Vissza húzta a kezét.. Kicsit mintha ettől az érintéstől zavarban lett volna..
- Telefonon, miért mondtad hogy a tegnap estét felejtsem el?- kérdeztem. Erre tényleg kíváncsi vagyok.
- Elég ideges voltam, de mire ide értem lehiggadtam.. Ez az egy mázlid van.- jelentette ki ördögien vigyorogva.- Egyébként, az én származásomról már volt szó. Te honnan származol?- kérdezte és össze fonta maga előtt a két karját.
- Dél-Korea.- jelentettem ki. Na igen, én faggatom mindenről de ő semmit nem tud rólam. szegény.
- Ühm.. Az messze van. És hogy-hogy ide jössz kpop koncertet nézni?
- Tessék?- kérdeztem zavarodottan.
- Tegnap este. Ott egy koreai fiúbanda koncertezett. A koncerten voltál nem? Vagy csak arra jártál?- Huha.. Most megmondjad neki hogy én koncerteztem( a többiekkel) vagy hazudjak? Vajon mit reagálna ha elmondanám? Ezzel még várjunk.
- Te ott voltál?- kérdeztem vissza.
- Nem. Az egyik barátnőm el akart rángatni magával hogy "juj nézd már milyen cukik" de nem voltam abban a sikítozós hangulatomban. Nem mentem.
- Akkor hogy kerültél oda?- kezd ez az egész zavaros lenni.
- Az.. Hosszú történet..- Szóval ezt sem akarja elmondani.
- Tudod, hogy kik koncerteztek ott?- tényleg nem tudja hogy ki vagyok/ kik vagyunk?
- Mióta kiderül hogy ide jönnek még a csapból is ez folyt.. D nem igazán érdekelt...
- Miért? Nem szereted a kpop-ot?
- Nem az.. Csak úgy mostanában nem volt túl jó kedvem. Nem volt kedvem semmihez, nem hogy hozzájuk.- Uhh, ez szíven ütött.
- Értem..- Látta rajtam hogy valami nem oké.
- Rosszat mondtam ?- kérdezte.
- Ümm? Ja, nem. Dehogy. Csak elgondolkoztam, azt hiszem. - Ezzel beállt egy kis csönd.
- Egyébként.. Igazából miért akartál beszélni?- kérdezte. Na igen, ere kíváncsi lehetett.
- Kíváncsi voltam pár dologra..
- Ühüm.. És azokat telefonon nem tudtad volna megkérdezni?
- Ennyire zavarlak?
- Nem azért kérdem.. Csak..
- Miért futottál el?- kérdeztem hirtelen, a szavába vágva.
- Hmm?
-Miért futottál el?
- Az lényegtelen.- Zavarában oldalra fordította a fejét.
- Szóval egy lényegtelen dolog miatt fogtál neki szaladgálni.. Mindent értek.
- Figyelj ez...- kezdte el mondani, aztán kint meglátott valakit.- kapkodva össze szedte a cuccait.
- Mi az?- kérdeztem de akkor más késő volt.
- Sajnálom.- mondta aztán kiszaladt. Felkaptam a zsepit és a papírt amit adott de mire kiértem már nem volt sehol. Csak egy srácot láttam sétálni az utca végén, azonban minden más takarva volt az épületek miatt.
Sóhajtottam egy nagyot, aztán elindultam hazafelé. Útközben elővettem a telefonomat, amit csak futólag zsebre vágtam, szóval pár percen belül kiesett volna. *Paff*. Rámentem az fb-re, beírtam a nevét, és ő volt az első akit a kereső kidobott. Bejelöltem, de amilyen sietve elment gondolom nem fog egyből vissza jelölni és nekifogni csevegni velem.. Talán megbántottam valamivel? Áh..Beletúrtam a hajamba. Mire jók ezek a nők? Csak baj van velük.. Azzal újra elraktam a telefont.
Egy-kettő haza értem. A többiek már fent voltak, a konyhában ültek, ittak-ettek.
- Merre voltál?- kérdezte Jin.
- Sétálni.- füllentettem.
- Kérsz enni?
- Inkább adj egy teát.- Azzal lehuppantam Jungkook mellé és kis idő után már jött is a forrón gőzölgő bögre. Beszélgettek, nem nagyon szóltam hozzá. Azon gondolkodtam, vajon mi az ami miatt minden alkalommal amikor találkozunk elszalad?. De egyszerűen nem tudtam rájönni..
- Min gondolkozol ennyire?- kérdezte Nam Joon.
- Hmm?. Ja, semmi lényeges.
- Ühümm..- Ennyivel le volt tudva.. Innentől néma csöndben ettek tovább. Aztán Jungkook felállt, a mosogatóhoz sétált, beletette a tányérját. Aztán felénk fordult. Egyenesen rám nézett, tekintetét még nem láttam ilyennek.
- Ki az a Seo Hyeon ?- kérdezte. Persze mindenki felkapta a fejét. Én meg csak ültem ott döbbenten. Honnan tudhatja?
Sziasztok :) Itt is van a 4. rész. Sajnálom ha ez kicsit uncsi lett, hulla vagyok így nap végére, de ígérem a holnapi sokkal izgalmasabb lesz ;) Jó olvasást :)
ESTÁS LEYENDO
A koncert után.. (BTS fanfic)
Fanfic"A koncert után kifelé mentünk.. lemaradtam a többiektől.. és akkor ugyan, csak futólag de megláttam azt a lányt. Ki lehet? Soha nem láttam még.... Az eszem azóta is rajta jár.." Figyelem +18