Nu ma simteam speriata, ba chiar eram mai pregatita ca niciodata. Problema mea era ca nu stiam unde as putea sa imi gasesc demonul. Nu voiam pe cineva mic, ca un slujitor ci voiam masculul Alfa, demonul printre demoni. Il voiam pe Diavol in persoana. Poate ca in seara asta il dezvalui pe Satan.
Ingandurata asupra locatiei escapadei din aceasta seara nu observ umbra sprijinita de masina mea pana nu ajung in dreptul ei. Parfum scump, haine negre, bicepsi atat de bine conturati ca sunt sigura cum se simt la atingere, iar mainile... Oh doamne mainile acestui specimen m-au facut sa raman blocata cu privirea in jos. Iubesc mainile la un barbat. Ele pot face orice din tine, te pot atinge domol, sau te pot strange salbatic, te pot aduce pe culmi ale placerii lin, inocent sau te pot tine cu o forta nemaintalnita pana te aduc la un extaz neimblanzit . De ce ai lasa niste maini ca acestea sa te atinga lin? Sunt facute sa stranga si sa imobilizeze pana in ultimul moment.
-Daca ai terminat cu inspectatul trupului poate poate am avea destul timp sa iti arat ce am pe dedesubt, vocea groasa , ragusita de efortul de a parea neafectata mi se strecoara ca o galeata de apa rece in minte.
-Tu! Cum e posibil sa apari peste in jurul meu desi nu te vreau?
De neconceput! Tocmai am lasat mintea sa ma conduca spre culmi necunoscute mie purtand imaginea lui Derek cu mine? Nu ma pot lasa distrasa si nici jucata pe degete de catre acest barbat nicio secunda. Stiu ca odata ce ma va avea lucrurile vor sta diferit si nu vreau sa ajung ca insipidele fara lenjerie care se plimba mai mult decat evident pe holuri scolii exact cand acesta e prezent.
-Simplu, tot ce trebuie sa fac este sa ma iau dupa aura de "am nevoie sa ma lege cineva " desi trebuie sa recunosc ca am fost pacalit o vreme de aspectul de virgina inocenta. Acum stiu ca tu nu ai putea sa fii stana de piatra cand te patrunde un barbat, sopteste senzual la urechea mea strangandu-ma de fund .
-Termina Derek! Nu te vreau, nu ma atragi.
-O sa te am Connor, sa nu crezi ca las o fiara ca tine sa imi scape.
Hotarat si cu o licarire perversa in privirea de gheata se indeparteaza de mine si de masina mea -lasandu-ma ingandurata . Pentru cateva clipe mi-am dorit sa ma atinga mai mult. Firar sa fie de nenorocit ba chiar mi-am dorit sa ma traga cu el in masina sa verificam cat de flexibila pot fi! Inchid ochii si incerc sa imi reglez bataile inimii si respiratia agitata. Derek este un Alfa totusi, dar nu ma pot incurca cu el, nu cu cineva cunoscut mie.
O sclipire de entuziasm imi apare in privire in momentul in care realizez ca noul club din oras organizeaza o seara a mastilor. Perfect! Demonul meu va fi acolo, iar Satan e mai mult decat pregatit sa imi ia trupul in stapanire . Voi fi libera, in armonie cu demonul meu.
Stilul clasic de fata rea ar fi fost ceva din latex, dar am preferat sa fiu neconventionala si sa port o rochie neagra stransa pana in talie, dar ca mai apoi sa imi cada in valuri pana la genunchi. Lenjeria mea intima nu exista, pentru prima data mi-am infrant impulsul de a-mi lua chiar si una rosie si am optat pentru ceva vid. Masca mea pe de alta parte nu era ceva ce poti da jos usor, imi acoperea doar ochii si jumatate din frunte, dar tot crestetul capului. In seara asta eram Vaduva Neagra, fiind extrem de sigura ca voi gasi barbatul pe care urmeaza sa il devorez, exact ca o aluzie la paianjenul din specia respectiva.
Lumini de toate culorile straluceau pentru a oferi clientilor o priveliste ispititoare asupra dansatoarelor si a celor mai curajosi care isi permiteau sa se dezlantuie fara rusine in separeuri atat de private incat oricine ii putea observa, dar poate ca asta ii excita mai tare. Nu trebuia sa fii un geniu ca sa stii ce e defapt aceasta petrecere stilata la suprafata . Era o orgie inchinata zeilor dezmatului si a placerilor carnale oferite de trupuri unduitoare de masculi si femele.
CITEȘTI
Satan
RomanceSatan nu este un nume,nu e un simbol și nici un mit! Satan e demonul meu interior pe care îl încătușez în fiecare noapte în Iad cu speranța că atunci când va disparea voi fi liberă. Ceea ce vrei să deții și să atingi iubitule e doar suprafața mea...