Okula varmıştım.fakat içimde garip bir his vardı.Ne bileyim kötü bir şey olacak gibi geliyordu bana.Arabadan indim ve etrafa baktım.Çok büyük bir yerdi.
Kapıdan girdim.Herkes koridordaydı.Ve bana bakıyorlardı.Bir an yüzümde bir şey olup olmadığını merak ettim.Müdürün odasını aramaya başladım.İlerlerken birden biri karşıma çıktı:
"Selam"dedi.
"Selam"diye karşılık verdim.
"Ben Rosemarine Rodreges kısaca Rose diyebilirsin ve sende yeni kız olmalısın"dedi.
"Evet.Ben de Alexander Russo ve tanıştığımıza memnun oldum."
"Galiba müdürün odasını arıyorsun."
"Evet. Acaba nerede olduğunu gösterebilir misin?"
"Tabikide."
İlerlemeye başladı .Onu takip ettim ve sonunda varmıştık.Ders zili çaldı.
"Görüşürüz. Tenefüste seni bulurum."dedi.Ve gitti.
Müdürün odasının kapısını birkaç kez tıklattım .Ve :
"Girebilirsiniz bayan Russo."dedi. Benim olduğumu ve ismimi nasıl bilebilirdi ki buralarda kamera falan vardı galiba.
İçeri girdim:
"Afedersiniz ben sınıfımı ve ders programımı öğrenmeye gelmiştim."
Bana baktı ve beni iyice süzdü.
"Öncelikle kurt mu vampir mi olduğunuzu öğrenmek için test yapılacak ve gücünüze göre bir sınıfa aktarılacaksınız.test saat 4 de konferans salonunda yapılacak"dedi.O sırada biri içeri girdi ve müdür :
"Bu beyefendi size kalacağınız odayı gösterecek eşyalarınız yerleştirildi bile."dedi.
Önümdeki kişi ile okuldan çıktık ve okulun karşısında bulunan karşılıklı binalara doğru ilerledik.Koridorda ilerlerken bir odanın önünde durduk ve kapının üzerinde adım yazıyordu.
Adam kapıyı açıp anahtarı bana uzattı
ve:
"Kurallar ve yemek saatleri duvarda asılı"dedi ve gitti.
Bu oda çok büyüktü.Sanki kral süiti gibi bir şeydi benim için.Dolabı açtım. Bütün kıyafetlerim yerleştirilmişti.
Hemen sıcak bir düş aldım.Saat 4 e geliyordu.Siyah bir tişört ve siyah bir kot giydim .Makyaj yapmayı sevmezdim. Saçlarımı topuz yaptım ve odadan çıktım ve karşıma o çıktı.