Als de bel gaat loop ik snel naar mijn fiets. Want ik heb vanmiddag een gesprek met mijn trainer. Dit is want ik heb een droom, mijn droom. Om ooit olympisch goud te halen, net zo als maarten van de weijden en ranomi kromowidjojo mij voor gingen. En ik ga alles op alles zetten om die droom te halen. Dus vandaag heb ik een gesprek met mij trainer over het kiezen van de middelbare school, want ja ik zit nu in groep acht.
Hallo Sandra en Marieke. Hallo Bas. En je weet dat er dit jaar een belangrijke keuze staat te wachten. Namelijk de keuze van je middelbare school. Dit is wel een moeilijke over gang je moet opeens heel veel gaan plannen en de trainingen worden ook steeds zwaarder. Daarom is het handig als je bij je school kiezen op bepaalde punten let. Hoe zie jij je middelbare schooltijd in? Nou ik weet dat ik alles op alles moet zetten om bij de beste van nederland en de wereld, maar tegelijkertijd wil ik dat mijn school daar niet onder gaat lijden. Bas haakte hier op mij is, ja dat is inderdaad een goede inzet maar dat zal niet altijd even makkelijk zijn. Om dat te behalen is een goede planning van uiterse belang.En als je scholen gaat kijken moet je ze een aantal vragen stellen. dat zijn deze vragen. Toen gaf Bas mij een blaadje met allemaal vragen om precies te zijn tien. Bas legt mij uit waar ik nog meer op moet letten. We praten nog even door, maar dan zegt Bas je moet trainen.
JE LEEST
de droom
Teen FictionSandra heeft een droom, en niet zo maar een, een olympische droom. Namelijk olympisch goud, ze heeft er alles voor over. maar wat gebeurt er dan..........Iets wat niemand van te voren had kunnen bedenken.