztán ez a téma átterelődött oda, hogy amikor a 2 húgát elrabolták én miért nem segítettem neki. Elkezdte a fejemhez vágni, hogy cserben hagytam őt, amikor az iskolában balhéba keveredett én meg nem segítettem ki. Szóval azóta nem ápolunk valami jó barátságot. De te honnan tudtad, hogy összevesztünk?
-Paul mindenről beszámol. Rendes gyerek csak szenilis, nincsenek barátai, szerencsétlen, elhagyatott és még a nadrágja is lecsúszik.
-Kijutunk innen.-tereltem a témát.
-Lehetetlen. Először is ide vagyunk kötözve ehhez a székhez, a sötét helyeken kutyák vannak kiláncolva akik nagyon éhesek. Hogyan akarsz kijutni innen?
-Bízz bennem...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 13, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ElválasztvaWhere stories live. Discover now