Joc secund

7 1 0
                                    

Soarele diminetii a ajuns in final si la fereastra ultimului etaj din cladirea lui Derek. Epuizat, dar cu un zambet tamp pe fata acesta se trezeste si isi intinde mana catre cealalta parte a patului pentru a-si revendica focoasa bruneta de aseara inca odata.Daca ar fi putut ar fi ramas numai in ea. Ceea ce au trait pe timpul noptii nu poate fi descris decat ca cele mai cumplit pacat si era sigur ca ajunge in Iad pentru asta. A imobilizat-o in diferite pozitii, toate dominatoare deoarece micuta felina se zbatea cu fiecare suflare nelasandu-i nicio clipa de odihna. Iar asta era exact ceea ce diavolul din el astepta! Dar locul era gol.
-La dracu, a plecat!
Iritat se ridica din pat si arunca o privire prin apartament. Masca inca ii acoperea chipul si era sigur ca ea nu a indraznit sa i-o miste pentru a afla cine este.
-Oh,dar eu stiu cine esti micule fluturas! ofteaza satisfacut. Si vin dupa tine! spunand toate astea se indreapta cu mers lejer catre dus.

Oh, Cerule! Tot ce era in mintea mea in timp ce ma indreptam spre apartamentul unde locuiesc erau imagini cu un trup de barbat bine cladit si o privire atat de intunecata ca te puteai pierde cu firea. Ochii ii erau exact ca cei ai Meduzei, femeia ce putea sa ii transforme in piatra pe cei ce indrazneau sa o priveasca. Trebuie sa imi limpezesc gandurile si sa ma pregatesc de drum. Iau o mica pauza de la scoala pentru a petrece o saptamana undeva unde nu ma va gasi nimeni. Am nevoie de ragazul asta inainte sa imi umplu gandurile cu senzatiile de aseara.
Ajunsa in interiorul cladirii nici nu indraznesc sa stau o clipa pe loc. Imi dau jos dovezile pacatului sau ce a mai ramas din ele deoarece mi-au fost sfasiate de un lup flamand. Ma indrept spre dus pentru a spala si ultimele urme ale atingerilor de aseara. Un joc al seductiei si al controlului cu o pasiune mistuitoare. Dar s-a terminat! Si in timp ce imi fac bagajul si ies din locuinta nu regret absolut nimic . Oftand inchid ochii si imi imaginez locul ideal dorintelor mele. O sa fie departe si o sa fie linistit. Nimeni nu va auzi de mine in tot acest timp. Zambind pornesc motorul masinii si ma las condusa de instinct.

Cum e posibil asa ceva? Nu e nicaieri, parca a intrat in pamant. Simt nevoia sa ii respir aerul, sa o ating, privesc si mai ales sa intru in ea. O sa inebunesc! A disparut de o saptamana de zile, iar eu abia ma mai pot controla. Sunt barbat,nu m-am indragostit la naiba doar ca am nevoie de actiune . Nu mai vreau sa fiu servit cu trupul femeilor, vreau sa ma servesc singur dar sa simt impotrivire. La scoala nimeni nu stie de ea, nici nu ar avea cum defapt deoarece micul demon abia incepuse sa se faca observata. Viata mea si-a reluat rutina, dar asemeni unui pradator stau in asteptare dupa felina mea. Te vei intoarce la mine Connor! Nu ai de ales, nimeni nu te va face sa te simti asa cum o fac eu. Zambind ma pregatesc pentru inca o zi banala de scoala. Poate astazi imi voi varsa frustrarile cu alta. Nu va fi la fel, dar nu am de gand sa ma las legat de ea doar pentru ca afiseaza indiferenta.

SatanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum