-Mit csináljunk?-kérdezte Ben. Talán ő a legnormálisabb ezen társaságban.
-Nekem lenne pár ötletem.-mosolygott kajánul Rodrick, majd rám nézett. Maxal egyszerre adtunk neki tockost.-Jól van na!! De ha nincs ötlet, akkor szerintem ez nem halott ügy.
-Miért mit akarsz csinálni?-kérdezte az egyik szobatársam.
-Pillangót, Paul. Pillangót fogni...-mondta gúnyosan. Paul megforgatta szemeit, majd kussban meredt magaelé.
-Srácok. Nekünk mennünk kell. Tudjátok kell a zsebpénz.-álltak fel 2-en, pontosabban Ben és az Paul. Rendesnek tűnnek és őket szeretem a legjobban. Nekik legalább nem egy dolgon jár az eszük, khmmm khmm mint általában ezen társaság legtöbb tagjának. Már el is húztak és már csak 5-en nyomtuk a kanapét.
-Rodrick. A lábadat leveszed rólam, hogy kimehessek??!-kezdtem el tolni az előbb említett lábát, sajnos sikertelenül.
-Nem.-azt utálom Rodban, hogy nagyon makacs és ebben a házban csak 1 ilyen ember lehet. Méghozzá szerény személyem. Vagy esetleg Alex, de az mellékes. Segítség kérően ránéztem a mellettem ülő idegenre aki elkezdte csikizni Rodrick talpát, erre az előbb említett felhúzta a lábát én meg kiszabadultam.-THOMAS MI AZ ANYÁDÉRT CSINÁLTAD!???!!? Most elszabadult!!-üvöltötte le az előbb említett fejét Rodrick. Én csak felrohantam a szobámba, leültem az ágyra és írtam pár sort a naplómba. Hirtelen nyílik az ajtóm.
-Bejöhetek?-kérdezte Alex, aki már a szoba közepén ácsorgott.
-Ha már úgy is bejöttél, igen.
-Mi az ott a kezedben?-huppsz. Erről nem kell tudnia, mert viccet csinálna belőlem.
-Ömm.. Izé... Miért jöttél fel?-tereltem a témát.
-Tudod, hogy nem szeretem ha egyedül vagy napközben...
-Most már igazán elfelejthetnéd ezt a témát.-mondtam kicsit hangosabban.-Mond mit akarsz és távozz tőlem sátán!
-Jó bocsi. Azért a pumpa ne menjen fel benned egy ilyen apróság miatt, mert...
-SZIA!!!-keltem fel az ágyról és kitoltam a szobámból. Most kicsit nagyon felidegelt egy ilyen kis semmiség miatt. Ilyenkor támadok, de nem fizikai erővel hanem szavakkal. Ó hát itt is van az első áldozat. -Rodrick mi a faszt akarsz??! Nincs jó hangulatom, szóval takarodj innen.
-De ha egyszer nem akarok?-húzta mosolyra a száját.
-Akkor majd Max kitessékel.
-Miért tenné??
-Mert elkezdek visitozni, és majd azt mondom, hogy megakartál erőszakolni..
-Nekem tetszik az ötlet. De, hogy könnyítsek a lelkeden, nem kell azt hazudnod, mert én megteszem.-húzta kaján vigyorra száját. Hozzá vágtam egy párnát, majd kifújtam a levegőm és elhúztam a konyhába. Épp készültem lenyelni a vizet, amikor valaki megijesztett és a folyadék a földön kötött ki. A vállammal egy erőset löktem hátra, hogy megverjem támadómat aki egy barna szemű, barna hajú magas srác volt. Nem mondom,mhogy rohadt helyes, de azt sem mondom, hogy nem lenne jó szívtiprónak.
-Van valami az arcomon?-kérdezte egy mosoly kíséretében. Mióta bámulhattam? Hát ez így elég kellemetlen.-Amúgy ahoz képest, hogy lány vagy, nagy erő lakozik benned. Meg az arcod sem olyan csúnya.-kijelentését, lehet bóknak szánta, de a bókolást még gyakorolnia kell. Arra amit mondott csak lazán bemutattam és kimentem a nappaliba és levágtam magam Alex mellé.
-Rodrickot hol hagytad?-kérdezte a bátyám.
-Nem tudom. És Max hol van?
-Ja várjál! Ő és Rodrick elmentek vandálkodni, mi is mentünk volna Thomassal de Max nem engedte, mert ahoz még éretlenek vagyunk. Pedig egy idősek vagyunk.-durcizott be Alex.
-Bele ne haljál! Szerintem igaza van Maxnek...
-Miért vagytok mindig ellenem?! Komolyan mondom nálatok rosszabb testvérek nem léteznek!-na mindjárt kitörik a 3. világháború, ha így folytatja tovább.
-Te sem vagy kedvesebb. Azt kapod amit adsz. Inkább menj el csajozni, mint, hogy engem zaklass a szarságaiddal...
-Alex merre találom a fürdőt? Meg a kukát és a szennyest?
-Miért b+, beszartál??!-válaszoltam bátyám helyett.
-Gyere.-kezdte el húzni Alex barátját a keresett helységbe. Majd pár pillanat múlva vissza érkezett.-De bunkó vagy. A felét sem tudod annak mi történik de te már cinikus vagy. Megkértem, hogy takarítsa el az edényeket, mert nincs jobb dolga, és egyet eltört, az üvegszilánk pedig beleállt az ujjába ahonnan vér kezdett el folyni. A pólójával itatgatta fel a vércseppeket ujjáról. Kukát azért keresett, hogy kidobja az üvegszilánkokat, fürdőt pedig azért kereste mert megakarta mosni az ujját.
-Jó, nem akartam köcsög lenni, csak felbasztad az agyam...
-Kérj tőle bocsánatot és ne fogd rám azt amiért bunkó voltál.-megforgattam szemeimet és elindultam a fürdő felé. Benyitottam és egy felsőtestet pillantottam meg. Méghozzá nem is akármilyet.
-Ömm.. Szóval ne haragudj amiért népművészeti cserépedény voltam veled...
-Megbocsátok, ha megölelsz. Ettől hitelesebb lenne.-tárta szét karjait én meg engedelmeskedtem.
-Milyen tusfürdőt használsz? Elmondanád a nevét? A bátyáimnak nem ártana ez az illat.-felröhögött kijelentésemre. Azok a gödröcskék eddig is ott voltak?
-Nem mondom meg. Csak nekem lehet ilyen illatom.-mondta és indult volna kifelé.-Nem tudsz valahonnan keríteni nekem egy pólót?-szerintem nem kell az neked. Órákig eltudnám nézni őt így.
-Tőlem kérsz vagy ragaszkodsz Alex cuccaihoz? Maxéből nem lehet mert élve kibelezne a szadista állatja.
-Van pónis pólód?
-Alexnek van.-erre a kijelentésemre elkuncogta magát.-Idehozom neked.-tényleg van neki my little pónis pólója. Poénból mindketten kaptak tőlem karácsonyra. Max nem hordja, de Alex minden hónapban minimum 1x felveszi. Amikor odavittem a pólót Thomasnak nem tudta, hogy röhögjön vagy szégyenkezzen a ruhadarab miatt. De végül felvette majd lerobogtunk a nappaliba. Lehuppantam a kanapéra. Azaz, hogy inkább a padlóra, mert a drága egyetlen Alex lelökött. Thomas odaállt a bátyám elé és bepózolt a "pólójában".
-Szóval. Kedves Skyler. MI A FASZÉRT ADTAD RÁ EZT??!!?!-mutatott a ruhadarabra.
-Jobban szeretted volna ha félmesztelen?-vonom kérdőre Alexet.
-Mi bajod vele? Szerintem nagyon csinos vagyok benne!-kacsintott a bátyámra, majd elröhögték magukat.-Alex. Az van, hogy a szüleim ma nem lesznek itthon ezért a húgom átjöhetne?
-Ha nem félsz, hogy a többiek megerőszakolják, igen.
-Majd Skyler vigyáz rá. Még csak 6 éves.
-Akkor agyilag egy szinten van Maxel és Alexel.-mondtam cinikusan mire a bátyám játékosan fellökött.-Szívesen vigyázok a leányra.-mosolyogtam kedvesen Thomasra aki viszonozta gesztusom.
-Akkor nem baj ha most hozom? Sziasztok!-és ketten maradtunk.
-Tetszik neked?-kérdezte Alex.
-Mi? Neeeem!!-remélem, hogy igazat mondtam.
-Ha neked nem tetszik akkor én egy angyal vagyok...-mondta hangsúlyozva az angyal szót.
-Valamikor az ördög is angyal volt.-vágtam neki egy frappáns választ, mire bekussolt. Há, nyertem!
-Na mi a helyzet?-jelent meg Max nyomában Rodrickal és Paullal.
-Bent hol hagytátok?-kérdeztem tőlük, hogy hol van a legnormálisabb tag.
-Szobafogságbean.-válaszolta Paul.-Tom hun a csudeában van?-szóval mit akart mondani? Mintha lenne egy kis tájszólása.
-Elnézést, ne haragudj, de mit mondasz??!
-Na jó beszélek normálisan.-megismételte kérdését tájszólás nélkül.
-A húgát hozza.
-Még egy lány?-kérdezte csábosan Rodrick.
-Ja, egy hat éves. Sok sikert a molesztálásához. De ha azt teszed biztos, hogy kórházban kötsz ki egy baleset folytán....
-Jó, jó. Megígérem, hogy nem mindig fogok rátok hajtani..
-Most konkrétan azt mondtad, hogy rányomulsz egy hat éves lányra. Simán feljelenthetnélek.-kezdtem el Rodrickal egy veszekedés féleséget.
-Tudom, hogy nem teszed.
-Miért ne tenném?
-Mert tudom, hogy szereted a beképzelt pofámat!-öltötte rám nyelvét.
-Ha kussban van akkor igen.-ezzel lezártnak tekintettem a témát és felmentem a szobámba. Lehasaltam az ágyamra és azt hiszem bealudtam.
YOU ARE READING
Elválasztva
RomanceMellettem vagy, de még is olyan messze... Hallom a hangod, de mintha meg sem szólalnál... Látlak, de még sem vagy itt... Miért vagy tőlem elválasztva, hogyha egymásnak lettünk teremtve??!