Gongun çalması ile onu yere sermem bir oldu.herkes bana bakıyordu.hepsinin ağzı açık kalmıştı.
Bana daha da kızan kız bir düello daha yapmak istedi.
İkinci gong çaldı bu sefer durdum,bana doğru vampir hızı ile koşacağını zihninden okumuştum.sadece kenara çekildim.Ve yere yığıldı.ben:
"Yetti mi"dedim.
Hoca kafasını sallayarak diğerlerini raunda çıkarttı.
Yerden kalkan ve bana doğru gelen kız elini uzattı:
"Ben Alice Allwoen sana ezik dediğim için üzgünüm,bayağı iyisin."dedi.
"Teşekkür ederim."dedim.ve gülümsedim.o da gülümsedi.Ögleden sonra olmuştu.Vampir tarafına dostlarımın yanına gitmek için can atıyordum.
Sorun çıkmadan sınıfa girdiğimde Rose un kanlar içinde yerde yattığını gördüm.ışık hızıyla herkesin arasından girip onu aldığım gibi revire koştum.Herkes şaşırmıştı.
Revire ulaşmam 3 saniyemi almıştı.Hemşire hemen rose'a tıbbi tedavi uyguladı.Rose çok kötü görünüyordu.Ağlamaktan kendimi alıkoyamıyordum.
Ona iki günde bağlanmıştım.Ona karşı sevgi doluydum bir şekilde bana çok yakın geliyordu.Göz yaşlarım bitmek bilmiyordu.Onun yaşamasını her şeyden çok istiyordum.
Derse girmemiştim.Başında bekliyordum.O iyileşene dek oradan çıkmayacaktım.
Akşam olmuştu.Kapı çaldı.
"Girin"dedim.Bizim grup içeri girdi.Lissa:
"Nasıl oldu?"dedi.
"Aynı"dedim.
Lissa benim yanıma oturup beni kucakladı.
"Sen nasılsın?"dedi.
"Bilmiyorum şu an kendimi düşünecek durumda değilim."dedim.
Joe:
"Sen ne hızlıydın öyle "dedi.
Yarım bir gülümseme ile yanıt verdim.
"Gözlerin şişmiş"dedi jeremy.
"İstersen sen yurda dön biraz dinlen."dedi Christian.
Hayır manasında kafamı salladım:
"Asla rose'un iyi olduğunu görmeden gitmem."dedim.
"Rose'a bunu kim yaptı."dedim.
Lissa:
"Jane ile kavga ettiler."dedi.
"Neden kavga ettiler?"dedim.
"Jane jeremy 'e sarkmaya çalıştı,biz ayırana dek Rose bu hale geldi."dedi.
Bir süre konuştuktan sonra gittiler ve ben Rose ile yalnız kalmıştım.
Rose 'un bir ara nefes alışları hızlandı.Rose'un elini tuttum.Ona bir şey olmasını istemiyordum.Rose düzeldi.Yeniden gözlerim yeşermeye başladı.Ona bir şey olacak diye korkuyordum.
Bir süre sonra uykuya dalmışım.Bir kıpırtı ile uyandım.Rose uyanmış beni uyandırmamak için yavaş hareketlerle tuvalete doğru ilerliyordu.
Tuvalete girdi.Çıkmasını bekledim.O çıkana kadar biraz daha uyumaya çalıştım.Kapının kapanma sesini duyduğum gibi kafamı kaldırdım.
Rose:
"Üzgünüm uyandırdım mı?"dedi.
Melez hızımla ona sarıldım.