merhaba ı am ece.
ingilizcem bu kadar iyiyken ingilizce hocasının sınavıma 55 girmesini anlamıyorum.
evet ben o'yum. sınavı 1 puan farkla geçen o kız. Ece sarıtaş. yani aslında soyadımda sadece 'taş' kısmı vardı fakat benim gibi bir ponçik sarışın olunca soyadıma sarı kısmını eklemişler. şka şka
iç sesinin taşlığındandır o !
heeğeh! bir sen eksiktin içses.evet o benim iç sesim adı Muzaffer.
en sevdiğim isim.ayy yetr bn gdyrm
ok bbyay bb
ıyyyyy yürü git.anladın mı? yay-ok
anldm hadi burdn dfol gt----
Muzo ile olan konuşmamı bitirdim. ve yataktan kalktığım gibi tuvalete gittim. elimi yüzümü yıkadım. Aşağı indiğimde annem mükkemmel bir kahvaltı hazırlamıştı bir sürü şey vardı ve ben hepsini yedim sonra dışarı çıktım ve koşturdum . hayat çoksell...
şaka lan şaka uyandığımda aynaya bi baktım. one lan samara görse çarpılır. bu tipimle bir yere gidemem!
hemen kalktım ve tuvalete koştum Tabii ki koştum sayılmaz çünkü ayağım yataktan düştüğünde zorlukla kaldırdığım lanet yorgana takıldı.
sırf o yüzden kol kaslarım var artık aq
bir de geceleri sıcak olur üstümüzü açarız ya Sonra işte bir bakmışız yorgan yere düşmüş ve gece vakti bacaklarımızı öyle bir donar ki "Allah'ım ben ne yaptım?" diye düşünürüz.
Ayağım yorgana takıldı gibi yere yapıştım daha sonra her zaman açık unuttuğum kapının bir kez daha açık olmasına lanet ettim.
ve merdivenlerden Garez filmindeki yaratık gibi yuvarlandım sana hiçbir şey olmamış gibi Sofraya oturdum.
annem bana ıphone'u sinirden yere atmış kızı gören samsunglu gibi baktı.
Allah kimsenin başına vermesin!
amin----
kahvaltımı yapıp. odama çıktım. ve dünden hazırlamış olduğum valizlere baktım
ah! tabikide ben hazırlamadım. anam sağolsun. ;)
altıma gri eşofman, üzerime siyah bi r tshirt giydim. saçlarımı dağınık topuz yapıp Ayakkabılarımı giydim.
annem evde ayakkabı giydiğimi görürse beni öldürür.
aşağı indim ve eve son kez baktım. sonra anneme döndüm ve ona bir kez sarıldım.
"haydi anne ben istanbula go'lar"
"go ne kız"
"ingilizcede 'gitmek' demek"
"haa! İngilizce demişken. sen ingilizceden kaç almıştın kııız! anneye hiç bir şey söyleme zaten!"
"anne o sınav 1 ay önceydi. neyse hadi ben 'GO'lar"
"kendine Dikkat et yavrum"
annemin dediklerine onay verdikten sonra yola koyuldum Tabii ki benim gibi zenginler özel jetle gidecekti. ve sonunda o tabelayı gördüm. 'Mahmut otobüs (izmir - İstanbul ) '.
hemen koşarak önceden ayarlamış olduğum bileti verip otobüse bindim. yanıma tombul bir teyze oturdu ve yol boyunca bana okula dair sorular sordu Ben de çok konuşmasına sinirlenip
"teyzecim konuştuğun kadar spor yapaydında az kilo vereydin! Bu ne be! iki tane koltuk var %75'ini sen kaplıyon" dedim.
kadın bana ıphone'u sinirden yere atmış kızı gören samsunglu gibi baktı. yani kadının ıphone 5'i vardı ama olsundu.
peki ben ye ıphoneye bu kadar takığım?
ıphonen yok çünkü!
hayat çok zor ühhühühühühühüh
mark zukemberk benim niye ıphonem yoooğkk!?
salak o adam facebook'u buldu.
hee!
****
evet hikaye burda bitti. normalde farklı bir hikaye yazıyordum fakat o silindi. Ben de yeni bir hikayeye başladım yani baştan yazmaya üşendim diyelim sadece ilk 2 bölüm silindi ben de ne bileyim başka bir hikaye yazmak istedim.
bence bu daha iyi olacak gibi geliyor... ❤❤❤👅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist
ChickLitdevamını yazmıycam çünkü diğer hikayelere benzedi diğer hikayelerin dışında birşeyler yazmak istiyorum badboy salak gıcık kızlar dışında bi hikaye