-5-

21 4 0
                                    

oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum

multide aras

"ya kızım koleje gitsen ölür müsün? "

"ölürüm aras hem daha sinem ile tanışalı 1 ay oldu. onu burada bırakamam. "

aras dediklerime karşı somurttu. o da istiyordu Sinemin burda yalnız kalmamasını ama... yapacak bir şey yok. küçüklüğünden beri koleje gitmiş bir çocuğun 1 ayda normal bir liseye alışmasını beklemiyordum fakat o ve halam da beni anlamalıydı. normal bir okulda okuyup sıradan bir lise kazanan bir kızın koleje alışmasını beklemesinler.

"hmm. E o zaman sinem de koleje gelsin. " dedi aras umutla ama dediğim gibi sıradan bir lise kazanan bir kızın koleje alışmasını beklememeli.

"olmaz aras" diye yanıt verdi Sinem.

'zırrrrrrrrrrrr'

15 dk dedikleri ama 5 dk sonra çalan zil çaldı. Allah'ım o şarkı ney? ajdarı koysan daha iyi olurdu be. tahmin ettiğinizden daha kötü olarak zilimizin sesi mahmut tuncerin halayında kullandığı müzik sesiydi. tabi ki de sınıfınızda bizim gibi mallar olunca da zil çalınca halay çekiyolar.

daha dersin başlamasından 1 dk geçmeden Ateş hoca içeri girdi. kadın malın tekiydi. saçının uçlarını açtırmış kırmızı ruju neredeyse suratına sürmüş hele eyelinerına hiç gelmiyim 2 metre 10 cm ile dünya rekoruna gidiyor. hele fondoteni sanki 100 kat fondoten sürme chalange yapmış gibi. oldykça mal bir kadın yani.

"fen kitabınızın sayfasını açıığn" ay bak bide ağzını yaya yaya konuşuyo.

"fin kitibiniz için! "

"efeeğndiğm Ece! " dedi kaş göz hareket yaparak.

"kaçığncığı sağayfağa hoccağm! "

"Neğ? neğ diyoğrsun kızığmm!"

"hoccağm anladığınız dilden konuşuyorum hani genelde kelimeden daha çok 'ğ' kullanıyosunuz ya !" oha ne diyorum lan ben! Allah belanı vermesin Ece ya off. şimdi müdürün odasını boyliycam.

"Ne biçim konuşuyosun kızım sen ya doğru müdür beyin odasına!"dedi.

"Aaa! hocam siz düzgün konuşacaksanız ben hep yaramazlık yaparım.! " hass....

"Neeee! " dedi tiz iğrenç botokslu sesiyle. daha sonra "beeğn almanyadan geledeğeem içeeğn böyle konuşuyoruğm! "

haşe şe şe (bir nevi yav hehe)

ordan sinem atladı

"o giderse! bende giderim! " dedi sanki silahı bana doğrultmuşlarda önüme atlamış gibi.

"madem o kadar çok istiyosunuz yürüyün gidin! "

aa evet istediğinde türkçeyi benden iyi kullanıyodu. neymiş efendim almanmış bende kürt.

sende hakkatten biraz var he
neyse cnm

sinirle kapıyı kapattım. çünkü sinirlenmiştim.

"yaşadık kızım! " dedi sinem sevinçle. ben burda disiplinden bahsedeyim o sevinçten yaşıyo.

"ne yaşadık kızım ya! yelloz karı bizi disipline verecek! "

"salak dayım okulun sahibi diyorum. sence bana disiplin cezası verebilir mi? " oha lan kız çok zeki.

"aynen hem dersten kaytardık. ama bizi ceza odasına koyarlarsa ne yapıcaz -sıkıntıdan ölücez-"

SadistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin