9.Rész..

79 4 0
                                    

V szemszöge

Eddig háromszor csörgött a vonal.. Meg sem fordult a fejemben hogy nem ő veszi fel. Álmodtam addig rendben, de annyira valóságos volt.. soha nem emlékeztem még ilyen tisztán egy álomra.. 

Aztán épp mikor hallottam azt a bizonyos kattanást miszerint felvették a telefont.. Kookie véletlenül nyakon öntött egy pohár vízzel... hideg vízzel teszem hozzá.. Gyűlölöm a hideg vizet  -.-

-Basszus Kook ezt most miért kellett?

-Ne ess nekem, véletlen volt!- védekezett a srác azonnal.

- Áhh.. tönkre ment a telefonom... Pedig valaki épp akkor vette fel..- Szomorkodtam :( 


Seo Hyeon szemszöge

Letette... Hogy lehet valaki ennyire pofátlan? Csörög a telefon egyet-kettőt azt ha az éppen keresett személy nem veszi fel csak harmadjára akkor inkább hagyom a francba? Ha nem ér meg neki pár plusz másodpercet hogy beszéljen velem akkor... akkor.... de mégsem... szerettem volna ha beszélünk..Nem tudom miért..Nem tudom megmagyarázni.. Szerettem volna beszélni vele, megismerni. Tudni hogy valójában milyen.

Hova gondolsz Seo Hyeon? Butaságokon gondolkozol.. Miért is kellenél neki te? Lehet hogy nem is ő volt.. Habár ezt kétlem.. de mégis mire kellenél te egy olyan férfinak mint ő? Nem kellesz te senkinek Seo Hyeon.. Macskás vénlány leszel ez az igazság.. fogadd el végre hogy nincs szőke herceg-azaz ez esetben barna-aki majd eljön és megment a csúnya, gonosz sárkánytól..aki karjaiba zár és felmelegít ha fázol.. aki este puszit ad a homlokodra mielőtt elalszol.. ilyen nincs... azaz mások életében talán van, de nálad nincs. Szerencsétlen vagy, törődj már bele! Egy szerencsétlen senki vagy azóta hogy megszülettél...minek kellenél te bárkinek is.. 


Uhh Sajnálom Bigyóim hogy ez a rész ilyen rövidke lett, és picit unalmas is.. Aishh ez tényleg nem valami fényes xD elnézéseteket kérem a hosszú kihagyásomért is de nem nagyon értem rá.. És hát csütörtökön költözök be a koliba szóval.. azt hiszem ez nem igényel különösebb magyarázatot..

Mindenesetre minél hamarabb és minél sűrűbben megpróbálok nektek új,hosszabb,és esemény dúsabb részeket varázsolni :) 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 02, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A koncert után.. (BTS fanfic)Where stories live. Discover now