Când soarta propriiului viitor ține de următoarea ta replică nu prea mai poți gândi cum trebuie. Ei bine, viitorul meu se agață de un afurisit fir de ață pentru a nu cădea într-o afurisită prăpastie chiar în acest moment. Inchide ochii, inspiră, expiră....Drace! Ceea ce citești în cărți despre păstrarea calmului nu funcționează niciodată.
-Care este raspunsul dumneavoastra domnisoara Connor? zise o voce groasa, baritonala menita sa ma trezeasca din reveria mea in planul oniric al mintii.
Blestemand toti zeii ghinionului pe care ajungi sa ii cunosti din filmele pentru adolescenti ma trezesc spunand :
-Domnule profesor, cred ca tocmai s-a sunat.
Era o prostie, stiu, dar spre surpriza tuturor, mai ales a mea clopotelul tocmai sunase. In acel moment am decis care va fi sunetul meu preferat pentru tot restul vietii. Ringtone la telefon, ba chiar voi si dansa la nunta mea pe sunetul asta ce pana acum ma scotea din minti. Ar trebui sa facem o intreaga zi in care sa multumim acordurilor dumnezeiesti care ne scot mereu din probleme. Usor - prefacandu-ma ca nu observ privirile speculative ale colegilor si sagetile aprige trimise de incruntatul meu profesor de aritmetica - imi iau cartile si ma indrept spre libertate.
Imbracata intr-o rochie simpla, cu decolteu adanc deoarece bustul generos nu imi permite sa iau ceva nedecoltat fara sa se vada de parca sunt artificiali, totusi acoperit de parul meu lung, negru, cu suvite rosii deoarece port un decolteu nu afisez bunuri de consum pentru o piata plina de masculi in calduri, ma grabesc spre masina mea ce sunt mandra sa o spun ,sta parcata fix pe locul de parcare al afurisitului meu profesor. Zambesc. Se pare ca nu i-a picat prea bine.
Inainte de a ma urca in masina observ o mica zgarietura pe portiera mea curata si proaspat vopsita. La naiba! Cu ochi aprigi imi indrept privirea spre singura persoana care se putea face vinovata de acest atac necrutator la adresa frumusetii mele.
-Hei, voi idiotilor! strig catre grupul "cool" al scolii, in special catre Derek al carui zambet de mascul Alfa nu putea fi mai arogant.
-Ce e Lizzi? Ai nevoie de ajutor pentru a-ti scoate rochia aia ieftina? intreaba cu o licarire lasciva in privirea vicleana.
Pana aici ti-a fost! In secunda urmatoare ma indrept spre el pregatita sa imi scot coltii si ghearele.
-Uite ce e, dragule stai departe de puiul meu si de mine pana nu te voi face eu sa regreti si ziua in care ai invatat sa te comporti ca un nenorocit!
Zambeste! Idiotul chiar zambeste in timp ce eu stau in fata lui cu o furie necrutatoare in ochii ciocolatii. Stiti ce se spune despre fata tocilara care atunci cand se apropie de barbatul popular observa cat e de sexy si se topeste pe picioare? Ei bine e o minciuna! Arata bine, dar ceea ce simt eu stand in fata lui e furie nu excitarea ce le face pe majoritatea fetelor din scoala sa vina fara lenjerie intima "doar pentru a fi pregatite" . Exact! A anuntat in scoala ca el nu are timp sa dezbrace fetele ci prefera ca ele sa fie mereu pregatite pentru el. Cat de narcisist e asta?
- Scumpo, inca putin cu mainile in san si privirea aia infometata si s-ar putea sa imi doresc sa vad daca porti armura, imi spune facand cu ochiul spre deliciul tuturor din jurul nostru.
-Tu? Te rog, prefer barbatii adevarati .
Spunand asta plec lasandu-l sa maraie ca un catelus ranit in orgoliul sau imens. Se pare ca nu poate domina chiar orice fata doar pentru ca are aura aceea de baiat periculos . Zambind ma urc in masina mea si pornesc cu o viteza destul de mare incat sa il faca sa inghita praful din urma me , deoarece dragul de el doar asta va primi de la mine . Praful lasat in urma plecarilor mele!
Apartamentul meu, unde locuiesc singura se afla intr-un cartier linistit atasat de un complex de alte spatii de inchiriat pentru persoane in nevoie de un loc linistit unde sa stea . Tot ce detin e castigat din propria mea munca, fara a ma baza pe familia mea prestigioasa de la care am plecat din momentul in care am atins varsta necesara. Ai mei nu ma voiau pe mine ci un bibelou de fata care sa discute in 6 limbi straine, sa aiba doar premii meritorii si sa isi petreaca timpul liber facand cumparaturi in locuri luxoase impreuna cu prietene false si cu un logodnic prea orbit de aspectul sau de Fat-Frumos pentru a-mi observa pasiunea caracterului si dorinta de adrenalina.
Acum locuiesc singura, am un cont de economii mai mult decat necesar unui trai in care ma pot rasfata zilnic si imi petrec majoritatea timpului cautand ceva care sa ma faca sa ma simt eu insami. Nu am nevoie de cineva care sa ma descatuseze, am nevoie de ceva ! Atunci cand te bazezi pe o persoana lucrurile mereu sunt instabile. De ce as vrea sa dau totul din mine cuiva? Oamenii tradeaza, mint si inseala . Oamenii sunt animale doar putin mai dezvoltat, dar lipsite de constiinta si dornice sa simta satisfactii ce intrec limitele obisnuitului. Ei cauta placerea in detrimetrul bunul simt, iar pentru o fata ca mine placerea fara a tine cont de consecinte nu e ceva ce ma reprezinta. Am o latura salbatica in mine, dar ma multumesc sa mi-o eliberez cand sunt singura in soltitudinea camerei mele fara a fi nevoie sa depind de cineva. Urasc controlul, nu imi place sa fiu constransa, vreau libertate, vreau sa vin si sa plec cand vreau si sa fac ce vreau in cadrul lumii mele. Satisfacuta imi eliberez trupul de greutatea hainelor si ma indrept cu pas domol si unduitor spre dus. Diavolul nu tine cont de nimeni corect? Atunci de ce perechea sa ar face-o?
CITEȘTI
Satan
RomanceSatan nu este un nume,nu e un simbol și nici un mit! Satan e demonul meu interior pe care îl încătușez în fiecare noapte în Iad cu speranța că atunci când va disparea voi fi liberă. Ceea ce vrei să deții și să atingi iubitule e doar suprafața mea...