Chapter 1. Бягай

169 21 2
                                    

Тъкмо се бях събудила. Имах чуството, че съм спала с дни... Не знаех къде съм и как съм попаднала на това място. Беше нещо като изоставена болница. Болеше ме главата ужасно много. Но.. къде бях..? И..и как съм попаднала тук ?! Нищо не си спомнях от вчера.
Огледах се и си потърсих телефона, беше 9.38AM. Наоколо се мяркаха няколко недопушени фасове. Явно пак съм се напушила..

Да от скоро пушех също и приемах дрога. Е само два пъти. Семейството ми не е много заможно и трудно събрах пари, за да си купя кокаин. С още две приятелки бяхме пробвали за пръв път на 10.02.2017 година. Беше петък и бяхме решили да се съберем у Грейс - най-добрата ми приятелка.
Само помня, че повръщахме през прозореца, понеже бяхме взели и трева и алкохол.
Таа втория път бяхме на кафе с Грейс и две момчета. От там пък нищо не помня. Не се бяхме прибирали след училище, а след като се дрогирахме явно сме спали някъде навън и чак на сутринта се прибрахме. И от там ни наказаха и сега не ми дават джобни..

Но по-важното сега е защо съм тук и дали съм сама..?! Ами опитах се да стана, но малко трудно стана. Вървях като пияна.. не помна дали съм пила, само видях фасовете. Излезнах от стайчката в която бях и залитнах. Като се хванах за стената усетих силна болка в ръката, имах рана. Погледнах си лицето в телефона и то беше цялото в кръв..
Въпросите в главата ми извираха като водопад - един след друг. Побързах да се обадя на Грейс и точно преди да я набера тя дойде от някакъв тъмен коридор. Имаше рани навсякъде..

- Но, но Грейс какво ти се е случило ?? - попитах я.

- Не питай, сега по-важно е да се махнем по най-бързият начин. - тя ми отговори.

- Добре, но ми кажи поне къде сме? И и как ще се измъкнем от тук?

- В най-старата изоставена болница на края на града. И само ме следвай! Знам къде е изхода.

                                         ***

Надявам се да ви е харесала главата ^^. Много ви моля гласувайте за нея, много е важно за мен. Също така бих желала да чуя мненията ви в коментарите ♡

ГрешнаWhere stories live. Discover now