O malú chvíľu sme vystupili z člnov a pobrali sa k hradu v sprievode profesorky Mc. Gonagalovej ,ktorá zvučným hlasom začala:,,Vitajte v Rokforte, o chvíľu prejdete cez tieto dvere a prisadnete si k svojim spolužiakom, ešte predtým vás roztriedime do jednotlivých fakúlt,
týmito fakultamy sú Chrabromil, Bifľomor, Bystrohlav a Slizolin.
Kým budete tu, vaša fakulta vám bude, ako rodina. Za každý úspech pre ňu získate body za každé porušenie poriadku sa vám body strhnú. Na konci školského roku získa fakulta z najvyším počtom bodov školský pohár."
,, A teraz pristúpme k triediacej ceremónii." dokončila svoj monológ. Po otvorení zlatých dverí sme vošli do obrovskej siene, išli sme v dvojrade ako nám to bolo prikázané. Vedľa mňa stál David.
Pomedzi 4 dlhé stoly sme prechádzali ráznym krokom, pri čom na nás všetci hľadeli. Vo vzduchu sa vznášali sviečky a po stranách miestnosti sa rozprestierali lampy. Nad nami sa týčil nádherný strop:,,Ten strop nie je naozajstný začarovali ho aby vyzeral ,ako nočná obloha. Čítala som to v knihe Rokfort a jeho dejiny." dodala Lily. Keď sme pristúpili dopredu pred učiteľský stôl, profesorka predniesla:,,Skôr ako začneme rád by vám povedal pár slov profesor Dumbledore."
Dumbledore vstal a zahľadel sa na každého z nás a povedal:,,Na začiatok roka mám pre vás jedno nariadenie: Vstup do Temného lesa je prísne zakázaný. Ďakujem profesorka môžme začať."odvetil a presunul pohľad na profesorku.
,,Koho meno prečítam sadne si ku mne a ja mu položím na hlavu Rokfortský klobúk."zdvihla do vzduchu klobúk a dodala ,,Ktorý mu vyberie jeho fakultu."
.....................
,,Lily Evansová." vyvolala ju a ona si sadla na stoličku pod klobúkom. Chvíľu bolo ticho a potom klobúk vykríkol:,,Chrabromil!"
Ona zoskočila zo stoličky a pobrala sa k jasúcemu chrabromilskému stolu.
,,Sirius Black."vyvolala ho a on pristúpil k stoličke.,,Hmm čo to tu máme, no je to zložité..."začal a po chvíľi ticha dodal:,,Chrabromil!"
celá sieň na chvílu onemela no o moment začal chrabromilsky stôl jasať a slizolinský namiesto toho hnusne pokrikovať, čo sa mne vôbec nepáčilo. Jediné čo by som nechcela by bolo sedieť vedľa slizolinčanov.
Po chvíli klobúk zatriedil Davida do Bifľomoru a Jamesa do Chrabromilu, a tak už boli zatriedený všetci okrem mňa a Severusa ,ktorý vyzeral byť oveľa viac vystrašený ako ja. Profesorka v tom zvolala:,,Annmarie Enrighton."
Pristúpila som k stoličke a na hlavu mi položila triediaci klobúk. ,,Hmm si bystrá,cieľavedomá, tvorivá a jasnú myseľ máš. Je to jasné..." a po chvíli dodal ,,Bystrohlav!" zoskočila som zo stoličky a kráčala k jasajúcemu bystrohlavskému stolu. Prisadla som si k milým dievčatám a bola som šťastná, po chvíli zaradil klobúk Severusa do Slizolinu z čoho som bola trochu smutná len čo som zbadala Lilyn výraz tváre. Dumbledore o chviľu vstal a povedal:,,Banket sa môže začať." vtom sa predo mnou zjavila kopa jedla no ja som iba udivene sedela a až po chvíli na vyzvanie Olive a Mii som začala jesť. Olive mala karamelové vlasy a zelené oči bola veľmi milá a Mia mala gaštanovej farby vlasy a orieškovo hnedé oči. Vedela som že toto sú moje najlepšie prateľky už navždy. Keď sme dojedli prefekt fakulty nás zaviedol do nádhernej fakulty, po každej strane kruhovej miestnosťi boli veľké okna a výklenky plné kníh, strop bola nádherná obloha plná hviezd. ,,Do chlapčenských izieb sa ide doľava a do dievčenských doprava všetky vaše veci sú už v izbách, Dobrú noc." povedal prefekt.
Po dlhom dni som aj babami zamierila do izby kde som našla svoje veci a na stoličke vedľa postele s modrým baldachýnom som našla aj mikinu ,rukavice a šál v bystrohlavských farbách z okna vedľa postele bolo vidno celý areál hradu pod rúškom tmy no i tak to bolo úžastné moja plamienka Rory už spala tak som sa rozhodla že až ráno pošlem list domov a tak som aj s babami išla spať
..................
Sirius:
Všetko to bolo strašne rýchle, nestihol som si to ani uvedomiť a mieril som k chrabomilskému stolu ,ktorý vískal a tlieskal. Keďže do tej istej fakulty zaradili aj mojich priateľov Jamesa,Remusa a Petra tak som si k nim hneď aj prisadol. Pozrel som sa na Ann ktorá tam ešte stále čakala, všimla si môj pohľad a usmiala sa na mňa, bolo to to najkrajšie čo som za celý deň zažil. Už som si len stihol všimnúť ako ju zaradili do Bystrohlavu bol som s toho smutný že nie sme spolu ale aj šťastný že aspoň je šťastná ona , začala sa rozprávať s nejakými dvoma babami a tak som začal jesť. Po skončení banketu sme sa spolu s ostatnými pobrali do chrabromilskej fakulty a tam sme ani nerozmýšľali a hneď sme všetci štyria zaľahľi do postelí.Dúfam že sa páči 😁 , dnes sme všetky choré, tak som sa rozhodla že vám vydám časť nech máte krajší utorok 😁😘 . Držte nám palce 5. apríla 😁 , všetky vydavaťeľky 😂 sme deviatačky a píšeme monitor.
Vaše MartinaVarsavova a Ja 😁😘
YOU ARE READING
Black a Ja ?! Nikdy!
FanfictionPotulovala som sa nočným Rokfortom, keď sa z vedľajšej chodby ozval čísi hlas:,,Ja už neviem čo mám robiť Paroháč.Jediná na škole ma ignoruje..."Hovoril dotyčný zúfalo.,,Tichošľap brzdi, už takmer polhodinu tu bľabotáš o nejakej babe a ja stále netu...