1616 slov
Září se přehouplo v říjen a bylo čím dál tím chladněji. Naše šestice seděla ve velké síni, a chystala se na další průšvih. Měli v plánu jednoho ze Zmijozelu polít slizem, který jim Hagrid velmi neochotně dal. Přemlouvali ho hodiny a nakecávali mu vše možné. Po pár výhružkách a prozbách, ho nakonec přemluvili a nyní byl schovaný v pokoji kluků. Byl to takový druh slizu, který byl z Trnkonošů, takže se nevypere a ničím nejde sundat. Z toho plyne, že ten koho jím polejou, si bude muset pořídit nový hábit a vše oblečení, co to schytá. Byl to vážně krutý trest pro toho, kdo bude obětí.
Harryho a Viki vztah se nezměnil. Na trénincích si jí nevšímal a snažil se jí vyhnout. Na chodbách se na ni ani nepodíval. Bylo jí to pořád líto, ale stále věřila, že se usmíří a zase budou rodina. S Georgem to bylo pořád to samé. Dělali si ze sebe srandu. Vtipkovali a žertovali na účty jeden druhého. Doufala, že jim to vydrží navždy. Škola byla, jako vždy, obtížná a měli hodně úkolů, ale teď o víkendech měli povolenou návštěvu Prasinek, což je rozptýlilo od všeho učení a povinností. Nejhorším předmětem, teď pro všechny, byly lektvary, protože Snape byl přísný a nabubřelý náfuka. Strhal jim body za cokoliv a ještě se v tom vyžíval. Viki strhl body jen jednou, když se postavila za Alice. Jinak, díky knize prince dvojí krve, byli její lektvary prakticky bez chyby. Tu původní knihu vrátila zpět do skříně, ale zápisky prince si "vypůjčila" do své vlastní knihy lektvaru.
Dostala pár dopisů od maminky i od Charlieho. O té puse už si nikdy nepsali. Ptal se jí jenom jak se má, jake jsou předměty a společně nadávali na Snapea. Charlie jí vyprávěl o práci a o tom jak ho nebaví uklízet tak se učí kouzla pro domácnost.
Všichni právě seděli ve velké síni na večeři, při čemž střádali své další plány.
„Koho?" Zeptal se najednou Fred. Chvíli bylo ticho a všichni přemýšleli, kdo by si to nejvíce zasloužil. Adeptů bylo hodně, to ano, ale měli trus jen z jednoho trnu, takže jím vystačí jen na jednoho studenta.
„Co kapitána Zmijozelského famfrpáloveho týmu?" Zeptala se Alice.
„To je dobrý!" Když dojedli večeři, tak se všichni společně vydali z velké síně, směrem ke sklepení. Sešli schody a hledaly nějaké místo, kam by se mohli schovat. Zalezli si do jednoho temného koutku a čekali. Stáli tam už asi deset minut, když konečně Flint prošel. Namířili na něj vědrem plným slizu a šup! Celý ho na něj vylili. Byl celý zelený, ulepený a naštvaný. Rychle se dali do běhu a vyběhli tryskem schody ze sklepení. Utíkali chodbami i po schodech a sotva dýchali. Konečně doběhli k buclaté dámě, ta se rozestoupila a otevřela malý průchod do jejich společenské místnosti. Všichni prolezli dovnitř a svalili se do křesel.
„Haha ten jeho výraz," smál se Fred.
Všichni seděli a snažili se znovu popadnout dech. Po celé škole bylo známo že jejich šestice provádí ty největší vtípky. Filch z nich přímo běsní kdykoliv je vidí. Jeden kluk, Josh skončil přilepený ke stropu, když na ně pokřikoval, že má lepší známky, než oni všichni dohromady.
„Hele já musím ještě do knihovny, včera sem tam zapomněla knihu, tak zatím," rozloučila se Viki a prošla podobiznou ven. Šla chodbami, které byli naprosto prázdné a když byla v opuštěné chodbě kousek od knihovny, zaslechla tleskání.
„Jak originální, vážně tleskám. To si vymyslela ty co? Krvezrádci.. paktují se s mudly, si čistokrevná, tak proč se zahazuješ se šváby?" To byl Flint už převlečený, ale vlasy měl pořád slepené a trochu do zelena. Viki pocítila strach. Z postranních učeben se vynořili čtyři jeho další kamarádi a postavili se vedle něj. Byly to velcí hromotluci. Dva z nich si prokřupali prsty a chystali se na ni vrhnout, ale Flint je zarazil.
ČTEŠ
Viktorie Potter [HP, FF] ✔
Fiksi PenggemarPříběh o dívce která se narodila do opravdu špatné doby. Již v mládí přišla o většinu své rodiny, kterou si vlastně ani nepamatuje. Zůstala jí její maminka, která se o ni stará a připravuje jí na den jejích jedenáctých narozenin kdy jí přijde dopis...