+7+

18 5 0
                                    

yeni kapak yaptım. baya bir uğraştım ama sonuç beklediğimdende iyi oldu yorumlarınızı bekliyorum.

iyi okumalar....

----

"hahhahhhahhhhahahahahahahhahahahahahajhhahahajahajjhahahahhajhh"

"iyi sen bilirsin o zaman sineme de çıkma teklifi etmemm" dedi sondaki 'm'yi bastırarak. arkasını döndü ve yanımdan uzaklaşmaya başladı. bende ne dediğini sonradan anlayarak cevap verdim.

"hahhhahhahh... ne!!? dur"

"madem sana göre koleje gelme fikri bu kadar komik. bana görede sineme çıkma teklifi etmek o kadar cazip değil"

"sevmiyomusun? " dedim durgunca.

" malmısın? senin uğraştığından, babamdan daha çok seviyorum onu... gerçi babamı zaten sevmiyorum ama olsun"

"ee daha ne bekliyorsun o zaman?"

"bak ece doğru zamanı bekliyorum"

"o da senin doğru zamanı beklemeni bekliyor! ya gidip çıkma teklifi etsen ne olur"

"mutlu mesut yaşarsınız" dedim arkasından ekleyerek

"ya zamanı değil "

"sen dur. ben sana göstericem doğru zamanı. " dedim ve arkamı dönüp popomu sallaya sallaya gittim. şimdi kantine gidip muzlu süt vakti.

zıplaya zıplaya kantine girdim ve gördüğüm şeyle durup kaldım. bunun gene burda ne işi vardı.

"Ooo Ece de buradaymış "

"lan mankafa senin burda ne işin var yediğin dayak yetmedimi. bir de yanında kanişini getirmişsin! "

"yaağ ozağn banağ kaniiş dediğ bir şey yapmayacak mısığn? "

bu kız ateş hocanın yanına gitse herhalde yeni dil yaparlar 'ğ' dili.

"bak ozan hemen burdan defolup gidiyosun ve yanındaki yellozu da alıyosun"

"ya bak bi dinle"

"neyinii dinliycem ya sen o kızla beni aldatıp daha sonrada barışmak için yanıma geliyosun ve yanındada aldattığın diğer kızı getiriyorsun"

"..."

arkamı dönüp gittim. gözlerim dolmuştu. onun bana yaptıklarından sonra bir de onu affetmemi bekliyor.

lise 2'deydik ozan ile onların evde buluşacaktık. saatler 1 saat ileri alınıyordu bende alamamıştım. tabi telefonum külüstürün tekiydi ama ıphoneden daha çok iş görürdü. bir sonraki gün beni evlerine çağırmıştı. film falan izleyecektik. ve ben yanlış olan saatime bakıp evden çıkmıştım. mutluydum onu seviyordum ve oda bizim okuldaydı. evlerinin anahtarı bende vardı. yaptırmıştım (gizli gizli)
kapıyı açtım ve içeri girdim. tam seslenicekken üst kattan gelen sesleri duydum. o zaman beni aldatmadığını düşünmek istiyordum. kapıya yaklaştıkça sesler artıyordu. içeri girdim ve gördüğüm şeyle düşüncelerimin yanıldığını anladım. çırılçıplak üstüstelerdi. benim geldiğimin bile farkına varmamışlardı. telefonumu çıkarıp videoya aldım "peynir diyin çünkü bu video okulın vebsayfasına düşünce yapacağınızı merak ediyorum" ikiside bana şaşkınca baktı. arkamı döndüm. ağlamayacaktım. gurur da yapmayacaktım. koşarak evden çıktım ve bulduğum ilk taksiye bindim dikiz aynasında onun çıplak vücudunu gördüm. mal. arkadanda sırıtan çirkin surat. tabi telefonuna gelen bildirimle suratındaki sırıtış dehşete döndü. işte o zman ben güldüm. ve ona "son gülen iyi güler" yazıp Whatsapptan yolladım. evet şimdi iyi hissediyorum. beni terketseydi ağlayabilirdim ama o aldattı. şimdi o ağlayacaktı. pazartesi günü tarihi çok iyi hatırlıyorum 05/03/2015. müdür sınıfa girdiği gibi "Ozan ve Çiçek hemen odama" o zmn sınav oluyorduk. o benden özür dilemek amacıyla 1 koli muzlu süt almıştı ama ben onun suratına tokadımı geçirmişdim. sonrada koliyi elinden aldım içmeyecektim. asla. hocamız "sınav oluyorlar" desede müdür güzel bir laf sokmuştu "bından sonra sınav olmaya ihtiyaçları olmyacak" dedi ve gitti. ve olan oldu okuldan siktirettiler. tabi ondan sonrada başka okul bulamadılar çünkü onların hakkında yazılan (ne denildiğini bilmiyorum) kağıttan dolayı hiç bir okul onları almadı. onlarda koleje gitmek zorunda kaldı. ozan zengindi sonuçta ama niye sıradan bir liseye geldiğini bilmiyorum. okul çıkışı aras ve arkadaşları ozanı darma duman etmişti. 31 tane dikiş atılmıştı. aslında aras doktorları zorla ikna ettirmiş 31 tane dikiş atılmasına. biraz rüşvet, ele para demeg. normalde en az 40 tane dkiş atarlarmışta. o izin vermemiş.

SadistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin