7.rész

20 2 0
                                    

Rodrick szemszöge

Semmi kedvem a múltról beszélni, azt sem szeretem ha valaki felhozza. Egyedül Skynak nézem el, de neki is csak éppen. Igaz, hogy most én kezdtem el a veszekedést, és én említettem a múltat, de azért nem kellett volna bemosnia nekem.
-Kérlek mond el!-kezdett el kérlelni Tom.
-Mit mondjon el?-értetlenkedett Paul.
-Te most ennyire szenilis vagy, vagy csak tetteted?-akadt ki Max.
-Kussoljatok már! Fáj tőletek a fejem. Inkább menjetek el sétálni...
-Átépíteni nem akarod a házunkat?-kérdezte Max, azaz a háztulajdonosa addig míg a szülei nem érnek haza.-Vagy elég annyi, hogy az itt lakót kiküldöd a SAJÁT otthonából?!-ránéztem egy "fogd be, hagyjál és menj anyádba" fejjel.-Jólvan na. Gyertek menjünk. Hagyjuk magára a hisztikirálynőt.-elindulnak de Paul felborítja az asztalt.-De szerencsétlen vagy!-végre egyedül maradok és prőbálok gondolkozni mihez kezdjek magammal. Fentről hangos ordibálást hallok, és mivel én egy kíváncsi lélek vagyok a hang irányába mentem.

Skylar szemszöge

Oda rohantam Alexhez és kikaptam a kezéből az inyekciós tűt.
-Mióta?-suttogom a kérdésemet szinte már sírva.
-3 éve...-elkerekedett szemekkel bámultam rá.-Ez maradjon a kettőnk titka!-közeledett felém.
-Neked terapeuta kell.-mondtam most már rendes hangon.
-Kérlek nee!-szólt hangosabban.
-Te megőrültél?? Drogoztatod magad és azt kéred, hogy hallgassak róla?-szinte már kiabálok vele.
-Ne merészelj ordibálni velem. Én vagyok a rangidős, és én is hallgattam amikor te vágtad magad!!! Ez miben különbözik a te helyzetedtől?? Te is megakartál hallni és én is!
-De az én hajlamaim csak 1 hónapig tartottak! Leszarom, hogy nem mondtad el senkinek, neked segítség kell!
-Ne merészelj bárkinek is szólni erről, Megértettél???!-szorított a falhoz torkomnál fogva. Szinte már alig kaptam levegőt. Annyira elgyengültem, hogy kiejtettem kezemből a tűt.-Basszus, ne haragudj.... Én nem tudom miért csináltam.-engedte el torkomat közben hangja megenyhült én pedig sírva rohantam ki a szobájából. Féltem, egyenes rettegtem már Alextől.
-Mi történt?-nyitott be Rodrick. Nem néztem rá, de amúgy sem láttam volna a könnyeimtől.-Miért vágtad magad?
-Hosszú.-rápillantottam Rodra akinek egy szép monokli ékeskedett szeme alatt.-Mi történt a szemeddel?
-Amikor kirontottál a szobából, Alex nekem jött.
-Sajnálom...
-Nem kell sajnálnod.-jött közelebb hozzám és karjaiba zárt.-Mindenkiben van valami rossz. Max maximalista, Ben túl kedves, Alex hülye, Paul egy szerencsétlen szenilis, Zayn perverz.
-Most magadat direkt kihagytad?
-Mi az, hogy kihagytam? Bele sem akartam mondani magam!
-Nem is te lettél volna, ha nem vagy egoista.-felröhögött, majd kisepert egy kósza tincset az arcomból, aztán  olyat tett amire nam számítottam. Beletüsszögött az arcomba, majd kiröhögött.erre csak lazán bemuattam neki.
-Valami másra számítottál?
-Tőled biztos nem.
-De ha nem én lettem volna erre gondoltál volna?-mondta majd megcsókolt. Jóleső érzés fogott el. Elfeledkeztem minden bánatomról és csak a jelenre koncentráltam. Rodrick egyik kezével az arcom míg másikkal a derekamat fogta. Egyik kezemmel beletúrtam hajába, majd levegő vétel hiányában elváltunk, szemeiben vágy tükröződött.-Milyen régóta megakartam ezt tenni. Skyler én szeretlek. És nem mondhatod semmit sem érzel irántam, mert akkor most egy kézlenyomat is lenne arcomon. Te a barátnőm vagy.-jelentette ki tök komolyan, majd egy apró puszit hagyott arcomon és kiment a szobámból. Ez most fura volt. Pár perc múlva újra nyílt az ajtó. Komolyan mondom elfogom torlaszolni a szobámat.
-Mit akarsz?-kérdeztem flegmán Alexet.
-Ne haragudj... Mitől vagy ennyire boldog?-ennyire látszik rajtam?
-Rodrickal összejöttünk.
-Veszélyes játékot játszol. Aztán majd sepregethetem a szíved darabjait, azért mert naív voltál.
-Kimondta, hogy foglalkoznid kell velem??!
-Jó, igazad van. Sok sikert a továbbiakhoz. Rám ne számíts.-azzal ki is ment a szobából. Most félnem kéne?
-Kop kop!-lépett be a szobámba Paul.-kéreezhetek valamit?
-Csak nyugodtan?
-És válaszolni is fogsz rá?
-Igen.
-Őszintén?-hova akar kilyukadni?
-Igen.
-Ki az az Emily?-honnan ismeri? Vettem egy nagy levegőt és bele kezdtem a történetbe.

ElválasztvaWhere stories live. Discover now