I'm back!

11 1 2
                                    


Drace! Fata asta arata ireal de bine. Ori asta, ori ea pare cat se poate de normala, dar pentru cineva care a vazut-o fara bucata aia de material nenorocit totul pare schimbat. Esential e ca deja imi simt sangele curgand prin vene cu o adrenalina asemanatoare celei pe care o ai cand esti la un pas de moarte. In ritmul asta inebunesc! Revino-ti, Derek pentru Dumnezeu! Esti idolul liceului! 

 - Unde ai fost? spun maraind de nerabdarea de a afla pe unde a umblat o saptamana intreaga.

 Aud un mic zgomot ce sparge linistea din jurul nostru. Nenorocita a scapat un pix si stiu ca nu a fost un accident  deoarece ii vad zambetul malefic din spatele perdelei de par. Simt cum totul se misca cu incetinitorul, in momentul in care se apleaca  cu fundul ridicat in directia mea, dupa obiectul neastamparat. Purta lenjerie si voia sa imi arate asta. Ma sfideaza pe fata, iar asta nu face decat sa ma faca sa o vreau si mai mult. Fata asta va fi sfarsitul vietii mele de Diavol, asta daca nu stau departe. Dar nimic nu e usor cand vine vorba de fructul interzis nu? Eva a invatat asta pe pielea ei, iar Adam a suferit odata cu ea. '' Istoria se repeta! ''

- Nu este treaba ta asta, nu-i asa? raspunde molatic, trimitand o bezea prin aer si plecand pe tocurile ce muscau din pavajul aleii.

Ei Derek, tocmai ai fost tras pe sfoara si lasat cu buza umflata de o fata ce acum cateva luni era o inocenta irecuperabila. ''Sau asa voia sa para. ''


Indreptandu-ma cu pas mandru catre clasa, nu ma pot opri din a zambi mental la gandul ca l-am afectat pe cel mai dorit baiat din liceu. De unde stiu? Ei bine acea umflatura brusca a pantalonilor sigur nu a aparut acolo din neant. Derek, scumpule.... Asemenea tuturor celorlalti masculi, dorinta va face atat de previzibili.

Desigur ca nici eu nu am scapat neafectata de langa el. Dorinta de a sari pe el si de a-i musca buzele alea ce scot cele mai mizerabile lucruri a fost aproape de neindurat, dar eu am reusit sa o reprim. Deoarece nu am de gand sa cedez libertatea mea cuiva ce sigur mi-ar ingradi-o.  Mai ales dupa ce am luptat cu inversunare sa o castig din mainile familiei mele. 

Sentimentele ranesc, distrug, ard. E imposibil sa nu le ai, omul nu este un animal. Are ratiune, drept urmare, simtire. Dar asta nu inseamna ca nu poti sa le alungi intr-un coltisor intunecat al constiiintei si sa le lasi acolo, eventual sa putrezeasca si sa se descompuna contopindu-se cu intunericul din tine. Caci eu una, nu am de gand sa-mi pierd capul. Nimeni nu merita farama de sentimente ce le mai pot oferi. Deoarece suferintele nu fac parte din viata mea. Iar odata cu dorinta de a iubi, apare si durerea prin care treci pentru a pastra esenta trairii. 

Poate ca Derek nu stie asta, dar eu una i-as putea fi drog, unul fatal. De ce sa nu ma bucur de trupul lui fara sa ii implic inima? Pot fi o felina in pat, o scorpie inafara lui. De asta are el nevoie, de asta am eu. Caci nu e pregatit pentru mine si pentru toate fețele mele. Iar eu nu sunt pregatita sa renunt la nicio parte din mine. 

Ignorand gurile cascate din urma mea, zambesc cu buzele pline, pregatindu-ma sa intru in sala de clasa. 

Ceea ce ea nu stia, era ca in acea zi mai multi o numisera ''Îngerul Fatal'' , iar soarta acestui inger, era strans legata cu lanțuri de foc de cel mai mare demon din viata ei. Caci acesta, o dorea acum si era constient de asta. Nimic nu e mai periculos decat o joaca cu un Stăpân al Focului. 

SatanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum