DAYAK

18 3 3
                                    

O zamanlar 8.sınıfa gidiyordum ve bir aksam şaat 20.00 gibi dışarı çıkmıştım.

Evden çıkarken peder bey geç gelme dedi bende tabikide diyip çıkmıştım.

Arkadaşlarla gezdik dolaştık pes yaptık.

Fakat saat 00.00 civarındaydı ama ben hala çarşıdaydım.

Ev çarşıya 2 km uzaklıktaydı ve bu saatte de otobüsler kalkmıyordu...

Tam bunları düşünürken telefonum çaldı.

ARAYAN : peder bey

" Nerdesin " dedi.

" 5 dakikaya evdeyim baba dedim "

Ve telefonu kapattı.

Sonra biraz düşündüm arada geçen konuşmayı.

Ben Ne dedim lan !! 5 dakikada nasıl gidecem.

Vakit kaybetmeden ağzıma bir sigara alıp topuklar göte deye deye depar atmaya başladım.

30 dk sonra tekrar telefon çaldı ve durdum bir süre açmadım nefes nefese kaldım çünkü. Sonra bir daha aradı açtım.

" nerdesin " dedi.

" 2 dk ya geliyorum baba dedim " ama daha yarim saatlik yolum vardı.

Ben tekrar depara kalkıştım tam tempoyu tutturmuştum arkamdan birisi seslendi.

Arkama Baktım ve orta okul arkadaşımdı. Orta okulun en güzel kızıydı şimdide çok güzel di bende durdum ve sohbet etmeye başladık.

Saate bakmak için telefonu elime aldım 3 kez peder bey aramış saat 01.20 idi. Tam telefonu kapatıp cebime koyarken tekrar aradı ve hemen açtım.

" Nerdesin lan sen " dedi.

" Baba geliyorum hemen " dedim.

" 10 dakika içinde geldin geldin gelemezsen kapıları kilitleyecem çok ciddiyim " dedi.

Bende içinden hadi lan ordan dedim. Ve " tamam baba geliyorum hemen " dedim.

Ben koşturmaya devam ettim ve 10 dakika ne cabuk geçmiş yine peder bey aradı.

" Gelme lan eve kapıları kilitledim si*it*r git nerde kalırsan kal " dedi

Tam birşey diyecektim ve telefonu kapattı.

En sonunda nihayet eve vardım. Saat 02.05 di.

Baktım tüm ışıklar kapalı. Neyseki yanımda anahtarım vardı.

Sessizce kapının deliği ne anahtarı soktum ama cevrilmiyirdu. Hain anahtarı kapının arkasinda bırakmış...

Sonra birşeyler düşündüm bir yolunu bulup eve girmem gerekiyordu. Çünkü hava acayip soğuktu.

Bizim ev birinci katta olduğu için ve ben anahtarları bazen evde unuttuğum için oturma odasının camına bir ayar çekmiştim. 2-3 kez Kuvvetli vurdugumuzda açılıyordu.

Bende onu denedim ve açıldı.

Hemen camdan içeri atladım. Camın altında koltuk vardı ona basıp içeri giriyordum ve bir anda biri bağırdı. SİKTİR.

Babam o gün televizyon izler iken oturma odasında uyumuş bende onun üstüne basmıştım. Sikeyim boyle şansı...

Karanlıkta Beni hırsız sanıp 2-3 dakika çok feci dövdü. Benim diyemezdim aq.

Işığı açtığında beni görünce birdaha dövdü amk :)... Bu günde dayak yemekle gecti :)...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KISA ANILARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin