A zase som v tom nevinne

150 10 1
                                    


Túto časť venujeme
chiara-vernile
za jej krásne komentáre ^-^ Príjemné čítanie a krásny deň všetkým :) :D

O 5 rokov neskôr
Annmarie:

  Cŕŕŕŕŕŕŕn..... pomóc, to neni normálne kto toho debila nastavil na 2:30??? Zhodila som budík na zem a spala som ďalej keď zrazu mnou začal niekdo mykať.,,Ann! Okamžite vstávaj ak budeš ešte raz meškať na Trasfiguláciu tak ti Mc Gonagalová dá mesačný trest a vzhľadom na to že ho včera dostali aj tý idioti tak by si musela Blacka trpieť celý mesiac."

Po tejto informácií som sa ,akoby zázrakom obiavila v nejakom oblečení s hábitom preveseným cez ruku som sa snažila naraz spraviť si chvost aj umyť si zuby, keď som zletela na zem. Čo samozrejme sprevádzal Miin a Olivin smiech.

Sirius:

,, A Tichošlap ty budeš vo vedlajšej chodbe zabávať Slughorna aby sme mali čas prísť do triedy a nikto o nás neve...,, A viac som nebol Jamesa schopný vnímať lebo do triedy vošlo to najkrajšie dievča aké poznám, Annmarie. Mohol som na nej oči nechať. ,, Sirius, Sirius, Tichošlap, Black, debil, kretén, havko, čokel, kurva Sirius už mi konečne venuj svoju pozornosť!!!!!" Hučal do mňa James. ,, Čo??" pozrel som sa na  totálne vytočeného Paroháča, no ten pre zmenu nevnímal mňa lebo do triedy vošla Evansová. To už ale Remus nevydržal a vyprskol do smiechu. Než sa James dokázal spamätať do triedy vošla rúžová McGonagalová a ja som vedel že máme problém. No a to by sme neboli my keby sme sa zborovo nerozosmiali. No ak doteraz Minie netušila kto za to môže, tak teraz už to vie. ,, Pán Potter, mohli by ste sa aj so svojimi kamarátmi zastaviť po hodine u mňa v kabinete!" Tak a dnešok stopercentne padá. ,, Pani profesorka, prepáčte ale mi máme po hodine veľmi ponáhlame, takže bohužial to stretnutie musíme presunúť." Odpovedal som jej s úsmevom. ,,Pán Black doporučujem vám urobiť si na mňa čas ak nechcete aby som vám dala k tomu doterajšiemu trestu ešte jeden!" Kričala po nás už kvalitne naštvaná McGonagalová. ,, No že ste to vy Pani profesorka." rozhodol sa to doraziť James.

Annmarie:

,,No že ste to vy Pani profesorka."  Ozval sa Potter.,, Ten debil nemá pud sebazáchovy?? To to povedať profesorke? Však mňa by namieste zabila a jemu na to nič nepovie?!
A ak by ma nezabila profesorka tak potom určite rodičia." Pošepla som Olivií. No asi nie tak celkom pošepla lebo profesorka na mňa pozrela zabiáckim pohľadom ,, Slečna Enrighton ak sa na mojej hodine nudíte stačí povedať a ja vám dám prácu navyše, napríklad dvadsať stranovú esej o kúzle lapifors, ktorú očakávam na zajtra!"rozkazala mi profesorka. Hodina prebiehala už docela normálne. 
Po hodine som si počkala na tých troch debilov a Remusa. Keď konečne vyšli od McGonagalovej už som sa chystala odísť. ,, Jéj ahoj Annmarie ty nás tu čakáš? To je od teba milé." Ozval sa Black. No hneď ako som poňom fľochla pohľadom sklapol. ,,Ty sa neozývaj Black, ozaj nevieš niečo o mojom budíku?" Opýtala som sa naštvane. ,, No ták Ann veď sa nečerti, bola to len zábava." Prihováral sa mi Black hlasom akoby hovoril s malým dieťaťom. ,,Black! Radím ti ak nechceš skončiť v nemocničnom krídle tak mi to hneď povedz. ,, Hej tichošlap dnes do nej nerýp."šťuchol doňho Potter.
,,Poď nech zbadáme ostatných ako sú ružový." dodal a hned aj odišli. Kašlem na to nemá to cenu-pomyslela som si. Konečne Elixíry môj obľúbený predmet hned po OPČM, čarovaní, transfigurácií,
herbológií a astronómií-no dobre som šprtka no a čo?!
Rýchlym krokom som sa pobrala do žalárov kde sa elixíry učili. Nikdy som to tam nemala rada bolo to tam studené a tmavé no napriek tomu som milovala elixíry.
Profesor Slughorn ,ktorý tento predmet vyučoval vždy na začiatku hodiny povedal o aký elixír ide, dnes to bude veritaserum, na elixíroch som zo svojim chalanom Davidom áno s tým chalanom do ktorého som sa buchla hneď v prvý deň v škole už sme spolu polroka a ja ho milujem.
No, už je koniec dnes máme len jedno-hodinovku. Elixír som upratala a počkala som na Davida, ruka v ruke sme vyšli na chodbu, kde sa okolo nás vzniesol rúžový dym. Už chápem tú Potterovú vetu citujem:,, Poď nech zbadáme ostatných ako sú rúžový." To mi pripomína že ho roztrhám jak hada, nabudúce keď ho uvidím. Čož bude.... na ďalšej hodine, to máme OPČM.,,Ja ho zabijem!" vyhlásil David.
,,S tým ti veľmi rada pomôžem."dodala som nahnevane
Na OPČM som dorazila presne a ešte som si stihla protikúzlom aj zmyť farbu, toto im nedarujem. S Miou som si sadla za Pottera s Balckom a povedala som chladným no pokojným hlasom,, Počuj Mia čo by si robila ak by ťa  niekdo neviem kdo, napríklad ja, ofarbil na rúžovo." Tí dvaja pred nami zrazu zbledli jak stena, napriek výške ich IQ im došlo že hovorím o nich. No ja som pokračovala.,,Aj ty si myslíš že ich treba čo ja viem možno si asi skúsim nové kúzlo čo som našla v zakázanom oddelení." Tí dvaja zbledli ešte viac až tak že  pripomínali skôr duchov ako ľudí. ,,
Densau...."
,,Slečna Enrighton mohli by ste láskavo prestať používať nedovolené kúzla počas mojej hodiny? A samozrejme vás očakávam po hodine vo svojom kabinete!" Kričal po mne profesor, nemá ma moc vláske odkedy som ho ,,omylom" zasiahla kúzlom Petrificus totalus.
   Po hodine som sa teda vybrala za profesorom do jeho kabinetu.

Po pochvale že poznám aj zakázané kúzla mi profesor dal trest a poslal ma za McGonagalovou nech jej odovzám papiere k skúškam na VČÚ.

Po príchode do jej kabinetu som oľutovala to že ma tam poslal bolo to horšie ako umývanie starých kotlíkov, ktoré som dostala ako trest.Pravdaže tam stál...., no hádajte??

Ďakujeme že vás tu je stále viac a viac dúfam že vám to čakanie za to stálo 😄 a vidíme sa nabudúce
MartinaVarsavova a ja 😉😍😘
(Na obrázku je David a Ann 😍😘)

Black a Ja ?! Nikdy!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin