Trest alebo odmena ,ako pre koho.

178 13 3
                                    

Stál tam Potter aj s jeho podarenými kamarátmi, Remusom a samozrejme s vedúcou chrabromilskej fakulty. Všetci na mňa upriamili svoje zvedavé pohľady a ja som si priala poznať kúzlo zneviditelnenia.,, Dobrý deň Pani profrsorka McGonagalová, to to vám posiela Pán profesor Knight." . Vysypala som zo seba čo najskôr. ,, Ďakujem slečna Enrighton a vy páni hláste sa u profesora Slughorna dnes o piatej. Môžte všetci odísť a vás páni varujem že ak sa dozviem že ste sa na trest nedostavili tak píšem vašim rodičom nech sa sem okamžite dostavia!" s vedomím dôsledkov som sa vrátila do klubovne.

......................

To už je toľko?! pozrela som sa von a zbadala zapadajúce slnko. Rýchlo som odložila skoro dočítanú knihu. A prezliekla som sa do rifiel a teplého svetra. No čo veď nejdem na rande?!
Oblečená som sa vybrala k Zakázanému lesu kde ma čakal trest.
Slnko už skoro zapadlo a z Hagridovej chalupy sa komínom šírila vôňa no nie veľmi najjedlejších sušienok.
Mala som trocha času a tak som sa vybrala nachvíľu k nemu.
Zaklopala som na veľké hnedé dvere a čakala na Hagrida. Po chvíle čakania mi otvoril.,,Ahoj Hagrid!" pozdravila som sa zdvorilo aj keď som si myslela že mi nohy už načisto zamrzli.
,,Ahoj Ann, čo ty tu?" opýtal sa a tváril sa nejako zvláštne akoby niečo tajil dúfam že to nie je nejaká príšera aj keď na výrazy Slizolinčanov,
ktorý utekajú pred jedom či iným nebezpečím som sa tešila.

.......................

Sirius:
Slnko už skoro zapadlo a tak som zamieril za Mc Gonagalovou ,ktorá mi povie trest.Po tom čo zistila že som to spravil ja, mal som čo robiť aby ma hneď nevyhodila zo školy, predsa len doteraz nebol našimi žartíkmi zasiahnutý žiadný učiteľ, no DOTERAZ. No ale späť do reality idem von z hradu za Hagridom, ktorý mi povie čo mám v zakázanom lese nájsť, nie nepôjde so mnou však les poznám lepšie ako on.
Zaklopal som a čakal na Hagrida, po chvíli mi otvoril a zbadal som tam ...

Annmarie:
Radšej by som sa pod zem prepadla ako by som mala ísť s Blackom. Remus už odchádzal lebo už bolo neskoro a mal by problémy ak by ho našiel Filch alebo pani Norrisová. ,,Serus Sirius, tuná pójdeš s Ann do lesa a kuknete či to nové stádo jednorožcov jé v porátku a ešte sa máte kuknúť po nejkej žltej burine pre Slughorta tuším sa volá oné..,šak určite vám dal aha tuná ho má Sirius papier ako sa to volá a už hybájte lebo sa ani dozajtra nevrátite.Tuná som vám dal lampu a Sirius to tam pozná tak Čavte a neprídzte neskoro." povedal akoby tam šiel každý deň, no dobre asi tam aj chodí každý deň.

Ešte nikdy som sa takto nebála a k tomu tu bol aj Black. ,,Tak ideme nie?" pozrel sa na mňa s otázkou na ,ktorú by som mu radšej neodpovedala. Aj tak som šla predsa mu nedokážem že som strachoput. Po prvých metroch a obzeraní sa pri každom zašuchotaní sa ma Black opýtal,,Hádam sa nebojíš Ann?"
,,Ja? ja sa nebojím a poďme už to nájsť nech sme preč no len čo som to stihla dopovedať som sa šmikla na starom konári a padla som rovno na nos. Black sa ma snažil chytiť no nestihol to a ja som zletela ešte dobre na nohu. Black sa rozbehol ku mne a podal mi ruku aby som sa posadila. Určite som neprijala pomoc nejakého sukničkára no on sa zohol ku mne. A z čela mi zotrel niečo teplé no len čo som sa stihla pozrieť čo to je sa mi zahmlelo pred očami.

Prepáčte že je tu kapitola skoro po dvoch týždnoch 😔 ale viete príjmačky, ale máme dobrú správu sme obidve prijaté a od teraz budú kapitoly častejšie 😘 Čo myslíte pomôže Sirius Ann? A ako to vlastne dopadne?Dozviete sa čoskoro 😃

MartinaVarsavova a ja 😁

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 13, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Black a Ja ?! Nikdy!Where stories live. Discover now