7.Bölüm

62 8 0
                                    

Melez yüzüm ortaya çıkmıştı.Şu an o kızın yüzünü dağıtmak istiyordum fakat öyle bir şey yaparsam kesin okuldan atılırdım hem de ilk günden.     
  Melez yüzümü gören herkes birer adım geri atmıştı.Birden sarı parlak gözlerle kocaman vampir dişleri görsem bende korkardım.

Bana çelme takan kız bana vampir gözleriyle bakıyordu.Eğer İstersem ona emir buyurabileceğimi ve onunda karşılıksız yapacağını çok iyi biliyordum çünkü annemin günlüğünü defalarca okumuştum.

Ani manevralarla onu atlattıktan sonra ona hiçbir şey yapmadan okula doğru yavaş adımlarla ilerlemeye başladım.

Arkadan bana:
"Korkak olduğun için her şeyden kaçıyorsun."dediği anda melez yüzümü çıkartıp ona doğru tısladım.

Ve geri çekildi.İşte melez olmak buydu.

Kurt tarafına 11-A ya gittidiğimde dedikoduların hızlı yayıldığı anladım.
Herkes az önceki olayı konuşuyordu.
Bazıları imrenerek bazılarıysa ezikmişim gibi bakıyordu bana.

Boş bir sıraya oturduktan sonra dersin başlamasını bekledim.
Bir kız gelip:
"Orası benim yerim ezik."dedi.Ben de hiç ses çıkartmadan boş olan başka bir sıraya geçtim.
Öğretmen geldiğinde sınıfı selamladıktan sonra gözünü bana kestirmişti.
Eliyle beni işaret ederek:
"Bayan Russo lütfen bize kendinizi tanıtın."dedi.
İstemeye istemeye ayağa kalkarak:
"Ben Alexander Russo,kurt ve vampir meleziyim."dedim ve yerime oturdum.
Öğretmen eşliğinde arenaya geçtik ve ilk duello yapıldı.Bana ezik diyen kız ile beni eşleştirdiler.
Sıra bize gelmişti.Bana anlamadığım bir şekilde sinirli bakıyordu.Başlamamızı belirten ses geldi.

Melez Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin