-Hahó. Álomszuszék!-kezdte el rázogatni valaki a vállam.-Kellj fel mert megerőszakollak.Ami azt illeti nem igazán érdekelt az amit Rodrick mondott, ugyan is nemtudom mitől de hulla vagyok.-Hát jó, te akartad.-amint ezt kimondta hallottam hogy az övével szórakozik nekem meg kipattantak a szemeim.
-Állj! Ébren vagyok. De miért ébresztesz föl?
-Mert a többiek nem mernek felkelteni téged. Na, itt a lány akire vigyáznod kell amíg mi bebaszunk. Gyere Tom!-ezzel az említett megjelent egy kislány kezét fogva.
-Szia! Molly vagyok!!-mosolygott a szőke hajú kék szemű leányzó.
-Ti biztos, hogy tesók vagytok?-kérdeztem Tomtól.
-Féltesók.-bólintottam.-Akkor magatokra hagyunk titeket. Ha bármi baj történne sikítsatok!-azzal ki is mentek.
-Mit szeretnél csinálni?
-Enni, aludni, és játszani.-mintha magamat hallanám.
-Először játszunk, utánna zabálunk, majd szundizunk. Jó lesz?-bólintott.
-Thomas is aludhat velünk?
-Szerintem a bátyád ma nem fog aludni. Mit szeretnél játszani?
-Bújócskázzunk!!
-Jó, de a házból tilos kimenni. 30-ig számolok. 1,2,3,4,5,6,7,8,9..........29,30! AKI BÚJT AKI NEM, MEGYEK! -elindultam megkeresni őt. -Megvagy!
-1,3,5,2,4,9,7,16,30- szerintem nem tud számolni. Gyorsan elbújtam az ajtó mögé. Megtalált és így ment ez 7 körig.
-Utolsó kör. 1,2,3,4,5,6,7,8......28,29,30!-elindultam megkeresni. Már vagy 10 perce keresem de nem találom. Eltelik negyed óra. Kezdek kétségbe esni. Lerohanok a lépcsőn és azt látom, hogy az ajtó nyitva van. Te jó ég! Thomas kifog nyírni. A gondolat, hogy elvesztettem egy olyas valaki húgát aki a aranyos is és kedvelem elkezdett mardosni és már sírva kerestem a lányt. A hátsókertből röhögést hallottam. -Eltűnt. Ne haragudj Thomas!- rohanok oda sírva hozzájuk.
-Miről beszélsz?-kérdezte Alex.
-Mollyval bújócskáztunk és most eltűnt.-erre jól kiröhögtek.
-Jaj, szeretünk téged, de azért ne hisztizz már.-ölelt át Max.-Molly, nyertél!-ekkor az említett előbújt Rodrick és Paul mögül és már együtt röhögtek rajtam. Szóval összefogtak? Utálom őket. Megsértődve elhagytam a helységet és bevágtam magsm mögött a szobám ajtaját és kiültrm a tetőre. Emily bárhol is vagy, kérlek segíts túlélnem ezen idiótákat. Miért hagytál itt velük? Hangulatomat tökéletesen jellemezte a hirtelen jött nyárizápor. Hallom a többiek is bejöttek a házba, de túlságosan nem érdekelt, inkább engedtem, hogy könnyeim utat törjenek maguknak a zuhogó esőben. Emily, ha hallasz engem, tudd, hogy nagyon sajnálom ami veled történt. Amikor úgy éreztem, több könny már nem jön visszamásztam a szobámba. A hasam jelzet, hogy ideje lenne valami tápanyaghoz jutni, én meg engedelmeskedtem. A lehető legészrevehetetlenebbül mentem a konyhába enni egy kis lasagnát, a kedvenc eledelemet.
-Lehiggadtál?-lépett be a helységbe Alex. Bólintottam.-Ugye nem csináltál semmi hülyeséget?-megráztam a fejem.-Elvitte a cica a nyelvedet?-nem válaszoltam.-Hát jó. Akkor jó étvágyat. Ha unatkozol csatlakozz nyugodtan!!-azzal egyedül hagyott.Miután kellőn megvacsiztam elindultam fölfelé anélkül, hogy elestem volna. Haladás!!! Letusoltam majd befeküdtem az ágyamba. Pár perc múlva nyílik az ajtó.
-Aludhatok középen?-bólintottam Molly kérdésére. Több sem kellett, beugrott mellém, akarom mondani rámugrott mire fájdalmasan nyögtem egyet és kiröhögtek. Nagyon kedvesek mit ne mondjak. 7 perc múlva befeküdt mellénk Tom is.-Énekelj!!
-Dehogy éneklem én neked!-szólt a húgára Thomas.-De simogatom a hátad.-Molly tapsolt egyet örömében Tom pedig elkezdte simogatni a hátát, illetve néha véletlenül a karomat. Egyszer csak abbahagyja és átkarol minket. Mekkora kezei vannak?? Tök kellemesen aludtunk. Reggel arra keltem, hogy Thomas figyel engem.-Jót aludtál? Többször kellene így aludnunk, csak Molly nélkül.-kijelentésére megforgattam szemeimet és felültem az ágyon. -Még mindig durcizol a tegnap este miatt?-bólintottam. Valójában már szinte elfelejtettem, de örülök, hogy szólt. Bevonultam a fürdőbe és átöltöztem egy farmer shortba illetve egy fehér hastrikóba mert ma dög meleg lesz. Lementem a konyhába és ettem egy tál műzlit és úgy vártam a többieket. Az 1. Thomas, majd Paul, Rodrick, Max, Molly végül Alex.
-Medencézzünk egyet!-vetette fel az ötletet Rodrick. Szerintem ez az első jó ötlete.
-Sky! Öltözz át! 10 percet kapsz vagy ruhástúl dobunk a vízbe!-mondta Paul. Felmentem a szobámba és felhúztam egy egyszerű bikini szettet amin egyszarvúak voltak. Ezt meg én kaptam Alextől karácsonyra. Levágtattam a medencéhez és láttam mindenkit a bátyámék láttak el fürdőnadrággal. Paul csinos madagaszkár pingvinesben pózolt, mellettte Thomas Minionokban, Rodrick meg egy unikornisosban. Azt Alex adta Maxnek karácsonyra. Jaja, mi ilyen ajándékokat veszünk egymásnak. Úgy döntöttem áthívom a barátaimat, had medencézhessenek egy jót velem. Felhívtam Ambert, Junet és Catnyst. Bő fél óra múlva mind a 3-an ott áltak a medencében velem együt és hülyéskedtünk.
-Vízibunyó!!-kiáltotta el magát Max majd felkapta Junet a nyakába. Paul Catnyst, Alex Ambert, Rodrick engem, Mollyt meg Thomas. A győzelem egyértelmű volt Mollyék javára, hiszen ki olyan szívtelen és lökne bele egy 6 évest a vízbe?
-Elyős vagyok!!-feszített be Molly, mi pedig aranyosságán egy jót röhögtünk. A nap további részében hülyéskedtünk majd Thomas lelépett egy fél órára mert haza vitte a húgát. Estefelé Ambernek és Catnysnek menniük kellett. June viszont maradni akar, mert otthon vita van, így nem szívesen megy haza. Már bent ültünk a kanapékon, és vártuk a pizzákat...
KAMU SEDANG MEMBACA
Elválasztva
RomansaMellettem vagy, de még is olyan messze... Hallom a hangod, de mintha meg sem szólalnál... Látlak, de még sem vagy itt... Miért vagy tőlem elválasztva, hogyha egymásnak lettünk teremtve??!