Az utolsó dal.. Let me know... Véleményem szerint gyönyörű, csak kár hogy kissé elszomorít.. Egy-kettő elénekeltük, elbúcsúztunk a közönségtől és lementünk a színpadról. Igazából mindenhol szerettem koncertezni, most például Budapesten voltunk. Hosszú és fárasztó volt, végig énekelni és táncolni, de imádtam az érzést. Indultunk vissza a hotelba de kicsit lemaradtam a többiektől. Kiütközött rajtam a fáradtság. Megálltam kicsit, mély levegőket vettem. Majd egy nagy sóhajtás kíséretében oldalra fordítottam a fejem, és akkor megláttam egy lányt. A koncerten volt? Lehet. De nem is ez érdekelt, gyönyörű volt. Kis pici, még nálam is alacsonyabb volt. És gyönyörű. Nem miniszoknyába mint mások, meg kivágott felsőkbe. Egy ideális hosszúságú halvány rózsaszín ruha. Haja kiengedve, fekete vagy barna. Nem láttam pontosan. Aztán felém fordult, ekkor láttam meg hogy könnyen a szeme. Mikor meglátott ledermedt. Elindultam felé, amikor oda értem kivettem a zsebemből egy zsepit és gyengéden letöröltem a könnyeit. Kissé zavarban volt. Nem tudom kitalálni hogy felismert-e . Elvette tőlem a zsepit, biccentett, aztán el akart menni. Elkaptam a karját, mire megállt, félig felém fordult. Ekkor ötlött belém, nem tudok magyarul.. Angolul hátha..
- What's your name? - kérdeztem. Ennyi. Angol tudásom itt ki is fújt. De úgy látszik értette.
-Seo Hyeon - mondta halkan.
- And the family name?- kérdeztem. Tudni akartam legalább a nevét.
De erre már nem válaszolt. Elszaladt.. Utána kiabáltam, aztán amikor nem állt meg utána akartam indulni, de ekkor a többiek oda jöttek.
-Kinek kiabálsz?- kérdezte Ji Min. Nem válaszoltam, a fejemet csóválva a lány után néztem.- Gyere már menjünk.. Hulla vagyok..
Vissza felé egy szót sem szóltam, a többiek azt hitték csak fáradt vagyok.. de nekem végig azon a lányon járt az eszem. A neve.. Nem magyar név, koreai. De a lány magyar. Lehet csak úgy találomra mondott valamit? Egy biztos: meg akarom találni.. Azt hiszem.. Azt hiszem bele szerettem.
Sziasztok :) Ím itt is van az első rész. Remélem tetszett. Ha igen az kérlek valamilyen módon jelezzétek :) Köszi :*
YOU ARE READING
A koncert után.. (BTS fanfic)
Fanfiction"A koncert után kifelé mentünk.. lemaradtam a többiektől.. és akkor ugyan, csak futólag de megláttam azt a lányt. Ki lehet? Soha nem láttam még.... Az eszem azóta is rajta jár.." Figyelem +18