Sabah uyandığımda yanımda Mert vardı. Sessizce kalktım ve banyoya girdim. Sonra çıktım ve üstümü giydim. Mert hayla uyuyordu. Yavaşca merdivenlerden indim ve salona gittim. Mertin adamlarından birisi ordaydı.
...: Mert bey uyanmadı mı?
Selin: Hayır hayla yatıyo ayıGülmeye başladı.
Selin: bu eskiden bu kadar kötü bir çocuk değildi. Çok değişmiş.
...: eskiden derken?
Selin: 13 yaşımdan beri tanıyorum bu ayıyı. Bu arada adın ne?
Idris: adım Idris.Idrisle konuşurken merdivenlerden sesler geldi.
Mert: ben size demedim mi bu kızla konuşmak yasak diye.
Idris: özür dilerim abi.
Mert: şimdi gitIdris gitti. Salonda birtek ben ve Mert vardı. Kanapeye oturdum. Mert ayakta beni izliyordu.
Selin: ne var? Neye bakıyorsun.
Mert: git kahvaltı yap.
Selin: istemiyorum.Saçımı tuttu ve hafifce çekti.
Mert: GIT KAHVALTI YAP DEDIM. SENINLE GÜZELCE KONUŞUYORUM AMA IYILIKTEN ANLAMIYORSAN SERT KONUŞURUM.
Cevap vermedim.
Mert: CEVAP VER!
Gıcıklık olsun diye yine cevap vermedim.
Mert: sen istedin.
Kolumdan çekip odaya attı beni sonra içeri girip kapıyı kapattı. Beni dövmeye başladı.
...
Uyandığımda yanımda Idris ve tanımadığım bir kız vardı, ama Mert yoktu zaten onu görek istemiyorum.
Idris: ^kıza^ git Merti çağır, uyandı.
Selin: ne oldu bana?
Idris: 3 gündür komadasın
Selin: NE?! o şerefsiz yüzünden değil mi?
Idris: evetDaha deminki kız, Mert ve bir doktor içeri girdi. Merte bakmadım bile. Sonra televizyona baktım... haberlerde benim resmim vardı. Sonra annem çıktı ekrana, ağlıyordu. Bende dayanamadım ve ağlamaya başladım.
Doktor: hanımefendi, televizyondaki sizsiniz.
Mert doktoru alıp duvara çarptı sonra silahını alıp adamın anlına dayadı.
Mert: istediğin kadar para veririm, kimseye birşey demeyeceksin.
Doktor: tabi. Isterseniz para konusunu odamda konuşabiliriz.Daha çok ağladım. Birkaç dakika sonra kalktım ve Mertin evine geri döndük. Odama çıktım ve yatağa oturdum. Hastanedeki kız geldi yanıma.
...: merhaba
Selin: merhaba. Adın ne?
Ceyda: Ceyda.Ceyda ile biraz sohbet ettik. Çok iyi bir kız.
Ceyda: ilk başta seni kıskanıyordum.
Selin: niye?
Ceyda: çünkü Idris benim sevgilim ve onu benden çalmaya çalıştığını sandım.
Selin: hayır, Idris sadece arkadaşım.Biz konuşurken Mert içeri girdi.
Mert: ^ceydaya^ sen dışarı çık.
Ceyda: tamam. ^bana^ istediğin zaman konuşabiliriz.Ceyda odadan çıktı. Sadece ben ve Mert var odada.
Mert: ben bu akşam senin yanında yatmıycam. Yan odadayım.
Selin: tamam.Picamalarımı giydim ve yatağa girdim.
...
Saat sabahın 3'ü. Ben hayla uyuyamıyorum. Kapını açıldığını duyınca gözlerimi kapattım ve uyuma taklidi yaptım. Gözlerimi hafifce açtım sonra hemen kapattı. Mert gelişti. Yanımda diz çöktü ve saçlarımı okşamaya başladı sonra gitti. Ne yapmaya çalışıyor bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Aşık
RomanceŞu anda karşımdaydı. Gerçekten karşımdaydı. 13 yaşından beri unutamadığım çocuk gerçekten karşımdaydı, tam 8 sene sonra...